Bahçeli'ye tüfek hediye edildi, "Şimdi El Bab'a girebilir" dedi

Silah sanayicileri kampın son günü, evsahipliği yapan MHP Konya Milletvekili Mustafa Kalaycı'ya pompalı tüfek hediye etti.

Bahçeli'ye tüfek hediye edildi, "Şimdi El Bab'a girebilir" dedi
Eklenme: 12 Şubat 2017, 14:40

MHP Merkez Yönetim Kurulu, Merkez Disiplin Kurulu ve Milletvekilleri Toplantısı sona erdi. Toplantıların ardından başta MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli olmak üzere partinin bazı yöneticilerine hediyeler takdim edildi.

MHP'nin resmi Twitter adresinden yapılan açıklamada, MHP Konya Teşkilatı, partinin ileri gelenlerine çeşitli hediyeler verdi. Tüfekle poz veren Bahçeli, "Şimdi El Bab'a girebiliriz" ifadelerini kullandı.

Silah sanayicileri de kampın son günü, evsahipliği yapan MHP Konya Milletvekili Mustafa Kalaycı'ya pompalı tüfek hediye etti.

 
Haber Tarihi: 12 Şubat 2017, 14:40
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ebu Enes

Sıkıysa git bakalım... ırkçı 

Cevapla

Osman

Bahceli adamdir adam

Cevapla

Sgsdfg

Devlet Bahçeli neden bir anda böyle başkanlık sistemi savunucusu ve evetçi oldu? Umarım arkasında Akp'ye yaklaşıp fetöcüleri kurtarma amacı yoktur. Yani bu Meral Akşener tayfasıyla danışıklı dövüş yapıp fetöcüleri kurtarma operasyonu düzenlemiyordur umarım. Çünkü darbecileri savunan da darbecidir. Bunun farkında olunmalı. Bir anda bir insan böyle değişmez. Hele Devlet Bahçeli gibi güvenilir dik durduğuna inanılan bir insan böyle değişiyorsa ben içinde bir şey ararım. Kimse kusura bakmasın.

Cevapla

Mhp

Tutmayin sabanimi. Yürrüü boyunu görelim. Tam ..

Cevapla

mehmet

ulan vatan hainlerisiz kimsiniz ki devlet başkana dil uzatiyorsunuz fetoşun tasmalilari

Cevapla

Mhp li koc

Tutmayin sabanimi. !!!!Tut Ulan tut. Elimden kaza cikacak. Hhhhh

Cevapla

Mhp

Hadi Bahceli. Al reisi beraber girin suriyeyede kahramanliginizi Bir görelim.

Cevapla

Ers

Salıverin küçük enişteyi tutmayın

Cevapla

halil ibrahim ismailoğlu

sen hangi tarafsın ? galiba pkk nın don lastiklerindensin

Cevapla

Hy-hy

Tabii el bab'a gidersin,sende o mabat var.Türkiyedeki bütün politikacı vede parası olan askere gitmez.kaldıki bu evladı olmayanın bunu bilmesine imkan yok.Hangi bakanın,başbakanın,cumhurbaşkanının oğlu askerlik yaptı.Yapan oldu; oda boğazda yalısının yanında.

Cevapla

Elçin

O erkek işi !

Cevapla

meltem

meral gibi fetöşlerin gitmesi lazım hiç olmazsa temizlenir ülke bahçeli devletin tarafında olunca neden kuduruyorsunuz hiç olmazsa pkk ve solcuların koministlerin tarafında değil he doğru içinizdeki laik ülkücülerdensin chp den bir farkı yok bu kesimin

Cevapla

Abdullah

Lider ha bu da güya. Bir bizim Reise bak bir de buna. Boşuna kendi üyelerine söz geçiremiyor değil. Kim dinler bunu?

Cevapla

hasan

sen anca tayyip in sarayini beklersin o tufekle

Cevapla

Can

7 gibi her habere reklam koymuşsun. Haber 7 ye bu yüzden daha bakmıyorum. 

Cevapla

fatih

Stepne , neden daha duruyorsun git sene El Bab´a!

Cevapla

Mhp

Intahar etsin diye vermesinler tüfegi. Dikkat Bahceli. Düsmanlarin cogaldi.

Cevapla