İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Çarpıcı iddia: Topbaş'ın damadı Ömer Faruk Kavurmacı yurt dışına kaçtı!

Kamuoyunda tahliyesiyle infiale neden olan Kadir Topbaş'ın damadı FETÖ’cü Ömer Faruk Kavurmacı'nın yurt dışına kaçtığı iddia edildi. CNN Türk'ün bu iddianın haberini verip sonra silmesi dikkat çekerken gazeteci Ahmet Ay ise Twitter hesabından iddialar üzerine konuştuğu yetkililerin iddiaları doğruladığını paylaştı.

Çarpıcı iddia: Topbaş'ın damadı Ömer Faruk Kavurmacı yurt dışına kaçtı!
Eklenme: 19 Mayıs 2017, 18:57

İstanbul Büyükşehir Belediyi Başkanı Kadir Topbaş’ın damadı Ömer Faruk Kavurmacı geçtiğimiz haftalarda tahliye edilmişti. Özel hastaneden aldığı raporla serbest kalan Kavurmacı’nın tahliyesi kamuoyunda büyük tepkiyle karşılanmıştı.

Dün sosyal medyada yer alan bir haberde ise Kavurmacı’nın yurt dışına kaçtığı iddia edildi. CNN Türk ise bu iddiayı haberleştirerek internet sitesinden yayınladı. 

Haber bir süre sonra siteden kaldırıldı.

İddianın sosyal medyada bugün de haberlerin yer almasının ardından gazeteci Ahmet Ay Twitter hesabından iddialar üzerine konuştuğu yetkililerin iddiaları doğruladığını paylaştı.

 
Haber Tarihi: 19 Mayıs 2017, 18:57
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Sukru

Adam geceleri horluyormuş.Böyle amansız bir hastalıktan muzdarip birinin serbest bırakılmasını niçin eleştiriyorsunuz.

Cevapla

fiko

sarılsan ne olur sarayın iti

Cevapla

kocaeli

ölümü gösterip sıtmaya bu milleti razı edemezssiniz ya nefsinizin ürünü damat ve çocuklarınıza terbiyeyi verirsiniz.yada gelsin yirmi sekiz şubatçılar.topbaşmış mıymıyın teki ama menfaat olunca adamı belediye başkanı yaptınız

Cevapla

Alper

Kendimizi kandırmayalım,adamı olan FETÖ.cü bile olsa kurtuluyor ama kazara FETÖ,ye bulaşmış da olsa bedel ödüyor.Daha ne söylentiler var ama kamuoyu bunu bilmiyor,FETÖ,nün beslediği daha çok sözde işadamı dışarıda.Bence başta vergi kaçakcıları olmak üzere bütün kaçakcılar ve kaynağı belirsiz servet sahiplerinin mal varlıklarına el konmalı,temiz bir toplum için bu şart.AKP,de bu söylem varmı?yoksa bir daha seçilme şansı ne kadar?

Cevapla

Hasan

Buradaki kripto FETO culara sakin kanmayin. Vatandaslarin zihnini karistirmak istiyorlar. Akp yi seven, destekleyen ve oy veren bizlere duzmece yazilar viz gelir tiris gider. Bu forumda bir kac tane var bir daha AKP ye oy vermeyecekmis gibi yazilar yaziyor. Bunlar zaten AKP ye hic oy vermemis manipulasyoncular. Sanki daha evvel vermiste simdi vermeyecekmis. Bunlarin hepsi dumen kanmayin. Hepsi ayak ci ayak takimi. Bunlar Kavurmaci ismi uzerinden nasil manipulasyon yapariz onun pesindeler. Bizi aptal zannediyorlar. Biz tam tersine AKP ye 4 elle degil 14 elle sarilacagiz.

Cevapla

Mehmet

Al kavurmacıyı ver zarrrrabımı yıllardır akpyi savunduk ama bu konuyu çok yakından takip ediyorum sen en dipteki memuru sürüm sürüm süründür bu kocabaşları serbest bırak kusura bakmayın millet aptal değil

Cevapla

ülkem

Tipe bak:Ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz.İki ucu her tarafı ..........değnek.

Cevapla

Vatandaş

Açık ve net söylüyorum ak partinin şimdi yediği hurmalar 2019 da seçimlerde çok büyük sıkıntı verecek haberi olsun. Gerçe bunu bilmemek için ileri derecede geri zakalı olmak lazım. Vatandaş salak değil. Sen gidip fetonun yöneticilerini salıp kaçmalarına izin verirsen vatandaş bunu yemez

Cevapla

Lütfi

Kimileri damatları kimileri çocukları ile kollarını kaptırmışlar fetöye.Görülüyor ki bu doğrulanırsa Topbaş a artık yol göründü.Olaylarla bağlantısı olanlar hakkında işlem yapılmazsa Ak Parti de yıpranır.Millete acımayana acınmaz.

Cevapla

Tolga

Ruhi isimli yorumcu, yukarida Gunay isimli yorumcunun bahsettigi gibi; Fetöcü Adil Öksüz kaçınca 80 yasindaki kayinpederi ve baldizlari tutuklandi. Belki fetöcüler belkide degiller. Ama tedbiren ve araştırılmak icin ve de adil öksüz haininin vicdan yapip teslim olması adına yapılmisti Ayni durumun fetöcü damat ve topbas icinde olmasi gerekli. Aksi bir durum devletin tarafli ve adaletsiz davrandıgını ortaya koyacak. Unutmayin, Adalet islamin şiaridır..

Cevapla

Kanuni

Ruhi, adil öküzün akrabalarını niye tutukladılar? Kavurmacı fetöcü olmadığı için salınmadı "hasta" olduğu için salındı yani topbaş damadının fetöden tutuklandığı nı biliyor.

Cevapla

isüzgen

yurt dışına çıkış yasağı yokmu kaçtı ise bu hükümet akp emniyet için yüz karası bunu halkka izah edemezsiniz

Cevapla

Mehmet

Zaten yurt dışına kaçsın diye bırakmadılar mı ne bekliyordunuz. ? Adalet bakanı ve bürokratlar resmen milletle alay ediyor. Biz de onlarla seçimlerde alay edeceğiz.

Cevapla

Maraşlı

Bu nasıl bir tip yahu , darbukatör bayram gibi , elinde bir de dümbelek eksik, nerde böyle uyuz sümsük tip var hepsimi fetöcü arkadaş, zaten akıllı insanı kullanamazsınki ,

Cevapla

aziz

kavurmacının serbest bırakılması yanlış eğer yurt dışına kaçtıysa akp ye olan güven azalır bu resmen adam kollamadır fakir içeride ölsün zengin dışarıda yaşasın mantığıdır 15 temmuzda insanlar hainlere karşı bu vatan için gösünü siper etti hainler ve destekçileri hak ettiği cezayı alsın bir takım gerekçelerden dolayı serbest bırakılmasın akp yanlış yapma bu ülke halkınıda salak zannetme gün gelir bu halk seni nasıl vezir ettiyse öylede rezil etmesini bilir.

Cevapla

Sülüman

Vay be 15 temmuzda dışarı çıkanları enayi yerine koydular resmen bu bir oyunsa halkda figuran oldu demek çok yazık

Cevapla

bora

Vatanı satan hainlerin idam edilmesi gerekir.bizim içimizdeki yangın ancak bu şekilde söner.ipi çekecek cellat bulunmuyorsa beni gönüllü cellat yazın.gözümü kırparsam namerdim.

Cevapla

adem

size bir kafir haber getirirse hemen inanmayn.

Cevapla

Safter

Hile ile içerden çıkan Türkiye'de mi bekleyecek.? Bu Topbaş'ın damadı OLMASAYDI kaçabilirmiydi..? Topbaş Akp den OLMASAYDI damadı tahliye edilecekmiydi.? Bunlar hepsi birbirilerinin bağlantıları tren vagonları gibi ..!!

Cevapla

Mehmet

Bıraksaydınız da içerde ölseydi... Sonra idamı getireceğiz diyorsunuz. Bu Kavurmacıyı içeriye tekrar atmadan bu idamı getirme işine kimseyi inandıramazsınız.

Cevapla

Ali

Neden hala hata duzeltilmiyor? Bu adam disaridaysa hepsi birakilmali!!!! Adalete guvenim 0. Turkiye muz cumhuriyet mi?

Cevapla

Hasan ali

Bizi kandirmayin artik.Bunu siz de bizim kadar iyi biliyorsunuz ki siyasilerde temizlik yapilmadan fetö temizlenemez.Neden mi? Açığa alinan fetöcüler artik tepeden kimleri araya katiyorlarsa 2 ay 3 ay sonra goreve iade ediliyor.Hani bu adam fetöcüydü bylock cikmisti? Hani bu adam himmet toplamis bankaya para yatirmisti?

Cevapla

Garip biri

Yakında fetö bizi tutuklamaya başlar bu gidişle. İşler sarpa sarmaya başladı. Allah baştakilerin başına akıl versin...

Cevapla

cccihaddd

Özel hastameymiş fetodan tutuklu olarak ciddi soruşturma gecirirken hangi vakit özel hastaneye gider tutukluyken cezaevi savcısı nin talimatıyla jandarma bu adamı alır bir üniversitenin araştırma Hastanesi'ne götürüp neyi var neyi yok tedavisi yapılabilirken fetocular ne işler çeviriyorlar hâlâa, sonrada sosyal medyada bol bol mağdur edebiyatı yapılarak kamuoyu oluşturanlar var. Bu hesaplar mesaj sahipleride incelensin gerçek yüzleri gorulsun.Bırakın bu isleride kaçanlar niye kaçıyor magdurumda magdurum diyenler bunları anlatsın.

Cevapla

mehmet

Eğer gerçekten kaçtıysa büyük bir skandal. Biz halkın adalete, terör örgütü ile mücadeleye inancı kalmaz. Ak parti kaybeder reis zarar görür. Adaletin olmadığı yerde huzur olmaz. Adalet bin tane duble yoldan önemli. Bunu anlasa yöneticiler keşke.

Cevapla

Adanali

Ak parti iktidari guclulerin,secilmislerin,ensesi kalinlarin partisi olmaya basladi!ben verdigim oydan dolayi kendimi sorgulamaya basladim!yazik cok yazik inancimizi kirmasinlar!

Cevapla

mehmet

Ne düşünüyorsun?fetö terör örgütü ile mücadele kavurmacıdan belli. Halkın adalete inancı çok derinden sarsıldı. Bu çok önemli ve acı.

Cevapla

Hasan

Akp benim için artık bitmiştir

Cevapla

vatansever

Hey buraya yazanlar..hukumeti karalamaya calisanlar..hukumet mi saldi onu..bagimsiz mahkemelermi?bir daha oy vermem diyenler..bu dava uzun soluklu hak yol davasidir.. dikenlerdeolacaktir bu yolda.taslarda..ben kimlerle yola ciktigima degil,kimlerle hedefe vardigima bakarim..bu bir imtihandir.kiminiz maliniz,kiminiz evladiniz,kiminiz caninizla imtihan oluyorsunuz..biz bite kizip yorgan yakanlardan olnadik..cunku bu davaya bas koyduk..allah cc bize yeter ..ne guzel vekildir o...allah cc sabredenlerle beraberdir..

Cevapla

Ahmet

Eger bu idda gerçek ise, andolsun ki Şu zor günler hele bi geçsin, hele bi geçsin de ben hükümete bi güzel göstercem, kokuşmuş adeletsiz adaletinizin hesabını sormazsam namerdim. Oyum da desteğim de tekrar saadete. Elinde ki kesin fetocuyu bırak, elin dinsiz kemalisti fetocu diye gözaltına al. Ey hükümet, ey Reis, Allah yolunda, adalet yolunda oldugunuz müddetçe yoluluz yolumuzdur. Ne zaman bundan ayrıldınız, halk ta Allah ta size darbeyi indirmesini çok ama çok iyi bilir.

Cevapla