Bahçeli’den sert açıklama: Erdoğan mı Perinçek mi deseler…

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, MHP’nin anayasa değişiklik teklifine destek vermesini eleştiren çevrelere sert çıkarak, "Eğer Doğu Perinçek ve hayırcı yoldaşlarıyla Recep Tayyip Erdoğan arasında bir tercih hakkımız olursa kesinlikle ve istinasız Sayın Erdoğan’ı tercih edeceğimizi herkes bilmeli ve kafasına sokmalıdır. Bunlar çılgına dönüp kudursalar da millet için, devlet için, Cumhuriyet için, Türklüğün bekası için evet diyeceğiz. " dedi.

Bahçeli’den sert açıklama: Erdoğan mı Perinçek mi deseler…
Eklenme: 07 Şubat 2017, 11:11

Partisinin grup toplantısında konuşan MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'den satır başları şöyle:

Niye ’evet’ diyormuşuz. Biz de diyoruz ki size ne, size mi soracaktık? Anayasa değişikliğine niye ihtiyaç duymuşuz? Ne yani izin ve icazeti sizde mi alacaktık? Başkanlık sistemine neden tamam demişiz, bu iftiraya cevap yetiştirmeye niyetlenmek bile zaman israfıdır.

Buradan söylüyorum; eğer Doğu Perinçek ve hayırcı yoldaşlarıyla Recep Tayyip Erdoğan arasında bir tercih hakkımız olursa kesinlikle ve istinasız Sayın Erdoğan’ı tercih edeceğimizi herkes bilmeli ve kafasına sokmalıdır. Bunlar çılgına dönüp kudursalar da millet için, devlet için, Cumhuriyet için, Türklüğün bekası için evet diyeceğiz. Biz başkanlığa değil, Cumhurbaşkanı hükümet sistemine evet diyoruz. Evetle Türkiye kazanacak, millet kazançlı çıkacak.

Anayasanın ilk dört maddesi üzerinde kim yada kimlerin hasmane hesabı varsa önce bizi aşmak bizim bedenlerimiz berhava etmek durumundadır.

 
Haber Tarihi: 07 Şubat 2017, 11:11
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Anket.

BEYLER ANKET YAPALIM HADI. EVET VERENLERYESIL BASIYOR. HAYIR DIYENLER KIRMIZI BASIYOR. BAKALIM ARAMIZDA DURUM NE!!!Bol sans.

Cevapla

Mhp

Terbiyesiz.

Cevapla

Ugur

İskenderpaşa dergahı 2011 yılında Mhp ye oy verecez dediğinde demediklerini bırakmayanlar utanıyor mu acaba? Neydi o çağrı metnindeki bir paragraf; birleşsin güçler def etsin akbabaları şanımız yürüsün cihanda sefillere uşak olmayalım çünkü kölesiyiz razı olsun alemlerin Efendisi bizden...Mhp li kardeşlerim barajı aşında sizinle birlikte daha önce söz veripte yerine getiremeyenler için bir telafi fırsatı doğsun deniyordu...şimdi hikmeti anlaşılmıştır sanırım...gözümüz kulağımiz iskenderpaşada inşaallah

Cevapla

Mhpakpppk.

Basbakan Chp sadet HDP gibi her Hayir veren partiler terörist diyor. O zaman Turkiyenin yarisi terörerist Demekki. Chp herhalde masaya oturdu. Ne istedinizde diyende herhalde Bu hayircilardi.Chp özür de dilemisti degilmi. Bahceli de milletten bak nasil Bir samar yeyecek Göreceksiniz.

Cevapla

Kabiliyetsiz.

 Git boynunu ey. Karsisina gec. Dügmeni ilikle. Sana Bu yakisir.

Cevapla

ALPASLAN turkes.

Bir Mhp de yorum yapmis. Biz akp icin Evet vermiyoruzda. Eeeee Senin ben yalakaligini yiyom len korkak tilki. Hayir vermeye korktunmu. Bizde korkmak var mi lan. Cakal. Vatani Tarikatlara sattiniz lan iT.

Cevapla

Hayirsiz

... akp ile Bizi ayni kefeye Koydun ya Allah Senin ... Vatani Sattin hayirsiz.

Cevapla

Babasinin oglu.

Eeeeeey Bahceli Ne ... Bir adammissin Sen ya milliyetciligide ayaklar atina alan kisiye vatani Sattin. Biz Sana Dünyanin kac bucak oldugunu secimlerde gösterecegiz. Sen hic merak etme. Bizim ... davamiz zaten olamaz.

Cevapla

Mhp

yakışmadı bahçeli.

Cevapla

Akp li degilim.

Bir akp li olarak. Bahceliyi hic anlamiyorum. Ben 15 sene sonra yanlis yolda oldugumu anladim. Onun icin Hayir veriyorum. Bahceli o hakaretlere göz yumuyor. Tek Adam regimine Evet veriyor. Bak Oda Yakinda özür diliyecek. Akp kullanir ve atar. Mhp nin Sonu geldi. Ulkúculere aciyorum.

Cevapla

0- isimiz olmaz.

Gurumuzla oynadin eeeey Bahceli. Chpdeyip duruyordun ya Adamlar bile senden cesur cikti. Yaziklar olsun Sana. Sen Bir Bozkurt degil. Ihtiyar Bir .. ciktin.Hayir basacagiz.

Cevapla

Davamiz.

Bahceli Bey Babam 15 sene Mhp ve vatan icin zindanlarda yatti. Bende Onun yolunda 28 Senemi verdim Bu davaya. Ya sen Ne verdin eeeey Bahceli. Senden nefret ediyorum ben Bir bayan olarak senden 1000 kat Daha fazla ülkücüyüm. Sattin lan vatani. Sattin lan ülkeyi. Sattin lan davamizi. Allah ... . Yinede Hayir verecegiz. Biz Senin kadar korkak ve ya... degiliz.

Cevapla

yasir

yasaaaaaa devlet baba!!!

Cevapla

mehmet usta

Bahçeli vatanı sattı diyenler.Chp,pkk hdp,abd ve diger Hayır diyenlerle vatanı kurtarsınlar o zaman

Cevapla

Mhp

Eeeeeey Bahceli. Senin turkiyemize Ne faydan oldu. Senin beyenmedigin Adam. O Aklini kullanmis Hayir diyor diye Sen koltugunu düsünerek Evet diyorsunun ve akp nin yaninda yer aliyorsun. Agzinin ... toparlamisin bakiyorum. Kabiliyetsiz Adam. Akp icin söylediklerini unuttunmu.

Cevapla

Osman soylu

Ha şöyle kalbimize soguk su serptiniz.birlik zamañı

Cevapla

Tayyip Erdal

Adam gibi adam inşaalah daima bu dogrultuda gider

Cevapla

Sayar

Evet başbuğum yine kilidi açtın rabbim seni ve türk islam alemini her türlü tuzaklardan korusun 15 temmuzda sen ve reis ve başbakan görevinizi yaptınız bazılarıda izliyoruz dedi fetöcüler başarılı olsaydı hemen biat edeceklerdi inşallah referandum bu hainlerin sonu olur.

Cevapla

Zavallisiniz!

Mhpliyim diyerek insanlari etkiledigini sanan zavallilar sizi! O kadar korkaksiniz ki ne oldugunuz ortaya cikmasin diye baska hallerdeymis gibi gorunuyorsunuz. Sunu unutmayin bu kadim devlet sizin gibi asalak tiplerden er yada gec kurtulacak.

Cevapla

Ramazan eker

Büyük devlet adamı adam gibi adamsayın devlet bahçeli birileri gibi makam para ve menfaat içinde değilvatanını milletini devletinidüşünen büyükdevlet adamıdır Allah CC uzun ömür versin selamlar

Cevapla

Fuat

MHP yi elestiren yorumcularin MHP liymisgibi yazmalari nekadar sahte oldugu görünüyor o yüzden o tür yorumlari editör yayinlamasin Gercek MHP lilerin kafalarini bulandiriyorlar.

Cevapla

veysiosal-

devlet-ve-millet-ıcın-bizde-evet-evet-evet

Cevapla

mehmet usta

Bahçeli vatanı satıyor diyenler. CHP ,pkk, abd,ve digerleriyle aynı safta vatanı koruyorlar herhalde!

Cevapla

EVET

EVET EVET EVETEVET

Cevapla

Gümüşhane

Ben şahsen burada mhp li gibi yorum yazanlarınmhp li olduklarına inanmıyorum ,amaçları gerçek mhp li kardeşlerimizin kafasını karıştırıp tercihlerinietkilemek,,,inanmayın lütfen bunlara,,bu vatanı satmaya kimin gücü yeter ,,o biraz sıkar arkadaş,, Allah tan korkan kim ise bu millet onun yanında ,,EVET

Cevapla

Usta

Hayır dersek Perinçek Başkan mı olacak. Niye böyle bir kıyaslama yapalım? Evet için makul bir gerekçe bulamamış. Aklımızla alay ediyor.

Cevapla

ihya

Hayırcılar. Dogu Perincek gibi bir komülist ile aynı safa düştünüz ya. bu size yeter.

Cevapla

Bittik.

MhpAKP yapacagi isler. Bundan sonra Turk Milleti diye Bir sey kalmiyacak Bundan sonra Turk vatandasi oldunuz. Ilk dört madde degisecek. Ve akp Mhp satacak ve eyaletleri getirecek. Kurt Devleti kurulacak. Cumhuruyet kaldirilacak ve halifelik gelecek. Tarikatlar bayram edecek. Bir yerlerine kina yakacaklar. Ve Bu sefer de Bahceli özür dileyecek. Abd ab israil bayram günü olarak kutlayacak. Sizlerde kutluyacaksiniz Yorumcu kardesler. Hic supem yok.

Cevapla

Sadik

Bu insanlar aynada kendilerine bakabiliyor mu acaba. Azıcık gururu olanın yüzü kızarır kaldıramaz

Cevapla

Vatan icin Hayir.

Hakkimi Helal etmiyorum Sana Bahceli. Sözün bittigi yer. Ulkeyi Tek Bir adama teslim edicek. Inanin bana Bu reisde kurt Devleti kurdurmassa banada Mhp demeyin. Eyalet geliyor. Tebrik ederim Bahceli. Bizde seni vatansever diye tanirdik. Sende Ne mide varmis be.

Cevapla