Başbakan: Gerekirse MHP ile ortak kampanya yapabiliriz

Başbakan Binali Yıldırım, 16 Nisan'da yapılacak olan Anayasa değişikliği referandumuna ilişkin, "MHP ile bir amaç birliğimiz var. Söylemlerimizin benzer olması doğal. Gerekirse bazı ortak etkinliklerde yapabiliriz." açıklamasında bulundu.

Başbakan: Gerekirse MHP ile ortak kampanya yapabiliriz
Eklenme: 17 Şubat 2017, 15:18
Bu haber 12.810 kez okundu

Başbakan Binali Yıldırım ile Malta Başbakanı Joseph Muscat ortak açıklama yaptı. Yıldırım, "MHP ile bir amaç birliğimiz var. MHP bu değişikliğin lehinde kampanya yapıyor. Söylemlerimizin benzer olması doğal. Gerekirse bazı ortak etkinliklerde yapabiliriz." dedi.

"İKİ ÖNEMLİ ANLAŞMA İMZALANDIK"

Yıldırım'ın açıklamalarından öne çıkanlar şöyle:

"Malta ile 50 yıllık bir diplomatik ilişkimiz var. Bu, Akdeniz'deki ilişkilerimizle sınırlı değil. Karşılıklı ticaretin geliştirilmesi, yatırımların artırılması konularını detaylı görüşme fırsatımız oldu.

Bugün sağlık ile aile ve sosyal politikalar alanında iki önemli anlaşma imzaladık.

15 Temmuz'da ülkemizde vuku bulan darbe girişimi karşısında Malta'nın demokrasiden yana, hükümetimizden yana açık ve net bir tavır göstermesini takdirle karşılıyoruz.

Avrupa Birliği'nin mülteciler konusunda daha hızlı adım atması gerekliliğini ifade ettik.

KIBRIS MÜZAKERELERİNDEKİ KRİZE İLK YORUM

Bir süredir iki taraf arasında görüşmeler devam ediyor. Anastasiadis Evvelsi gün herhalde sinirlenip kapıyı vurup çıkmış. Kriz olduğu söylendi ama daha sonra 'Ben sigara içmeye çıkmıştım' deyip geri geldi. Kuzey Kıbrıs Türk tarafı çözümde her zaman bir adım önde. Hiçbir zaman çözümü kesintiye uğratacak bir tavır içinde olmuyorlar. Çözümün mutlaka sağlanması lazım. Çözümsüzlüğün bedelini Kuzey Kıbrıs Türk tarafı ödüyor. Rum tarafı maalesef 2004'te tüm uyarılarımıza rağmen Ada'nın tümünü temsil edecek şekilde Birlik'e tam üye yapıldı. O gün daha kolay olan çözüm gerçekleşmedi. Eminim ki, burada varılacak çözüm Ada'da güvenliği sağlayacak. Türkiye'nin etkin garantisini sürekli olarak temin edecek ve her iki tarafın adil, eşit yönetişim hakkını beraberinde getirecektir. Bu konuda AB'nin de üzerine düşen görev var. Türkiye'nin 4 özgürlük dediğimiz hususların da AB tarafından teminat altına alınması icap ediyor."

"MHP İLE GEREKİRSE ORTAK KAMPANYA YAPABİLİRİZ"

16 Nisan'da bir halk oylamamız var. Anayasal sistemde, parlamenter sistemden başkanlık sistemine geçişi öngören bir değişiklik yapacağız. MHP ile bir amaç birliğimiz var. MHP bu değişikliğin lehinde kampanya yapıyor. Söylemlerimizin benzer olması doğal. Gerekirse bazı ortak etkinliklerde yapabiliriz.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Murad

koyacagiz süratinizin ortasina eveti

Cevapla

rauf

Hayir oyu veren vatan h..leri bizden korkum

Cevapla

ülkücü akpli

eeehhh chp hdp pkk feto daes komunist örgütler olunca vatanini milletini seven mhpli ülkücülernen bir olup diri olacaksin o cakma mhp ve akp nikli chpli basacakiz size Eveti

Cevapla

tankut

Burada bir tane salak chpli var nikini akp ve mhp yapmis ..laksin sen ..lllllaaaaak

Cevapla

seni seviyorum

Ne Yapicaz Simdi nikli siz chpliler sucukgu cok seviyorsunuz baskaniniz kayseriye sucuk dagidi bende sana kocaman agizina layik sucuk yollayacagim hazir ol

Cevapla

cimbibo

Müslümanlar!Anlayın.Başkanlık sistemi gelse de size bu ülkeyi yönettirmezler.Başkanı sizden yaparlar ama geri kalanı onlardan.Size yönettirmezler.İnanın laik kesim sizden daha çok istiyor başkanlığı.Niye mi?Çünkü onlara göre her toplum hakettiği şekilde yönetilir.Bu yüzden sizin dikta ve zorba yönetimi hakettiğinizi düşündükleri için başkanlığı size kurtuluş gibi sunup sizi bastırmada kullanacaklar.İtiraz da edemezsiniz.Siz seçtiniz sistemi.Bir müslüman bürokraside yükselemez.İzin vermez sistem.Başkan müslüman olsa da ki öyle olur genelde geri kalanı onlardan.Nasıl yöneteceksiniz?Bu bir tuzak.

Cevapla

İhya

Kudurun. Mhp, AKP el ele

Cevapla

Mali

İÇ SAVAŞA HYIR..!!

Cevapla

Is.

Milyon Ali. Köprü yaptiniz gecemiyoruz. Yol yaptiniz gecemiyoruz. Ucak aldiniz binemiyoruz. Tunel yaptiniz göremiyoruz. Fabrika acinda calisalim. Bize is lazim is. Sen nerden bahsediyorusunuz Anlamis degilim. Reis Bugün yine acilis yapmis. Neyi acmis. Evet istemek icin Bir seyler aciyor Ama ortada Bir sey yok. Milket caresiz. Evet Neye verecegiz. Ben is istiyorum.

Cevapla

Is istiyorum.

Beyfendi. Aciz Ac. Sen Baba is bul is.

Cevapla

Vermem artik.

Birak Sen bahceliyide biraz da Milleti düsünsen??? Millet kan agliyor. Yiyecek Ekmek anlamiyoruz. Borclar girtlaga dayandi. Belki Sen anlamazsin Bu durumlarida yine anlatmaya calisiyorum. 15 sene oy verdik Ak partiye. Elimize Ne gecti. Ciftciyiz Malimiz elimizde kaliyor. Satamiyoruz. Mazot anlamiyoruz. Gübre alamiyoruz. Senin anliyicagin rezil olduk. Evetmi hayirmi. Simdi zamanimi??Zamanidir diyorsan Hayir.

Cevapla

ihya

15 yıldır erdogan ve bahçeliyi yanlış yönlendiren danışmanları ve köşe yazarlarını sorgulayın. memleket kurtulur. baksana Ali Karahasanogluna MHP muhalefetini eleştirecem diye bahçeliye zehirini kusmuş. unutmayın 411 içindeMHP de vardı

Cevapla

ATAKAN

Düne kadar rte ve saz arkd.ları bahçeliye demediği hakaret kalmadı, ee konu vatan ondan ... Bahçeline korkun var..

Cevapla

tuğrul

Allah (C.C.) beraberliğimizi - beraberliğinizi daim eylesin (Amin) .Memleket düşmanları, vatan hainleri korksun, çatlasın, kudursun

Cevapla

Abdullah

O kadar da yapmayalım başbakanım, bunlara bir de yol yordam öğretmeyelim. Referandumdan sonra tekrar rakibimiz.

Cevapla

Citfci

.. Sen Bahceliye baskan. Ciftci kan agliyor. Domatesin kilosu 10 tl olmus baskan. Traktörlere mazot alamiyo Adamlar. Vatandas borctan batmis. Sen bana bunu anlat.

Cevapla

Mhp

Hhhhh. Iyicine sıkıştık baskan. Bahceliye yardim etsek Ne yazar etmesek Ne yazar. Adamda Tek Bir oy kaldi.

Cevapla

Ne yapicaz simdi

Binali baskan birak Sen bahceliyi!!!Cilgin Milliyetci türkler geliyor. Ne yapamaz Simdi. Sandiklardan Hayir fiskiracak Valla Ne yapicaz. Kimse makarnada istemiyor. Tutturmuslar sucuk istiyorlar. Veremiyoruz. Kilosu Ne kadar Sen biliyonmu ???Hayirsever reza cikacakmi????

Cevapla

Bin Ali.

Binali. Bahceliye insnirsan .. olursun.

Cevapla

Rezzaaa

Baskan zencani beni Turkiyede 3 milyar carptilar diyor. Dogrumu. Iran parasini istiyor Ne yapacagiz. Hayirsever zarrab da tutuklandi. Ne pok yiyecegiz Simdi???Birak Sen biskuvi yiyeni. Ondan Mhp Hayir cikmadiki Bize Hayir gelsin. Sen Eline kina yakmis olana Dikkat et. Acayip geliyor.

Cevapla

Akp

Ortak Ne yapacaksin baskan. Mhp mi kaldi???Sen milliyetcileri Ne yapacagiz Sen onu düsün. Keske onlari ayaklar altina almasaydi REIS. Simdi Ne halt yiyecegiz???HDP ye mi yüklensek. ??

Cevapla

Salyali.

Hangi Mhp Bahcelinin??Ya oyu kalmadiki. 1 oyu var onu Evet dese Ne yazar. Mhp kina yakti geliyor. Onlar Hayir diyor. Maf olduk. Bahceliye uyarsan böyle olur. Adama salyali degilmiydi.

Cevapla

Akp

Sakin baskan. Bize Ne bahceliden. Bize Mhp lazimdi. Oda 95 Hayir diyor. Biz HDP ye biraz ...yapalim. Onlar biraz Daha ...Belki. ???

Cevapla

Mhp

Ne olursunuz yardim edin su garip Mhp ye. Adamlar Bahceli cok Yanliz kaldi gariban. Mitinglerinde Yanliz kalmadin. Sizlerin taktigi var ya Hani. Zorla Adam toplayip otobuslere doldurup ceplerine Bir kac kurus koyup götürdügunuz gibi Allah rizasi icin bahceliyede yapin. Hhhhh.

Cevapla

ihya

O zaman Ali Karahasanoglu bu işe çıldıracak

Cevapla