Büyük Birlik Partisi'nden referandum açıklaması

Büyük Birlik Partisi (BBP) İstanbul İl Başkanı Kürşat Mican, partilerinin referandum kararını haftaya açıklayacaklarını belirtti.

Büyük Birlik Partisi'nden referandum açıklaması
Eklenme: 17 Şubat 2017, 14:28

Büyük Birlik Partisi (BBP) İstanbul İl Başkanı ve MKYK üyesi Kürşat Mican, partilerinin referandumla ilgili kararını önümüzdeki hafta açıklayacağını belirtti.

KRT'de Çağlar Cilara'nın konuğu olan BBP İstanbul İl Başkanı Kürşat Mican, "Cumartesi günü Ankara'da yüksek istişare kurulu üyelerimiz kararlarını verecekler. İl başkanları olarak pazar günü biz Ankara'ya gidiyoruz. Kararlarımızı genel merkeze bildireceğiz. Önümüzdeki hafta içi de MYK üyelerimiz toplanarak elde edilen verileri masaya yatıracak ve son sözü genel başkanımız verecek" dedi.

 
Haber Tarihi: 17 Şubat 2017, 14:28
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

vatandas

hayir deyin hayir muhsinin nicin olduruldugu aciga ciksin plan yapmayin

Cevapla

Ibrahim Ağdacioglu

Fetöyu Akp kadar yardım eden hiç iktidar olmamıştır. Başka partileri fetöculukle suçlayan akplikardeşlerim sizleri Allah cc havale ediyorum. .

Cevapla

Ibrahim Ağdacioglu

Akp .... mutabakat yaparken......BBP mi teröristlerle beraber oluyor. Yazık dir günahtır mahkeme i kübra var.

Cevapla

mustafa yıldır

BBP merhum yazıcıoğlunun katilleriyle aynı mı

Cevapla

Çok da tınnnn

Bu saatten sonra ne dediğin çok da tın destiii.

Cevapla

Ali

Destici tam bir vatan haini

Cevapla

cccihaddd

İki arada bir derede mi kaldinda karar veremiyorsunuz oysa evet diyen CHP HDP PKK feto yu bir arada hayır dediklerini gördüğü gibi gönül rahatlığıyla ilk anda evet derdi. Biz seni anladık karar verene kadar mundar oldunuz artık. Zavallılar.

Cevapla

Levent 15

"Son sözü Genel Başkanımız verecek"derken..Yoksa sizde "Diktatörlük" mü var??

Cevapla

Ibrahim Ağdacioglu

BBP partisi Turkiyenin en dürüst partisi dir.İsrail terörist dir deyipsonra da İsrail halkı ve hükümeti bizim dostumuz diyen .

Cevapla

albatros

 gelmiş fetönün dışladığı insanları fetöcü diye suçluyor ne utanmazsınız 

Cevapla

MELİH ACARTÜRK

Utanmadan birde düşünme aşamasındayız haftaya kararımızı vereceğiz diyor Testici bey, niye acabaPelsinvanyadan gelen haber karamı takıldı yoksa. Rahmetli Muhsin Başkanın kemiklerini sızlattığınız yeter artık sizden olsa olsa Fetöcılık ile etöpen olur.

Cevapla

Fevzi

Bu bbp.partisi yöneticileri kendini ne sanıyor, eti ne budu ne hayır derlerse bbp.liler hayırmı diyecek zannediyorlar. Yönetim aklını başını alsın.

Cevapla

Cafer

Fettonun ve bizans cocuklarinin degil milletin yaninda durun.

Cevapla

Ümit

Fatih yorumcusu trolü nifak tohumları ekmekten bıkmadınızmı ?

Cevapla

Alperenler

Merhum Muhsin Reis'in Katilllerinin yanında olmayacağız. .

Cevapla

M.N.

FETÖ hayır dediğine göre bunların da Hayır demesi gerekir.

Cevapla

tuğrul

Muhsin Reis Vatan sevdalısıydı ona göre

Cevapla

Alper

Siz . hem manşete bbp den referandum açıklaması yazıyorsunuz haberde ise haftaya açıklayacaklar diyorsunuz...

Cevapla

latif

Fatih rumuzlu maklubeci Muhsin başkan senin gibilerine ancak ohaa derdi. bu ara sesiniz çok çıkıyor. yorumları katlayın emri imi geldi....

Cevapla

Hikmet Çakır

Hala ne düşünüyorsunuz. Zavallı insanlar.pkk ile bir olup Hayırmıdiyeceksiniz.

Cevapla

MertCE

Turk Solu'na sormadan, patronları yolu çizmeden karar verecek adam lazım tabii. Çatı organizasyon HDP'ye, CHP'ye ne fısıldadıysa, bunlara da fısıldayacak tabii ki. Ama küçük parti oldukları için henüz sıra gelmemiştir.

Cevapla

cemaleddin

Haydar bas gibi kiviracaktir. Bekleyin!

Cevapla

Muzaffer

Evet demeleri inandıkları DAVAnın gereğidir. Zira biz gelenekle değil İlahi Davamızla yaşarız.

Cevapla

Ali

HAYIRLI CUMALAR.

Cevapla

Sofuoğlu

Merhum Muhsin YAZICIOĞLU,bir Anadolu yiğidiydi.PKK-PYD-YPG-FETÖ-DHKP-C-DEAŞ...VB beraber muhafazakar-milliyetçi VATANINI,MİLLETİNİ SEVENLERİN karşısında yer alacağını sananlar, aldanyorlar.Merhum YAZICIOĞLU,sağ olsaydı her şartta ERDOĞAN'la birlikte hareket edeceğinikimse aklından çıkarmasın.MİLLET,KISMİ ANAYASA DEĞİŞİKLİĞİ PAKETİNİ "EVET" DİYEREK ONAYLAYACAK,KİMSENİN KUŞKUSU OLMASIN. Hayır diyenler de referandumun onaylanacağınıbal gibi bilyorlar.Kimse boşuna yorulmasın ve kararsız olanlar da "EVET" diyerek katkıda bulunmaları; HEM KENDİLERİNİN, HEM ÜLKENİN, HEM DE HER KESİN YARARINADIR!

Cevapla

hattir ordan

kimbilir ne cesametiniz var gibi bir de kastırmak falan,muhsin gitti iş bitti, aklı olan yerini buldu, aynen saadet gibi,evet derseniz biraz daha yüzünüze bakan olur, halktan rağbet alırsınız,hayır derseniz, son dansınız olur..bunu gerzekler bile idrak edebilir..fatih kriptosu da çıkmış hayırmış bilmemne, fetöcü bitikler, sizi kimse kurtaramaz artık..çırpınmak serbest...

Cevapla

İBRAHİM

sn destici siz kararınızı 17 nisan da verseniz olur bu şekilde beyanlarınız sizin fetöye nekadar yakın olduğunuzu gösteriyor. boy boy fotoraflarınızdan biliyoruz yalnız alperenlere karışma onlar kararını vermiş durumda vatan-bayrak ve allah rızası var işin içinde.

Cevapla

serdar

Muhsin beyin katilerinin oyuncağı oldu parti genel başkan destici koltuğunu fetö ayısına versin artık hayır derlerse yakışır vagon ablemi daha iyi durur gül ableminden

Cevapla

Gerçek Fatih

Sanki BBP idarecilerinden bir cevap bekliyormuş gibi konuşuyorlar. Geçin bu kıvırmaları. Halk kararını çoktan verdi.

Cevapla

mniksek

GENEL BAŞKAN DESTİCİYE KALDIYSA, BİR SONUÇ ÇIKMAZ, 17/25 ARALIKTA YAPILAN HAİNLİKTE FETÖNÜN YANINDA OLDU, 15 TEMMUZ HAİN DARBE GİRİŞİMİNDE DAHİ ÇIKIPDA, HALA FETÖ/PDY TERÖR ÖRGÜTÜ DİYEMİYOR, ALLAH AŞKINA BU GENEL BAŞKANDAN NE BEKLİYORSUNUZ HALA...

Cevapla