BBP'den bir 'referandum' açıklaması daha!

BBP'nin Yüksek İstişare Kurulu Başkanı Hakkı Öznur, partisinin referandum kararını Genel Başkan Mustafa Destici'nin açıklayacağını söyledi.

BBP'den bir 'referandum' açıklaması daha!
Eklenme: 07 Mart 2017, 21:19

Bugün bir gazetede, Büyük Birlik Partisi Yüksek İstişare Kurulu Başkanı Hakkı Öznur'un bir açıklaması yer almış, Öznur'un "hayır" diyeceklerini söylediği belirtilmişti.

KARARI DESTİCİ AÇIKLAYACAK

Konuyla ilgili yeniden açıklama yapan Hakkı Öznur, Büyük Birlik Partisi'nin kararını Genel Başkan Mustafa Destici'nin açıklayacağını söyledi.

Öznur, basına yansıyan sözlerinin partiyi bağlamadığını, kendi görüşü olduğunu ifade etti.

 
Haber Tarihi: 07 Mart 2017, 21:19
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Halil Mollaoğlu

Asıl Kemikleri sizlayanlar Fatih Sultan Mehmet Han Hz. Akşemsettin hz .Ulubatlı Hasan. Molla Hüsrev .molla Gurani lerdir. Çünkü bu millete emanet ettikleri. Fethin sembolü Ayasofya hala minareleri Allahü Ekbere hasrettir. Bu ikiyüzlü iktidarin sayesinde.

Cevapla

Halil Mollaoğlu

Esas kemikleri sizlayanlar Van gölünün ortasindaki ermeni kilisesini tüyü bitmemiş yetimin hakkı olan devletin parasıylatamir ettirip ermenilere şirin görünmek için ki o Ermeniler doğuda yaşlı sakat çocuk kadın demeden müslümanları hunharca katletmişti o müslümanların kemikleri sizlamaktadir.

Cevapla

Halil Mollaoğlu

Muhsin Yazıcıoğlu nun kemiklerini BBP değil. PKK'nın hamisi Barzani'ye ....... Türk bayrağı ile yanyanaasanlar kemiklerini sizlatiyor

Cevapla

Halil Mollaoğlu

Gülen den haber alanlar Gülen in Olimpiyat Oyunları nda gelinlik kızlar zekat fitre paraları ile oynarken alkışlayatak gözyaşı dökenler.ne istediniz de ver medik diyenler Ankara yı parsel parsel verenler dir.

Cevapla

Halil Mollaoğlu

Muhsin Yazıcıoğlu nun kemikleri BBP Hayırı ile değil.PKK'nın muhafizi Barzani'ye ...bayrağı ile karşılayinca sizlar.

Cevapla

Halil Mollaoğlu

Muhsin Yazıcıoğlu nun kemiklerini BBP değil. PKK'nın hamisi Barzani'ye PKK'nın pacavrasini Uğruna Canımı feda ettigim Türk bayrağı ile yanyanaasanlar kemiklerini sizlatiyor

Cevapla

Halil Mollaoğlu

BBP benim siilik sunnilik diye bir ayirimim yok İran benim ikinci vatanim diyenlerin değil. Ehli sünnet itikadina sahip bir partidir.

Cevapla

58 Sivaslı

Saadet partisi Erbakan ın BBP de sayın yazıcıoğlunun kemiklerini sızlatmaya son gaz devam ediyor iki partide ne hallere düşürüldü

Cevapla

OKTAY SAĞIROGLU

BBP FETÖNÜN BATMAKTA OLAN GEMİSİNDE İNATLA OTURAN 3-5 KENDİNİ BİLMEZLERİN SADECE TABELA PARTİSİDİR.

Cevapla

termin13805979

partinin evet - hayır kararını verememesi o partinin bittiğini gösterir,,parti yazıcıoğlunun ölümüyle bitti,, yazıcıoğlunu fetö öldürdüyse partiyide onlar ele geçirmiş demektir, olan bu partiye gönül verenlere ve rahmetli yazıcıoğlu gibi büyük bir adamın kaybı oldu...

Cevapla

salman göçer

aynen katılıyorum

Cevapla

tuncay kahveci

ulan desticimisin nesin.. senin okkan kaç para gelir.. seninpartinin ne oyu var ki sen evet desendehayır desen ne referanduma hiç bir etkin olmaz olamaz.....

Cevapla

Ahmet

İdarecilerin yalama olması hiç kabul edilir birşey değil.buda sağ kesimin c.h.p.si yazık.

Cevapla

isüzgen

daha gülenden bir haber alamadılar gliba yuh size vatan hainleri ile kol kola

Cevapla

hay bin gunduz

çok merak ediyorum EVET diyecek olsa çoktaaaaan açıklarlardı!

Cevapla

Halil Mollaoğlu

BBPkimsenin kuklası bir parti değildir. BBP hakkı hakk bilip hakka tabi olan partidir

Cevapla

mkilit

ALPERENLER OLMAZSA SEN AYAKTA DURUMAZSIN

Cevapla

ŞANLIURFA

BİTERKEN SON FERYATLAR UMUT OLMAZ.

Cevapla

Diyarbekir

Şu BBP kadar boş gereksiz bir parti yok, akp Saadet ve MHP varken BBP'ye ne gerek var. Kapatın gitsin. Yemişim alperenlerini....

Cevapla

Objektif

Adamlar açıkladı bile yeni anayasa amerikan ingiliz dayatması dedile, hayır diyeceğiz dediler.

Cevapla

Şeyma Erkaya

Haber kaynağınıza dikkat etmediğiniz ve sözcü ve hürriyet gibi Siyonizm'im kalemşörlüğünü yapan bu yayınlarıi haber kaynağı olarak ciddiye aldığınız için siz de bu algı operasyonunun bir parçası oldunuz, sizi kınıyorum....

Cevapla

kapadokyali

Siz evet deseniz ne olacak hayır deseniz ne olacak.siz bu memlekette yok hükmündesiniz. Rahmetli liderine ihanet eden bir grup insan kalabalığı.

Cevapla

Ak

Hahaha. ... bbp'nin hayır demesinden bile tırsıyor ...

Cevapla

harun

Muhsin yazicioglunun kemikleri sizliyor ne ayaksiniz anlamadim.

Cevapla

barkın banaz

NE YAPMAYA ÇALIŞIYONUZ SİZ YA,DERDİNİZ NE KARDEŞİM..ZATEN BU KADAR BEKLEMEKLE MİLLİ İTTİFAKIN YANINDA OLMADIĞINIZI GOSTERDİNİZ, EN AZINDAN MEVZUU VATANSA, TEREDDUTTE KALMANIZ BİLE BBP DEN BİR ŞEY OLMAYACAĞININ GÖSTERGESİDİR.....HA BİDE KENDİNİZİ FAZLA ÖNEMSEMEYİN..........

Cevapla

cccihaddd

Ulan destici etin ne budun ne? Ha, %0.9 un ℅0.7 si zaten seni dinlemez.%0.2 de zaten partiyi bu duruma getiren proje adamlar anlayacağın senin sülalenin bile %50 si EVET diyecektir. Belki karın belki sen bile EVET diyecen sana dayatılan ve gebe olduğun mevzuata dolayı hala zorlanıyorsun kabız olmuş gibi hemide.

Cevapla

Murat yazgan

Desteci millet karar verdiSen karar versen nolur vermesen nolurYüzde 0.0001 oyunla bu kadar bir yerlere sorman gerekmiyorAdam yigit olur yigit yaşar

Cevapla

Ednan ŞeneL

EVET veriyoruz deselerde geçtiiiiiii BOR un pazarı imtihan ilk andadır hayır dedin ve dedirttinse iş bitti versen ne olur vermesende

Cevapla

CIHANGİRSELÇUK OSMANLI

ACIKLAMANIZA GEREKYOK. BUMILLETSIZIN PKK-FETO- HDP- SP KAYIGINDAYER AYIRTTIGINIZIBILIYOR. AMATABAN SIZINRAĞMINIZA EVET !..DİYECEK. DESTICI ŞOK'A GİREBILIR

Cevapla

MEVLUT

kıvırın bakalım kıvırmak size yakışıyor....

Cevapla