Avusturya'da doktor bozuntusundan büyük alçaklık

Faşist uygulamaları nedeniyle Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eleştirilerine maruz kalan Avusturya'da bir diş doktoru muayahanesinin girişindeki tabelaya "Erdoğan'ın politikasını tasvip eden Türkler randevu istemesin" yazdı.

Avusturya'da doktor bozuntusundan büyük alçaklık
Eklenme: 21 Nisan 2017, 07:45

Referandum sürecinde "Hayır" cephesine açık destek veren Avrupa, ortaya çıkan sonuçları bir türlü hazmedemedi. Faşist uygulamaları nedeniyle Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın sık, sık eleştirdiği Avrupa ülkeleri bildiğini okumaya devam ediyor.

Avrupanın ırkçı uygulamalarına son örenek ise Avusturta'dan geldi. Innsbruck'ta bir diş doktoru muayahanesinin girişindeki tabelaya "Erdoğan'ın politikasını tasvip eden Türkler randevu istemesin" yazdı. Tabela ülkede yaşayan vatandaşlarımız tarafından tepkiyle karşılandı.

İşte o küstah tabela;

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 07:45
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Hasret

Öyle mi? Ne biliyomus?

Cevapla

Numan

Az daha ulu sen, bu kez geldik mi Viyana kapısından dönmeyeceğiz. İşte o zaman senin bütün düşlerini sökeceğiz.

Cevapla

Oğuz

Bu Avrupa medeniyeti ne kadar iğrenç..

Cevapla

Omer

Piskopat ulke avusturya siz den hic bir akli basinda kim se cikmazmi? Kendi kizlarini hamile. Birakan adi yaratiklar.Erdogan size ne yaptiki bu kadar kasiniyorsunuz.cok kasinma yakinda kesersapi ile oranizi kasiriz.Disci kalfasi.

Cevapla

Erdal

Başınızdaki dümbeleği halkın yüzde kaçı seviyor?

Cevapla

mehmet

Başka türlü olsa şaşırdık.

Cevapla

Osman

Müslüman olmadan önce insan olun.sözde sizin gibi müslüman geçinip yobaz, karektersiz yaşamaktansa insan olur adam olur gavur gibi yaşarım.

Cevapla

Baybars

Sanane lan osman sanami soracagiz kimi sevip sevmiyeceginizi

Cevapla

ali

Osman bey agridan oturamaz mi oldun

Cevapla

Mustafa

Gerizekali bu oylama anayasa oylamasi Erdogan oylamasi degildi hiyar

Cevapla

Şener

Nefret üzerinden siyaset yapmaya çalışıyorsunuz. Çünkü söyleyecek birşeyiniz kalmadı. Muhalefet edecek liderinizin olmamasından dolayıdır.

Cevapla

Murat

Sorun şu ki ya nefret ediyorsun ya seviyorsun. Ülkeyi bölene bu zaten.

Cevapla

tank

senin peşinden sürüklendiğin mandacılığı ilke edinen yalancılıkta uzmanlaşmış çalıştığı kurumları batıranı % kaç nefret ediyor... Diz çöktürdük ya vesayetinizi bitirdik ya! 90 yıılllık esarete son verdik ya. siz oranızı buranızı ovuşturarak oturun oturduğunuz yerde

Cevapla

hayri

sükürsüz, nankör millet bu Türkiyenin halki bunu anladim, DÜSMANINDA HAYIR DEDI BUNUN FARKINDAMISIN? Yaziklar olsun sizlere be CHPnin HDPnin oyu yüzde 30u gecmezken yüzde 50si hayir dedi yuuuuuh diyorum yuuuuuh! Adamlar sözde Erdogana saldiriyorlar, hayir efendi, Erdogan düsmanliginin altinda Türk düsmanligi yatiyor, müslüman düsmanligi yatiyor, ama kendi sinirlariniz icerisinde yasadiginiz icin, dünyadan haberiniz yok, Erdogan sayesinde tuzunuz kuru, atar tutarsinizda, gözünüze görünecek var

Cevapla

hayri

Görüyormusun birseyler biliyormus, bos laf bunlar!!! Bunlarin hepsi Türk düsmani, dünyadan haberiniz yok, bugün basinizda Erdogan olmasaydi, Suriyeden farkimiz kalmayacakti, tuzun kuru, daha dogrusu Hayir diyenleirin tuzu kuru,.. Görmüyorlarmi onca ölen coluk cocugu, cocuklarini soguk mezarlarda yalniz birakan analari babalari, eee sudaki balik suyun degerini bilmezmis, bakalim Türkiyeyide savasa sürekledikten sonra müslümanlar nereye sigina bilecek, sizler daha hayir demeye devam edin, eee Bela istiyorsan Allah verir, Ahmaklik diz boyu, Bizim millet yarini düsünmüyor, ahmaklik diz boyu

Cevapla

hayri

bizler Türkiyenin batidaki eli ayagiyiz!

Cevapla

Hasan

Gavur gavurluğunu yapar kızmam ama bizim nufus kağıdı müslümanı yerli gavurlara ne oluyor

Cevapla

yavuz 1517

Dibine kadar NAZİ kalıntılarısınız. Dibine kadar alçaksınız, faşistsiniz. Ve bu durum size çok yakışıyor. Bizler HİLÂL'iz, sizler haçlı'sınız. Durum bundan ibaret.

Cevapla

isüzgen

bu belliki sokak doktoru dişçi değil nalbant

Cevapla

Beto

Erdogan düsmanligi "Nazi sevicilerimizi de" hortlatdi..!!!

Cevapla

Ergin

2.hitleri değil,1. Murat'ları,Kanuni'leri istemiyorlar kanı bozuk

Cevapla

Osman

MADEM REİSİNİZDEN ÇOK MEMNUNSUNUZ NE İŞİNİZ VAR AVRUPADA. DAHA NEYİ BEKLİYORSUNUZ.

Cevapla

Münir

Ne oldu vahşi batı insan hakları diyordunuz sizin insan hakları dediğiniz sömürdüğünüz sürece, sömüremezseniz dikta. Afrika amerika avustralyadaki vahşiliklerinize bakın

Cevapla

Mehmet

Renklerini belli etmeleri daha iyi. Asıl mesele artık dünyada gündemi biz oluşturur konumdayız. Bu ne anlama gelir bilir misiniz.

Cevapla

Mustafa

Onlar görevlerinin gereğini yapıyor.Bizim görevimiz ne biliyormuyuz.

Cevapla

ENGİN CAN

yanlış birşey yapmış doktor.ama sonucata serbest meslek.istedigini alır istedigini almaz.adamın kendi bilecegi bir iş.benimde yazzanem ofisim olsa.esadı destekleyen araplar gelmesin derim.o yuzden o doktorda belliki böyle bi mantıkla davranmış.yaptıgı dogru degil.ama kendince bi kararı var demekki.birşeyler biliyor anlaşılan

Cevapla

ASI

Sahsen bende Erdogandan nefret edenlerden nefret ediyorum.Fazla SÜRMEZ ya AMERIKA yada RUSYA Avrupanin TEPESINE binerler sanmayinki RUSYA ve AMERIKA böyle Irkci söylenimleri tolera edecek kapasitede Dünyayi iki Devlet yönetir Biri Amerika biri Rusya Avrupada söz sahibi olmak istiyor ama nafile Avrupa kaybedecek Kazananlar devamli Amerika ve Rusyadir.

Cevapla

hasan

nerede kaldı senin hipokrat yeminin avrupalı doktorlar hipokrat yeminini bozdu artık kimsenin o doktorlara canını emanet edebileceğini sanmıyorum.

Cevapla

Beto

Einmal NAZI immer NAZI...so ist Österreich!!!

Cevapla

Bayburt kalesi

Cinsine tükürdüğüm cinsine çekmiş nazi artıkları gerçi bizdeki yozgatı bayburtu rizeyi insan saymayan jön gavur artıkları bunlardan beter ne demişti muharrem ince o pankartı indireni oraya asın kel alilerin torunları azgın azınlık laik yobazlar

Cevapla