Bülent Arınç'a referandum sorusu

Başbakan Binali Yıldırım, AK Parti hükümetlerinde görev almış eski bakanlarla referandum çalışmalarını görüştü. Toplantıya katılan isimlerden TBMM eski başkanı Bülent Arınç, gazetecilerin referanduma yönelik ısrarlı soruları karşısında "Müsaade ederseniz, 17'sinden sonra inşallah" cevabını verdi.

Bülent Arınç'a referandum sorusu
Eklenme: 20 Mart 2017, 17:59

Başbakan Binali Yıldırım, AK Parti hükümetlerinde bakanlık yapmış isimlerle Genel Merkez'de kahvaltıda bir araya geldi.

Toplantıda, AK Parti hükümetleri döneminde görev almış bakanlarla 16 Nisan'da yapılacak referandum çalışmaları görüşüldü.

Çıkışta gazetecilerin ısrarla soru yönelttiği isimlerden biri Bülent Arınç oldu.

Bülent Arınç bir açıklama yapmak istemedi. "Kampanya sürecinde sizler de sahada olacak mısınız?" sorusu üzerine Arınç, "Müsaade ederseniz bir şey söylemeyeyim. Güzel bir toplantı oldu, faydalı konular görüşüldü" dedi. Referandumla ilgili sorular devam edince Bülent Arınç, "Müsaade ederseniz, 17'sinden sonra inşallah" ifadelerini kullanarak uzaklaştı.

Gazetecilere kısa bir açıklama yapan eski Meclis Başkanı Mehmet Ali Şahin ise, çok faydalı geçtiğini belirttiği toplantıda eski çalışma arkadaşlarıyla halk oylaması konusunda bilgi alışverişi yaptıklarını söyledi.

Gül ve Davutoğlu, AK Parti toplantısına katılmadı

 
Haber Tarihi: 20 Mart 2017, 17:59
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Jurnal

İNŞALLAHLA MAŞALLAHLA OLMUYOR BU İŞLER BÜLENTCİK...BEN FETÖNÜN SİYASİ AYAĞIYIM DİYE; SÖYLEYEMEDİN GİTTİ..

Cevapla

Cetin

Bulent Arinc kendini gizlemeye calisan fakat pek basarili olamayan bir Vatan hainidir. Ama beyhude herkes onun Vatan haini oldugunu cok iyi biliyor.

Cevapla

AKINCI

ARINÇ CEVAP VERSE NE OLUR VERMESE NE OLUR BU MİLLET REİSİNİN BAŞBAKANIN HER ZAMAN YANINDA

Cevapla

Mehmet

Hangi Takım şampiyon olursa onunla sevilenler. ....

Cevapla

Fetosevmez

Niye bay özgül ağırlık hâlâ belki hayır çıkar diye umudun mı var belki bir fırsat doğarsa cübbeli giyer sokağa çıkar hükümete yaylım ateş mi açarım diye düşünüyorsun bana kalırsa referandumdan önce yurt dışına zıpla . Ne olur ne olmaz bakarsın hakkında gözaltı veya yakalama kararı çıkabilir haham feto da seni kurtaramaz. Hoş o moruk kendini kurtarmaktan aciz seni nasıl kurtarsın. Ha bu arada kıtmirin kıtmir kolyeleri bir işe yaramaz bilgin olsun içine olsa olsa ya İncil'den ya Tevrat'tan bir şeyler kes kopyala yapıştır yapmıştır zira dini bilgisi o kadar. Tühhh başbakanlık hayal ederken geldiğin noktaya bak. Parti sayesinde o yerlere geldiğin halde keramet sende zannettin ne oldu meydanlara çıkacak kral çıplak diyecektin hadi de tutan mı var.

Cevapla

Fatma

15 Temmuz da Cumhur başkanı olacaktı bu hain

Cevapla

Onur

Hasan kardes ak parti arinci cagiriyor cunki akp nin butun pisliklerini arinc biliyor.

Cevapla

afyonlu

demekki ayın 17 sinde efendinin ölümü demek. adam gibi adam cevap versene.

Cevapla

murat

net ol be adam! hakikatperver insan savunduğunun arkasında olur.

Cevapla

orhnbkts

Kaypak, güvenilmez, sinsi.

Cevapla

hamido

2002 ye kadar cumhuriyet tarihi boyunca bu devleti avrupa ve abd yötti için devran yine eskisine döner hesabı yapıyor belliki

Cevapla

erhan

Evet gercektende niye hala. Ve yine gordunuz mu tavrini. Her nedense vazgecilemiyor anlasilir gibi degil

Cevapla

eyupakdogan

1 Kasım seçimlerinden istikrar çıkmayacağını, partinin gerileyeceğini sanıyor ve umuyorlardı. Seçim sonrası açılacak bayrağın ipi de, direği de hazırlanmıştı: Yanılıyorsam, bir FETÖ'cü tanık daha göstersinler...

Cevapla

eyupakdogan

Kendilerini tanıyoruz; ne, bu kapıdan kendilerine, ne de kendilerinden buraya bir hayr yoktur: Artık rol kesmeyi bıraksak mı...

Cevapla

NUR TALEBELERİ " EVET " DİYOR !..

EVET , HASTA ADAM AVRUPA'NIN "HASTASI" İÇİMİZDEKİ SÖZCÜSÜ ,YADA TRUVA ATLARI ÇOK. BİR KISMI " KARAGAH" gazete gibi SİVIL DARBE ÜSSÜ , BİR KISMI DİNDAR KILIKLIKLI ,ÇOK ÖZEL AK PARTİ VE SN. CUMHURBAŞKANIMIZIN SİNSİ DÜŞMANI BİR YALAN HABER CERİDESİ.....EVET !....BU NİFAK YUVASI HALİNE GETİRİLEN ve NUR TALEBELERİ İLE HIÇ BİR ILGILERİ OLMAYAN BU " HAYIRCI " YENİ ASYA 17 YILDIR FİTNE VE İFSAD EDİCİ FETÖ YANLISI VE REİS KARŞITLIĞI VE DÜŞMANLIĞI YAYINLARINI ;BEDİÜZZAMAN SAİD NURSİ HAZRETLERININ MUAZZEZ İSMINI KALKAN YAPARAK , İFSAD VE FİTNE YAYINLAR YAPAN -FETÖ-FETÖNÜN ARKA BAHÇESİ YENI ASYA DERHAL KAPATILSIN !...

Cevapla

İsus

Hayır 15 Temmuz değil 2013 te geziden sonra olacaktı 15 temmuzda meral akşener hanım düşünülüyordu

Cevapla

15 TEMMUZ VE 241 ŞEHİDİMİZİ UNUTMADIK !...

BU TRUVA ATLARINI BU MILLET SEVMİYOR! ....

Cevapla

Jurnal

TEMKİNLİ DAVRANIYOR..EVET DESE FETÖ AMCASINDAN KORKUYOR..HAYIR DESE BU PARTİDE NE İŞİ VAR..TAM BİR İKİ YÜZLÜ TAVRI...17 NİSANDAN SONRA AÇIKLAMA YAPMANA GEREK YOK..ZATEN DEFTERİM DÜRÜLDÜ..BUNU SENDE BİLIYORSUN..HELE BU İŞ SİYASİ AYAĞA BİR GELSİN..KODESTESİN KODESTE.....

Cevapla

Senay

Bu fetocu ak parti etkinliklerine cagrilmasin.Buna guven olmaz.Bunun yedi sulalesi fetos

Cevapla

Ümit

Açık ve net hayırcı bu fetocu..

Cevapla

HACI

Önemli olan şimdi cevap vermek.Yoksa seçimden sonra bizde evet dedik diyecek çok adam var.

Cevapla

Trabzonlu mehmed

Bu hayır cının hayır çıkacağından emin konuşmasıdır kimi tehdit ediyor acaba?

Cevapla

ali atay

bülent bey konu vatan millet olunca menfaatler ortadan kalkar. net olmak lazım

Cevapla

Tc

Eğer gizli fetö cü hain varsa aranızda helak olsunlar inşallah, onların ıslahıçin dua etmem. Şe..fsizler gakettikleri yeri alacaklar zaten. Onlara bu aziz milletin ekmeği haram olsun.

Cevapla

Murat Taşcı

Garip bi cevap. Yani referandum sonucuna göre cevap vereceğim diyor. İşin Türkçesi bu.

Cevapla

Hasan

Bunu Ak parti hâlâ niye çağırıyor ki????

Cevapla

Ahmet Ali

Şimdi , Evet diyeceğini açıklasa hampaları onu tefe koyarlar. Korkuyor ,Pensilvanya ve CIA dan.17 Nisan sonrası konuşsan ne olur, konuşmasan ne olur.

Cevapla

bi bilen

ne bekliyordunuz 15 Temmuzun esbasbakani Bülent ARINC O Vati´kanin escinsel 16 ci Kardinali Fetonun Emir eri Kozmik Odayi israile teslim eden ADAM!

Cevapla