İMSAK 03:33 GÜNEŞ 05:28 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:36 YATSI 22:22
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Burhan Kuzu: Referandumdan hayır çıkarsa...

AK Parti İstanbul Milletvekili Burhan Kuzu, 16 Nisan’daki tarihi referandumdan "Hayır" çıkması, Türkiye için ciddi bir fırsatın kaçırılması anlamına geldiğini açıkladı.

Burhan Kuzu: Referandumdan hayır çıkarsa...
Eklenme: 25 Şubat 2017, 10:38

AK Parti MKYK üyesi ve İstanbul Milletvekili, eski Anayasa Komisyonu Başkanı Burhan Kuzu, referandumdan "Hayır" çıkması, Türkiye için ciddi bir fırsatın kaçırılması anlamına geldiğini söyledi.

Barış Manço Kültür Merkezi'nde, Yıldırım Belediyesi tarafından düzenlenen "Cumhurbaşkanlığı ve Yeni Hükümet Sistemi" konferansı öncesi Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın idam için 'Gerekirse bunun için de bir referandum yolu açabiliriz' sözlerine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Burhan Kuzu, "Parlamentoda çoğunluk bir araya gelirse, 367'yi bulursak o zaman referanduma gitmeden sağlanabilir. O rakamı bulamaz da 367'nin altında kalırsa o zaman referanduma gitmek zorunda kalırız. Şu an böyle bir çalışma yok. Ama gündemde olan bir konu" diye konuştu.

Kuzu, Türkiye için 16 Nisan'da yapılacak referandumun çok önemli olduğunu belirterek, şöyle devam etti:

"Bence bu, Türkiye'nin kader oylamasıdır. Bu işe 40 yılımı vermiş bir bilim adamı olarak, bana sorarsanız bu, memleketin önüne gelmiş bir kader tercihidir. Sonucun 'hayır' olarak çıkmasını hiçbir şekilde düşünmek istemiyorum. 'Hayır' çıkması, Türkiye için ciddi bir fırsatın kaçırılmasıdır; Türkiye'nin eski yıllardaki koalisyon dönemine dönmesi, o rezillikleri tekrar yaşaması, iki başlılıktan doğan sıkıntıları yaşamasıdır. İstikrarsızlığın geri gelmesidir, terörle mücadelede sıkıntıların az da olsa ortaya çıkmasıdır. Tersi olursa hem ekonomik, hem siyasi alanda hem de sosyal alanda yeni bir takım adımlar atılmasının önü, gençlerin önü çok ciddi olarak açılacaktır. Bu modele mutlaka 'evet' dememiz gerekiyor."

 
Haber Tarihi: 25 Şubat 2017, 10:38
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Oncevatan

Gıt bunu baraka sor putıne sor baskanlık herseyden once hızlı karar alma mekanızmasıdır ornek hukumet kopru yapmak ıster mualefet anayasa mahkemesıne goturur netıce sonucu bekle dur bekle dur sıkerlerler boyle parlementer sıstemı

Cevapla

Balabancom

Bu millet en iyisini bilir..

Cevapla

Ali

Hayir ciktiginda hukumetin hemen istifa etmesi ve secime gidilmesi gerekir.ZIra tbmm halk iradesini temsil edemiyor demektir.Esas korkunuz bu olsa gerek beyler.

Cevapla

Ali

Sayin Kuzu dogru soylemis..1918 e donmek icin iyi firsat.Vahdettin anayasanin 7 maddesini kafasina gore yorumlayarak tek basina yonetmek icin meclis-i mebusani Aralik 1918 de fesh etmistir.En azindan bu yetki sarih olacak.Tarih tekerrurden ibaret degildir insallah.

Cevapla

eses41

dibinize kadar HAYIR

Cevapla

Faik

Sende öyle avun hayırsız uğursuz cemil nadir özgün 17 nisanda yüzün olursa buradan sana dersini vereceğim

Cevapla

Zuriye numcu

Burhan kuzu bu ulkenin gelmis gecmis en .. avukatidir yillarca baska partilerde ... omayinca akp hayir cikarsa hic bir ... olmaz herkes hayatina kaldigi yerden devam eder amma evet cikarsa ozaman yandi gulum keten helva bu din istirmacilari huc kimseye yasam hakki tanimaz bu ulkeyi yasanmaz hale getirirler bizlere yasam alani tanimazlar bu arada oyumu mhp nin disinda hic bir partiye vermedim ve mhp nin bu yaptigini asla tasvio etmiyorum burhan jyzudan ve onun gibilerini sevmiyorum ama inlarada zulum etmiyorum yasasin cumhuriyet nemutlu turkum diyene YASASIN HAYIR

Cevapla

Mustafa Süleyman Göçmen

Eğer referandumdan HAYIR çıkarsa sıkıntı yok kardeş. 2019'da seçimler var.. RECEP TAYYİP ERDOĞAN tek başına iktidar olur , 375 milletvekili ile bu sefer anayasanın tamamı değiştirilir.. SIKINTI YOK YANİİ.. Lakin sen akşamları sakın açık yatma.. Sanırım üşütüyorsun..

Cevapla

fikret günal

sen hayal aleminde yaşıyon galiba evet u olacak inşallah evet aynı zamanda pkkya hdpye pydye dhkpcye mossadlı fettöş piçine kısaca bu ülkenin içerde ve dışarda ne kadar haini varsa onlara hayır demektir.

Cevapla

f_dogan76

Yav arkadaş, bu millet ferasetiyle ekseriyetle doğru karar vermiştir. Şimdi de yine o istikamette karar verecektir lakin ülkenin selamete çıkmasında sen de destek ol, sonra vah tuh diyerek, kafanı duvarlara vurma...

Cevapla

Berkant

15 yıl boyunca gençlerin önünün açılmasında sizi engelleyen neydide başkanlıkta açılacak?

Cevapla

Kararsız

Hayir dediğinde ne gibi bir değişim olacak? Bi izah etsen diyorum.

Cevapla

İslam

Çok şükür HAYIR diyerek HAYR olmasına vesile olacağız..

Cevapla

Cemil nadir özgün

.yaaaniii EVET, Ç A N T A D A K E K L İ K değil.HAYIR hayırlara vesile EVET, Türkiyenin batma fermanına Onay, ....

Cevapla

Levent 15

Birilerinin Erdoğan düşmanlığı gözlerini kör ediyor. Sanki şu anda ki sistem dünyanın en güzel sistemi. 12 Eylül darbesinin eseri olan bu sistemden rahatsızlık duymayip da ,Anayasa değişikliğine hayır demenin makul bir izahı olsa gerek. Keşke evet diyenler de hayır diyenler de okuyup, araştırıp öyle karar verse. Sırf taraftarlik ile karar vermek yanlış.

Cevapla