Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

İMSAK 03:33 GÜNEŞ 05:28 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:36 YATSI 22:22
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Az önce televizyonda açıklandı… Türkiye kabul etti!

DAEŞ'in propaganda yüzü ve kilit roldeki organizatörü Prakash, geçen yıl Ekim ayında Suriye sınırında yakalanmış ve cezaevine konulmuştu. ABD'nin ölüm listesine de giren üst düzey terörist, halihazırda Gaziantep'teki cezaevinde tutuluyor.

Az önce televizyonda açıklandı… Türkiye kabul etti!
Eklenme: 12 Mayıs 2017, 09:30

Avustralya Başbakan Malcolm Turnbull, Melbourne doğumlu Neil Christopher Prakash'ın birkaç ay içerisinde Türkiye'den Avustralya'ya gönderileceğini açıkladı. Seven televizyonuna konuşan Turnbull, Prakash'ı terör örgütü IŞİD içindeki en üst düzey Avustralyalı olarak tanımladı.

Başbakan Turnbull, "Birkaç ay içerisinde onu geri almayı dört gözle bekliyoruz. Prakash, IŞİD'in kilit organizatörlerinden biri. Aynı zamanda para kaynağı" dedi.

Avustralya'daki birçok saldırıyla bağlantısı bulunan Neil Prakash'in, çok sayıda erkek, kadın ve çocuğu terör saldırısı yapmaya teşvik ettiği biliniyor. Avustralya hükümeti, Prakash'ı hedef alan ekonomik yaptırımları 2015 yılında ilan etmiş ve teröriste para verenlerin 10 yıl hapisle cezalandırılacağını duyurmuştu.

Halihazırda Gaziantep'te cezaevinde bulunan Prakash, terör örgütünün birçok video ve dergisinde görünen bir isimdi. 27 yaşındaki terörist, geçen yıl 24 Ekim'de Suriye'den Türkiye'ye girmek isterken Kilis'te yakalanmıştı. Prakash 'Abu Talha Hındı' ve 'Ebu Halid el Kambodi' gibi kod adlarını kullanıyordu.

ABD'nin ölüm listesinde de kendisine yer bulan teröristin babası Fiji, annesi Kamboçyalı. Prakash, terör örgütüne katılmak için 2013 yılında Suriye'ye gitmişti.

 
Haber Tarihi: 12 Mayıs 2017, 09:30
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

ahireti göz ardı eyleyup dünyayı gaye edinen aklıevveldir

Türkiyede her gün istisnasız gündem haberler aynen şöyle hükümet başbakan cumhur başkanı terör şehid pazar haberleri o ucuz bu pahallı her gün aynı şeyler ha bide trafik kazası haberleri bu döngü kostüm değiştirerek her gün aynı şekilde devam ediyor hiç orjinal farklılıklar yok ha bide düzenli hırsız haberleri dolandırıcı haberleri uyuşturucu haberleri ha bide fetö haberleri hep aynı döngü orjinal ve insanlığın dünya ahiret saadetine odaklı haber yok hırsızların elini keselim bak bidaha hırsızlık haberi olurmu müslümanca yaşansa edepsizlik hayasızlık olurmuydu ülke müslüman yaşam tarzı asla islamı temsil etmiyor zira beş vakit namazı hiçe sayıp dünyayı ve dünyalığı için canhıraş gayret eden güruhlar var

Cevapla

alattin kılıç gurun

bu durumda hayır hayır şimdi inandım iğrenç bir politika hayırlıları doğru söylüyor iğrenç

Cevapla

R k

Vermeyin bize ne veriyorlar hatta birakin ciksin turkiye bu insanlari iyi kullanirsa Cok daha iyi olur Amerika pkk ypg neyse diger örgutleri kullan iyor bizde kullanabiliriz kallese5 kallesce cevab vereceksiniz

Cevapla

Osman Batur

Avustralya'da hiç FETÖ veya PKK militanı yok mu? Onlar bu teröristleri iade ediyor mu? Devlet devlet gibi davranıp bu konuları bilmesi lazım. Aksi durum varsa bu terörist Türkiye'de zindanlarda cezasını çekmelidir.

Cevapla

Ali

Abd ile anlaşıp Fetoşla takas edelim.

Cevapla

Ercan batmanlı

Bu Türkiyede bir şey anlamadım bizim teröristleri vermeyi bırak açıktan yardım ve yataklık dahil her yardımı yapan Kafirlerin düşmanlarını neden veriyoruz, Güvendiğimiz Devletimiz gerçekten Kafirlerden korkuyor mu!

Cevapla

Alpagu

bu adama biraz patlayici tedarik edip biraz silah verip avusturalya ya vermek daha doğru..

Cevapla

feyan

Bununla artık işkence yaparak oynarlar.

Cevapla

ayhan sırma

Mütekabiliyete göre hareket etmemiz gerekiyor sanırım.

Cevapla

TÜRKİYE CUMHURİYETİ EVLADI

avrupa abd kıçıkırık yunanistan bile bize bir tane terörist vermezken birde besleyip üstümüze salarken biz bu teröristi verirsek olmaz vermeyin içerde gebersin

Cevapla

ali koç

VERMEYIN YA HU YUNANİSTAN KADARDAMI OLAMIYORUZ BU NE OMURGASIZ DURUŞ BELLİKİ ADAM AVUSTRALYANIN YETİŞTİRDİĞİ ÖNEMLİ BİRİSİ AKLINIZI KULLANIN YA HU VER-ME-YİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Cevapla

Menmet Tanriverdi

Onlar bize ne verecek. Ah usak herifler.

Cevapla

turk

EE SANA KIMSEYI VERMIYORLAR SEN NEDEN PASALAR GIBI VERIYORSUN KI VERME.. O KADAR FITNE YAPTILA RVERMIYORUMDE DIYEMIYORSUN DEGIL MI O FETOCULARIDA HIC BIRIN IVERMEZLER. YAHU NE GUNLERE KALDIK MALA YATIYORLA RYAHU

Cevapla

Hiç

Anca besleyin...aman bağırta bağırta gebertmeyin...

Cevapla

isüzgen

avusturalya fetö cüleri almasın olanları yakalsın geri versin sonra olur

Cevapla

Hasan

Ver fetocuları al neil'i......

Cevapla

İsmail Çalhan

Vermeyin kardeşim! Elin gavur ülkeleri bize bir suçlu bile iade etmiyorken sen kimi kime veriyorsun.Dik durun eğilmeyin .

Cevapla

Akif

Türkiye ahmaklık yapmasın... O ülkelerin görevli militanları onlar... Gönderildiği an salıverilecek..

Cevapla

Osmanlı Tekrar 2099

Neden neden neden hangi kafir ülkesi bize istediğimiz teroristi verdi de biz veriyoruz yeter yeter yeter bu acizlik

Cevapla

Dokuzuncu Köy

Başlığı bilerek muğlak bırakıyorsunuz. Yanlış anlamadıysam, Türkiye iadeyi kabul etmiş. Neden açık açık yaz(a)mıyorsunuz? n. Bütün bu yapılanlara rağmen hâlâ onlara terörist mi iade edeceğiz? Bizim istediklerimize mukabil iade edelim bari.ABD ve AB ne yapsa haklıdır bundan sonra.

Cevapla

Hasan

Onlar bize vermiyordu biz niye veriyoruz arkadaş

Cevapla

Merin Aktepe

Karsiliginda Avustralya bizlere ne verecek? Yeni Galler eyaleti ermeni trajidi yasasini kendi eyaleti meclisinden gecirdi. Yuksek sayida fetocu terror orgutu uyelerine vize 've oturma izini Verdi. Bizim istibarat, devlet yetkilileri bunlardan haberdar devilmi?

Cevapla

adm

Elimizde oldugunu mu kabul etmisiz. Geri mi verecekmisiz. kilit isim mi demisiz. kim kabul etmis. Aciklama kimin. Anlasilmiyor ki. Baslik havada ucuyo. okumayacagim artik.

Cevapla

can

tabi geri verelim onu daha iyi eğitim tekrar gönderin

Cevapla

yazıklar olsun

adamlar fetöcü terörist subayları vermez,sivilleri vermez yetmezmiş gibi kucak açar iş verir, para verir ortam verir,pkklıyı vermez ,dhkpcliyi vermez,biz niye veriyoruz.yazıktır.sadece buda değil suçları sadece Müslüman olmak olan Türkistanlı,uygurlu bir sürü Müslüman niye çine rusyaya teslim edilir?kesinlikle bizde onların suçlu kabul ettiği insanları vermiyelim.

Cevapla