Baydemir'den komik açıklama!

PKK'nın silahlarının gölgesinde siyaset yapan HDP, referandumda sağlanan güvenlik önlemlerini "Yurttaşlarımız silahların gölgesinde sandığa gitti" diyerek çarpıttı.

Baydemir'den komik açıklama!
Eklenme: 18 Nisan 2017, 15:53

Yıllardır terör örgütü PKK'nın baskıyla oy toplayan HDP, bölgede sağlanan güven ortamı sonrası oy kaybına uğrayınca sonuçları kabullenmedi.

İSTEDİKLERİ SONUÇ ÇIKMAYINCA "SEÇİM ŞAİBELİ"

HDP sözcüsü Osman Baydemir, TBMM'de partisinin grup toplantısında konuştu. Osman Baydemir, referandumda yüzde 51 oy ile 'evet' çıktığını anımsatarak sonucun şaibeli olduğunu iddia etti.

SİLAHLARIN GÖLGESİNDE

HDP Grubu'ndan konuşan Osman Baydemir özetle şunları söyledi: "Büyük baskı uygulandı. Bize selam verenler kameraya alındı. Kürt coğrafyasında yurttaşlarımız silahların gölgesinde sandığa gitti."

 
Haber Tarihi: 18 Nisan 2017, 15:53
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

OSMANLI

Bu PKK lı Baydemir ne zaman tutuklanacak merak ediyorum. .anlaşılan sırtı haala saglam yere (feto) dayalı !?

Cevapla

Erhan

Baydemir amk senin pisilk herif köpek soyu

Cevapla

ali

Silahlı şahıs sandık alanında silahını kaldırarak dolaşıyor bu komik. işinize gelmezse skandal karar bu kararı kabul etmiyorum diyorsunuz işinize gelirse karşı görüşe komik hadini aştı gibi sözler. Birde kendinizi musulman savunucusu sanıyorsunuz. Allahtan utanin kıyamet gününde bütün yazdıklarınızdan soru sorulacak ama gözler kör kulakları sagir kalpler mühürlü.

Cevapla

Mustafa Yıldırım

Ulan pislik katil sürüsünün alçak üyesi devlet her yerde kendini hissettirdiği ölçüde vardır.Meydanı sizin gibi katil suratlı eskiyalara mı bırakacaktı.

Cevapla

Hokkabaz prof.

Ulan baydemir sana senin o pis agzinla cevap veriyorum ha .. mesaji anladin demi lan

Cevapla

ccumalı

Kürt halkı sizlerin ne mal olduğunu anladı.Artık onların yakasından düşün. Size artık kim inanır. Ne demek silahların gölgesinde oy kullandı. Bu güne kadar silehlerın gölgesinde, PKK ve sizin gibi baskı siyaseti yapanların gölgesinde baskı ve zülum altında yaşadılar.Bırakın artık kürt haklının yakasını. Yeter artık. EDİ BESE.....

Cevapla

SERHAT

ya bu herif ne konuşuyo........ kürt halkını pkk ye sattı..... namussuz hain... kendi çocukları akrabaları avrupada....... özel okullarda villalarda ciguli......birazda sizler çıkın dağlara

Cevapla

tuğrul

Ulan it sen Kürt Kardeşlerimizden aldığınız oyları nasıl edindiniz? Vatan haini, bölücü domuz, ermeni dölü

Cevapla

hamido

önceki seçimler de tehditle oy toplamışlardı. aynı metodu uygulayamayınca tam bir ýahudi metodu

Cevapla

şaban akçay

HASSOOOO....

Cevapla

Girdap

Teroristler silahlari elinde zorla oy attirirken sesin cikmiyordu ama beyefzndi

Cevapla

Ekoll

Önceki seçimle karıştırdı sanırım

Cevapla

Dursun yilmaz

Oğlum Osman maske kalmadı daha osmis

Cevapla

vatandaş

Hadi yürüüüü, taş arabası.. İşine gelmeyince şaibeliii ha.. Buna KARGALAR bile güler..! Yürü de ense traşını görelim. Traşı da kes.. Aydın havası olsun..!

Cevapla

zafer056

Bay Baydemir görmek istemirsunuz ama gerçek bölgede en az oy kaybınız var.Sebebini sorgulamıyorsunuz neden çünkü Halk size önceki seçimde fırsat tanıdı.Ama isteyerek veya istemeyerek şiddete tavır almadınız.Bunun neticesinde hatırı sayılır miktarda oy kaybettiniz.Devlet bir sürü para harcadı zarar etti.Bir nevroz için yüzbinleri bir araya getirirken hendekleri kapatmak için canla başla uğraşmadınız.Şunu iyi görmediniz ve emperyalistlerin bu ülkenin halklarını karşı karşıya getirmesi politikasına alet oldunuz.Ne pahasına olursa olsun terör orgütüne silah bıraktırmalısınız.

Cevapla

abdo

yalancılar bunlar

Cevapla