İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Başbakan Binali Yıldırım, Kılıçdaroğlu'na teşekkür etti

Başbakan Binali Yıldırım, başkanlık sistemiyle ilgili tarihi bir gafa imza atan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu için, “Kılıçdaroğlu’na teşekkür etmemiz lazım. Bizim anlatamadığımızı çok güzel anlattı” dedi.

Eklenme: 08 Mart 2017, 14:17
 
Haber Tarihi: 08 Mart 2017, 14:17
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ahmet

Et yemiyormuşuz. Bu yüzden mi çöpler ekmekle, etle dolu. Olmayan yollarımızdan, eğitim ve sağlıktan Avrupayı kıskandığımızı ne çabuk unuttuk

Cevapla

Ali

CHP İngiliz projesidir.

Cevapla

Rast-ok

Sn. Cumhurbaşkanı'nın o sözü gerçekten bir gaf ve tek kelimeden ibaret. Ama Kılıçdaroğlu'nun o konuşmasının bir gaf olmadığı, yeni anayasa paketini gerçekten okumadığı uzun uzadıya yanlış konuşmasından açık ve net bir şekilde belli oyuyor.

Cevapla

Akıncı beyi

En büyük M.. =KkeMAL Yalanmiiıiiiiiiiiiiii EeeeeVvvvvvEeeeeTttttt Zoruna mı gitti yavrummm

Cevapla

Vatandaş

Adın gibisin kara

Cevapla

milli selamet

issizlik dolar zirve yapti birak kilicdaroglunu o mu yonetiyor ulkeyi

Cevapla

türk vatandaşı

HERGÜN GÜNDEM DEĞİŞTİRME POLİTİKALARI ÜLKENİN SORUNUYMUŞ GİBİ KONUŞUP HABER YAPIYORLAR KESİNLİKLE OYUM HAYIR HAYIR HAYIR OLACAK NASİP OLURSA TABİKİ HAYIR MÜHRÜNÜ BASTIRACAM ÖZGÜR HÜR İRADEM LE

Cevapla

Birol Acar

Bir Gaf yapmis allayip pulluyosunuz ülke meselesi haline getirdiniz, Hatirlayin Erdoganda cocuklarima helal lokma yedirmedim dediydi o ne olacak? o da gaf yani

Cevapla

Türk vatandaşı

ÜLKENİN TEK SORUNU CHP MİŞ GECE GÜNDÜZ CHP İÇİN KARALAMA KAMPANYASI YÜRÜTÜLÜYOR FAKİRLİK İŞSİZLİK İNSANLAR BORÇ İÇİNDE EVİNE 1 KG ET ALAMIYOR İNSANLAR SİFTAH YAPMADAN DÜKKAN KAPATIYOR ESNAF GECE GÜNDÜZ CHP DİNLİYORUZ YETERİN ARTIK MİLLET ZOR DURUMDA YETERİN ARTIK NEDİR BU YILLARDIR CHP CHP CHP ÇÜNKÜ CHP BU ÜLKENİN KALESİDİR AYNASIDIR İKTİDAR OLMASINA GEREK YOK ZATEN YAKARIDA DIR CHP BUNU DÜNYA BİLİYOR

Cevapla

Kara

Dogru Sen anlatamazsin zaten!! .... o anda bi baskan araniyordu. Sen geldin. Dolar dolmaz dedin. Dolar doldu. ..... Dogru tesekkür et kiliclaroglu na. Hhhh

Cevapla

mehmet

Yahu adamın kendinden haberi yok, birileri bunu söyle o da onu söylüyor, tam bir robot. robotu neye kurgulasan onu söyle, yanlışmış doğruymuş sanki çok da robotun umurunda. Ak Parti için bundan daha güzel muhalefet mı olur!? Acaba CHP, alternatif robotunu yetiştirdi mi?...

Cevapla

Levent 15

Kılıçdaroğlu Anayasa değişikliği teklifine de olumlu oy kullanmıştır! Yakında Ak Parti ye üye olarak kaydını da yaptırır:)

Cevapla

Ümit

EVET EVET EVET

Cevapla