Böyle insanlık olmaz olsun!

Kirpiye eziyet eden bir grup insan(!), böyle insanlık olmaz dedirtti! Kirpinin ise acı çığlıkları izleyenlerin kulaklarını tırmaladı!

Eklenme: 21 Nisan 2017, 23:39
 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 23:39
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Abdurrahman

Kardeşim bunun anlamı allah'tan geldik ve yine ona döneceğiz

Cevapla

AliAltun

Kisasa kisas yapin

Cevapla

ÜMİT

Şu mübarek günlerde dua ediyorum Allah belanızı versin !

Cevapla

JURNAL

BÖYLE İNSANLIK OLMAZ OLSUN DERKEN..İNSANLARIN NE SUÇU VAR..MAHLUK YADA YARATIK DEMEK DAHA UYGUN OLUR...CHP NİN 109 YILDA OLUŞTURDUĞU MAHLUKLAR İŞTE...

Cevapla

Aynen

Senin kabilenden olmalılar.

Cevapla

Yasin yozgat

Evet necip üstad necip Fazılın da dediği gibi Allah zalimlerin ebedi hayatını dünyada yaptıklarıyla tayin eder...

Cevapla

Dehşet

İnsanlıktan çıkabilen tek yaratık yine insan! (Çığlık atanın kedi olması gerekmiyor mu bu arada?)

Cevapla

vatandas

Siyasette ayrı sim oluyor hayvanlara yapılan işkenceleri kınayan arkadaşlara bile karşı yorumda bulunan insanlıktan nasibini almamışlar var bu nasıl insanlik aynı işkenceyi size yapıldığını düşünün o da bir can onu da allah yarattı tabi siz bunu bilmezsiniz

Cevapla

Şamil

Koy enstutileri lazimmis biz iyi biliriz o koy enstutilerinde kimlerin sevildigini

Cevapla

ALLAHU EKBER

İnne lillehi ve inne ileyhi raciun. Merhamet etmeyene merhamet olunmaz

Cevapla

BAHADIR

Hazreti Ömer Efendimiz döneminde yaşanmış bir olay. Bir adam merkebini üzerindeki ağır yüküyle birlikte bağlamış. Zavallı hayvancık hem güneş altında hemde ağır yükün eziyetiyle perişan olmuş. Oradan tevafuken geçen Hazreti Ömer r.a. durumu tahkik etmiş. Hayvanın yükünü adamın sırtına yükleyerek güneş altında hayvanın kaldığı süre kadar kalmasını sağlamış. Bir insanın hayvana karşı işlediği suça aynen kısas uyguluyor. İşte Hazreti Ömer.İşte İslamın dillere destan adaleti. Ey hayvansever derneklerin sahipleri. Neden sesiniz çıkmaz. Bir insana başkasına yaşattığı acıyı yaşatmadıkça adalet olmaz.

Cevapla

seren çetin

BURASI TÜRKİYE

Cevapla

Aylin

Allah belanizi versin. Yaniniza kalir zannetmeyin. Basinizs oyle isler gelirki, Allahim ben kime naaptimda bu derdi reva gordun dersiniz. Emin olunki yaniniza kalmaz.

Cevapla

Cumhur

Ülkenin her yerine hayvan sevgisi, vatan sevgisi, insan sevgisi, çocuk sevgisi, karşı cinse saygı, adab-ı muaşaret içeren köy enstitüleri tarzı yerinde eğitim veren kurumlar lazım. Bu insanların(!) hayvancağıza yaptığını, hayvan hayvana reva görmüyor.

Cevapla

Misafir

Orman bakanlığını acilen örnek olacak şekilde göreve çağırıyorum.

Cevapla

abdo

allah belalarını versin bunu zavallı hayvana yapaların.

Cevapla