Bugün Erdoğan yıllar önce de Erbakan

Milli Görüş’ün merhum Lideri Prof. Dr. Necmettin Erbakan hoca yıllar öncesinde gerçekleştirdiği partisinin grup toplantısında Türkiye’nin ilişkilerine müdahale eden Amerika’ya tıpkı bugün Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yaptığı gibi çok net ve kararlı bir mesaj vermişti: Amerika rahatsız oluyormuş… Bana ne Amerika’dan!

Eklenme: 20 Ekim 2016, 03:50
 
Haber Tarihi: 20 Ekim 2016, 03:50
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

aslan

Asil adam

Cevapla

Fatih Aydenk

Bunlarin hepsi birer oyundu zaten (Erbakan hocamla Sayin RTEnin oyunu) zira onlar bu oyunu gerceklestirmeseydi...sayin RTE da Erbakan hocamiz gibi yine devletin basindan indirilirdi...RTE ve Erbakan hocam bunu bildigi icin yine o tuzaga dusmeyerek amerikayi kopruyu gecene kdr ayiya dayi derim diyerek...Amerikan yandasi oldugunu ve fetoyuda icine alarak hedefe ulasmayi amaclamistir...Bu sirada Erbakan hocamda onu kotuleyecekti tabikide...yaninda oldugunu onlara gosterse bu zamana kdr gelebilirmiydi RTE...onun icin hersey bir oyundu...bizim guclendigimizi goruncede ABD feto maşasıni kullanarak darbe cikartmaya calisti ve eline gozune bulastirdi...VE ZAFERI MILLETIMIZ KAZANMIS OLDU...DAHADA BILINCLENDI BU MILLET...DAHADA IFLAH OLMAYIZ...ARTIK SIZIN SONUNUZ GELDI ABD ARTIK MUSLUMANLARA UMUT DOGDU...NE MUTLU MUSLUMANIM DIYENE ...NE MUTLU TURKUM DIYENE

Cevapla

Adnan akin

ALLAH ASKINA CUMHURBASKANIMIZ ABD SIZ OLMAZ SEVKET ABIDIYEREK 15 YILDIRABD LE BERABER SIMDIMIANLADI HAYINLERI ERBAKANIN ILK SÖZÜDE SON SÖZÜDE BANANE AMERIKADAN HIC KIMSE HOCAMA BENZETILEMEZ HATTA ONU BÖLENLER ASLA

Cevapla

abdulla lale

rahmetli sag olsaydi faizler 0 olurdu faizci kefereler ellerinde dolarlari satti aman Faiz inmesin duasi ediyor bu gün Faiz küllü haramdir merkez indir faizi bu gün

Cevapla

Harun konu

Rabbim şahidim hocam aradan 30 yıl geçti benim de gözümden yaş akıttın, mekanın Firdevs i alaa olsun. Amiim

Cevapla

fatih

eynessera minessüreyya ...aradaki fark erbakan yersiz zamansız konuşarak zarar zarar üstüne veren erdoğan ise şecaatle yeri ve zamanında hareket ederek isabet eden.

Cevapla

ŞANLIURFA

OLACAK TABİ ASLANIN YAVRUSUDA ASLAN DIR. AYNI MEFKÜRENİN İNSANLARI BÖYLE OLUR.

Cevapla

Adem

aynı erbakan ak partiyi siyonist parti, başkanından tüm üyelerine kadar siyonizme hizmet edenler diye suçlamıştı. yutubda videosu halâ duruyor. ERBAKANLA AKPARTİNİN ALÂKASI YOK. ERBAKAN FARKLI BİR YOL TAKİP EDİYORDU...

Cevapla

Hasan kutlu

Nur içinde yat Hocam ALLAH CC gani gani rahmet eylesin.

Cevapla