Baydemir: AYM ve AİHM'ye gideceğiz!

HDP Sözcüsü Osman Baydemir, YSK'nın itirazlarını reddinin ardından Anayasa Mahkemesi (AYM) ve Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi'ne (AİHM) de başvuracaklarını kaydetti.

Baydemir: AYM ve AİHM'ye gideceğiz!
Eklenme: 21 Nisan 2017, 15:14

HDP, CHP ve Vatan Partisi, mühürsüz oy pusulası ve zarflarının YSK tarafından geçerli sayılması kararının referandum sonuçlarına şaibe düşürdüğünü iddia ederek, referandumun iptali için başvurmuş ancak YSK bu başvuruları reddetmişti.

Baydemir, parti genel merkezinde düzenlediği basın toplantısında YSK'nın reddinin ardından HDP'nin hangi hukuk yollarına başvuracağının sorulması üzerine şunları kaydetti:

"YSK'nın hukuksuz kararının ardından ikinci aşama AYM'ye ve AİHM'e gitmektir. Bunlardan etkin bir sonuç alınacak anlamı çıkmamalıdır. Ancak kayıtlara geçmesi, tarihe not düşülmesi açısından da bu mekanizmalara başvuracağız."

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 15:14
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Mela yé batü

Git mülteci olarak git bakalım seni alırlarmı, geçti bolu pazarı, artık oralara kar yağdı, osé artık her kes biliyor onların elektiriğiyle çalışıyorsunuz, batıya bağladığınız umut battı batıyor,

Cevapla

Hiç

Lağım faresinin suratı bile daha sevimli

Cevapla

Abdullah abdullah

Sira sanada gelecek adi herif hain ermeni

Cevapla

Güney Doğulux

Ne utsnmaz adammışdın be Osman. Adın bile sana yakışmıyor.2000'li yılların başlarında bir televizyon proğramında sizi izlemiştim.Demokratik haklardan dem vuruyordun ve kimliğine kavuşmanın sevincini yaşıyor ilk defa televizyonda Kürt kelimesini kullandığın için tutuklanma korkusunun olmadığını söylüyordun. Ne nankörmüşsün be Osman.Türkiye'deki yaşıyan bütün vatandaşlara her türlü hakkı yasallaştıran bu hükümete ve onların politikasına karşı çıkıyor birde Avrupa'ya şikayet edeceğim diyorsun. Senin amacın üzüm yemek değil bağcıyı dövmek. Unutma o bağcı yalnız değil. Arkadında koskoca Türkiye halkı var.Dikkat et tökezliyorsun. Başını Avrupa taşına vurup beyin kanaması ve felç geçirebilirsin. Senin gibi kaypaklardan nefret ediyorum doğusu.

Cevapla

ferzende

vanlı efendı kanın bozk

Cevapla

cezmi

Cehennemin dibine git. Kalektersiz...

Cevapla

Ceylan koyuncu

Hainlilkten sınır tanımıyor

Cevapla

Bilal

Bay demir bey senin gibiler de bir yerlerinizi bir yer ler dayayin artik!!!

Cevapla

JURNAL

DÜNYANIN HİÇ BİR YERİNDE BÖYLE MUHALEFET YOKTUR...60 YILDIR İKTİDAR OLMAYAN...HİÇ ÜLKEYE KATKISI OLMAYAN...ÜLKENİN ÖNÜNE SÜREKLİ TAKOZ OLAN

Cevapla

E.ozdemir.

Arkadas butun dokunulmadik hdp li kalmadı.Bu sapık hala piyasada havlayıp duruyor. Şunada bir dokundurun.

Cevapla

cccihaddd

%80 aldığın yer den şikayetin yok %20 aldığın yerden şüphen var böyle anlayış demokrasi anlayisimi ama sizin zihniyetinin bu. Bozuk zihniyet büyük Ermeni devletine hizmetten başka bir şey değil.

Cevapla

OSMANLI

Bay Baydemir. .geveleyip durma. .dogrudan ABD'ye git. .FETO'ya git şikayet et. .!!!

Cevapla

abdo

git atanın mahkemesinede git.ya bi git yahu

Cevapla

vatandaş

Yav sen o kadar hukuğa çok önem veren bir vatandaş isen, git PKK nın oradaki kürt vatandaşlardan silah zoruyla geçen seçimler de nasıl oy aldığını araştır..!Ama siz yurt dışında Türkiye karşıtı, düşmanı, hangi hükümet, kuruluş ve gizli istihbarat teşkliatlarının kucağında oturduğunuz için, bunları yapmazsınız/yapmazsınız.. Fetöcüler ve sizler vatan hainleri bölücülersiniz.Bu memlekette sizlere yer yok..! Ha bunu da bilesiniz.!

Cevapla

Vanli

Karaktersiz. Ermeni ayak çısı. Kürt halkını PKK ya sattınız.Kendi çocuklarınızı özel okullara Avrupalılar yolladıniz. Fakir Kürtlerdağlara.Birazda sizin cocuklariniz karilarınız kızları niz... çıksın dağlara.Hain

Cevapla

adanalı

biz türk kürt milleti,sizin gibi hainleri fetoş ve chpkk yı tarihe tarihe not ettik kalleşler hainler şeref fukaraları..

Cevapla

ismail hakki efendi

neler dusunuyorum bir bilseniz ben gurbetciyim eger bunlar avrupanin birinde olsa bunlar bir gun konusamaz konusturmazlar inanin turkiye cok özgur bir ulke bu hainleri neden konusturuyorsunuz anlamiyoruz o zaman birakin serbest olsunlar yada yok edin artik görmek istemiyoruz bizde kurduz bunlari kabul edmiyoruz

Cevapla

Hadi Ordan

Sizin adınıza hareket eden bir CHP var zaten, siz niye zipliyorsunuz?

Cevapla

kübragül

defol git bu ülkeden teröristler bıktık sizden

Cevapla

Abdülhamit

Cehennemin dibine kadar yolunuz var melunlar

Cevapla