İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Bakanlıktan Sinan Oğan'a tokat gibi cevap!

MHP'den ihraç edilen Sinan Oğan konferans için gittiği Beşiktaş'taki bir üniversitede konuşurken sahneye çıkan bir kişi kürsüyü devirmişti. Bu eylemi gerçekleştiren kişinin savcılık tarafından serbest bırakılmasına tepki gösteren Oğan, Twitter hesabından 'Bu işin peşini bırakmayacağım. Bu saldırı Bekir Bozdağ'a yapılsa bu savcı saldırganı serbest bırakabilir miydi? Bu sorunun cevabını arıyorum' dedi. Oğan'ın bu sözlerine cevabı ise Adalet Bakanlığı Basın Müşaviri Bilal Çetin verdi.

Bakanlıktan Sinan Oğan'a tokat gibi cevap!
Eklenme: 06 Mart 2017, 11:47

Çetin, Twitter'dan Oğan'a cevap vererek, "Hacıbektaş'ta Başbakan Yardımcısı iken Bekir Bozdağ'a saldırıp yumruk atanı bile serbest bıraktı savcılar. Unuttunuz galiba" mesajını yazdı. 2013 yılında Başbakan Yardımcısı olduğu dönemde Bekir Bozdağ, Nevşehir'in Hacıbektaş ilçesinde "Uluslararası Hacı Bektaş Veli Anma Kültür ve Sanat Etkinlikleri"nin açılış törenindeki konuşmasının ardından protokoldeki yerine dönerken, Hüseyin Satı'nın fiili saldırısına maruz kalmıştı. Saldırıyı gerçekleştiren Hüseyin Satı savcılık tarafından serbest bırakılmıştı.

 
Haber Tarihi: 06 Mart 2017, 11:47
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Baba Vanga

bu adam eveti destekliyo olsa şuan burası bir kargaşa içerisindeydi hayırcı diye kimsenin umrunda değil ya yalaka olacan yada yalaka bu devirde

Cevapla

kamil Tirnova

Bu nasıl saldırıysa pek inandırıcı gelmedi koca kürsüyü deviriyorda sinanın dengesi bile bozulmuyor...ENTERESAN.....

Cevapla

Ali

Noldu soytari gelsin seni fetocular kurtarsin ve korusun ...kazıda ...dahi humeten bilceksiniz

Cevapla

Ahmet

İstikrar dediğiniz olay buysa biz almayalim

Cevapla

iskender

Sinan oğan da hafıza kaybı var. Türklere duyduğu kin açiğa çikmış FETÖ, cü böyle OLUR.

Cevapla

gariban vatandaş

Aldın mı ağzının payını lavuk!!!

Cevapla

Korhan

Zekicim, senin tokat gibi diyebileceğimiz cevabını da verseydin!

Cevapla

kemal

Terör destekçsi adaletten ne anlar.

Cevapla

Yasin armutçu

Siz ..olsanız, bu ülkede adalet olmadığını, saldırganların bu kolay serbest bırakılmasının millet için sakıncalı olduğunu yazardınız. Ama sizler , gazetecilik yerine partizanlık yaparak,...İşte bu yüzden siz ..değil, ...siniz

Cevapla

çapanoğlu

Zeki kardeş illa cevabın tokat gibi olması için aşağılayıp hakaret ederekmi cevap verilir adam olan bu cevaptan tokatgibi cevap çıkarır...

Cevapla

hakan

Bundan milli bir şey olmaz...

Cevapla

derviş

Gibisi bile fazla TOKAT TOKAT...

Cevapla

Ardahan lı

Sinan oğan kime hizmet ediyorsun milliyetçilikten bahsetme çünkü milliyettci milli olur Hdppkk Feto Chp kandil bütün yerli. Dış ittifakının yanında yer alacacan şer ittifakının Hayırına hayır diyecen ben milliyetciyim birilerini dolduruşuna geldin şer ittifakının Hayırında Hayır olmaz onun için Evet Evet

Cevapla

Levent 15

Ancak kendilerine yapılani görürler. Sinan Ogan a değil adam kürsüye saldırdı. . Yanlış yanlıştır. Kürsüye de saldırmak doğru değildir. Gerçi gereken cevap verilmiş zaten.

Cevapla

katalan

ikisi de serbest bırakılmasın nasıl bir anlayış bu serbest bırakılması doğru mu değil mi

Cevapla

zeki ermiş

Bu cevabın neresi "tokat gibi"? Allah aşkına! Haberleri evirip çevirmeden verseniz olmuyor mu?

Cevapla