İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:20
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Bir hemşire skandalı da Ankara'dan!

İddialara göre, özel bir hastanede stajyer olarak çalışan hemşire, baygın ve yarı çıplak hasta kadının önünde selfie çekti.

Bir hemşire skandalı da Ankara'dan!
Eklenme: 19 Ekim 2016, 23:08

Türkiye iki gündür hemşirelerin selfie skandalı ile çalkalanıyor.

Yoğun bakım servisinde tedavi gören hastanın fotoğrafını sosyal medya hesabından paylaşarak “ölmeye ramak kalalardan minicik bir tablo” notunu paylaşan hemşire gündemdeki yerini korurken bir skandal da Ankara'da yaşandı.

Beyaz Haber'in Whatsapp ihbar hattına gönderilen fotoğraf ikinci hemşire skandalını ortaya çıkardı. Fotoğrafa göre kadın hemşire anjiyo hastası baygın ve yarı çıplak hasta kadının önünde selfie çekti. Fotoğrafı sosyal medyadan da paylaşan hemşire 'Mesainin ilk saatleri ameliyata girmek. En sevdiğim' notunu düştü.

Hemşire hakkında soruşturma açıldığı öğrenildi.

 
Haber Tarihi: 19 Ekim 2016, 23:08
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

nalan

Bunlar ne arsız ne yüzsüz ne ahlâksız ne vicdansız adiler

Cevapla

seda

ben de söylüyorum. Polatlı Devlet Hastanesi yoğun bakım servisinde rahmetli anneannem yatarken yüksek sesle müzik dinlemelerinden ve halay çekmelerinden rahatsız olup uyuyamadığını söylüyordu. uyarmamıza rağmen "normal şeyler" dendi. Azıcık insaf istiyoruz. biz de hasta yakınları olarak hassasız ve azıcık insaf istiyoruz.

Cevapla

Vahdet

Garanti iş ve iyi para olduğu için doluştular hemşirelige. Yogun bakımda kebap yiyen, başka haltlar yiyen ne ararsan var.

Cevapla

Sevgi

2016 nın hemşire(!) modası bu galiba; komadaki çıplak insanların resimlerini çekip yayınlama iğrençliği. İnsanlar canlarını, sağlıklarını, mahremiyetlerini ne tür mahlukata emanet ediyorlarmış! Belki de böyle çok hemşire ve doktor var! Bu edep, terbiye ve insanlıktan uzak hemşire bozuntularının işlerine derhal son verilmeli ve ayrıca cezalandırılmalıdır.

Cevapla

turkoglu

KAPATMA SUNUN YUZUNU AKIT. SUCA ORTAK OLMA. SEN NE ANLAMADIM

Cevapla

serhat

abi edep, haya, iman ve vicdanımıza nolmuş nerelere gitmiş ne hale gelmişiz:(((

Cevapla

sss

Şahsen ben olsam bu hasta yakınlarının yerinde bu şeref yoksunlarını mahkemelerde süründürürüm.

Cevapla

kemal

Böyllerini hiç bir hastane kabul etmemeli hatta telefonları çalışma anında çalışanlardan toplanmalı. Böylelerine hastanede hataların tuvalete yaptğı ..lar temizletilmeli.

Cevapla

Alphan

Yazık yazık ,çok yazık,hem yazık,hem de ayıp.Yakışıyor mu hiç.

Cevapla

Huseyin yasinoglu

Bunun derhal isine son verilmeli insanlarin ozel hayatini ifsa etmenin cezasinida hapiste cekmeli birde hapishanede selfisi ceksinde gostersin bakalim nasil oluyormus.. hapishane selfisi

Cevapla