Bir skandal karar daha! Erdoğan'a izin vermeyeceğiz

Skandal kararlarında dur durak bilmeyen Almanya'dan bir açıklama daha geldi. Saksonya Anhalt Eyaleti Başbakanı Haseloff, "Politikalarımızı Nazi Almanyası ile kıyaslar ve seçim çalışması yapmaya kalkarlarsa, o zaman hoş geldiniz diyemem" dedi.

Bir skandal karar daha! Erdoğan'a izin vermeyeceğiz
Eklenme: 16 Mart 2017, 08:38

Saksonya Anhalt Eyaleti Başbakanı Haseloff, "Politikalarımızı Nazi Almanyası ile kıyaslar ve seçim çalışması yapmaya kalkarlarsa, o zaman hoş geldiniz diyemem" dedi. Bild gazetesine konuşan Saksonya Anhalt Eyalet Başbakanı Reiner Haseloff, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın kendi eyaletinde seçim mitingi yapmasına izin vermeyeceğini açıkladı.

 
Haber Tarihi: 16 Mart 2017, 08:38
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Adem ünlü

Abdullah ayibbe sanki bu durumu Türkiye başlattı

Cevapla

harun

Diyaloğu kesmeli

Cevapla

Ahmet Ali

Tamam Nazi demeyelim. Hayırcılara müsamaha gösterip, Evet taraftarı olanları "ülkeye sokmayacağız" diyene ne diyelim? Karaktersiz, haysiyetsiz, iki yüzlü faşist denir. Yorumcu Halitb. Gündemi iyi takip edin. önce Almanya Erdoğanı ülkeye sokmayacağız diye hakaret edince,Almanyaya" Nazi" dendi. Sizin niçin Almanca değil de Türkçe yorum yazdığınıza şaşırdım.

Cevapla

Gürsel

Hoşt köpek haddini bil lan o dilini eline verirler sonra

Cevapla

engin can

ulan bi dostumuz kalmadı.herkesle kavgalıyız.böyle ülke yönetilmezki.siyaset burda işe yarıcak.siyaset yapsınlar.kavga etmeyi bende yaparım.

Cevapla

Tolga Kaçar

Be hadbilmez onlar bakanı dışladıktan sonra dendi bu sen bir aile dostuna misafirliğe gittiğinde anneni kapı dışarı etseler elinize sağlık mı diyecen

Cevapla

TÜRK

KİMSİN SEN

Cevapla

Gürhan

Reis kadar başınıza taş yağsın. İnadına EVET

Cevapla

Cemil nadir özgün

Aslında ...... Dünya kurtulur yahu.

Cevapla

Adem

Battiniz olum battiniz, ne b.k yiyeceginizi sasirdiniz.Sizi ilgilendirmeyenhükümet sistemi halk oylamamamiza nazi yöntemleriyle burnunuzu sokarsaniz, benzetmeyi birak, size ayan beyan NAZI deriz! Anyni halk oylamasini Israil yapsaydi, bu pisligi onlara da yapar miydiniz, fasist naziler?!

Cevapla

Hataylı

Şirret tutumlarınıza devam devam, iç ve dış düşmanlar daha da netleşiyor.

Cevapla

Ümit

Şimdi bu nazi çocuğunu savunan içimizdeki İskOÇyalı lar damlar ...

Cevapla

Levent 15

Al-manya-klaştılar iyice!

Cevapla

cccihaddd

Naziler den bu beklenir zaten.

Cevapla

isuzgen

canınız cehenneme zaten siz böyle yaptıkça türkle4r edaha çok evet diyecek salaklar

Cevapla

Abdullah

Ne skandalı? Bu kararları alsınlar diye uğraştı hükümet. Böyle kararlar alsınlar ki AK parti mağduriyeti elden bırakmasın. "Nazisiniz, faşistiniz" diye suçlarsan adamı elbette hoşgeldin demez, bu bilerek yapıldı ve Almanlar da zokayı yuttu, tuzağa düştü.

Cevapla

YAW HE HE

Anhalt başkanı nehalt edersen sen....

Cevapla

Desturrr

Senden izin isteyen kim lan onun bunun çocuğu! Gerekirse paldır küldür gireriz. Otur aşşağı, çok konuşma.

Cevapla

Cemil nadir özgün

Erdoğan artık EVRENSEL BIR ... gibi görünüyor nerdeyse.

Cevapla

osmanoğlu2023

şayet alamanyada demokrasi! adalet! insanhaklanı!varise !!! sayın Cumhurbaşkanımız gidip orda alaman ahalisine alamanyanın nasıl birinci dünyasavaşında (müttefik olarak) ve şimdide terörle hep arkadan hançerlediğini anlakmamız lazım..!

Cevapla

halit b.v

almanyada birine nazi demek cinayet sebebi kalın kafanıza sokun bunu artık biri ananıza küfretse o kişiyi evinize alırmısınız???

Cevapla