Yeni Akit GÜNDEM Sayfası

Siyaset sayfamızı facebook'tan takip edin.

Avrupa'dan CHP'ye büyük şok! Seçimler iptal...

Avrupa Konseyi Genel Sekreteri Thorbjorn Jagland, Türkiye'deki referandum sonuçlarıyla ilgili önemli bir açıklama yaptı. Jagland'ın sözleri Anayasayı ihlal ederek AYM'ye giden CHP yönetimini çok üzecek... Jagland "Türkiye'deki seçimleri iptal etmeye kimsenin hakkı yok" dedi.

Avrupa'dan CHP'ye büyük şok! Seçimler iptal...
Eklenme: 21 Nisan 2017, 14:36

Avrupa Konseyi Genel Sekreteri Jagland, hiçbir uluslararası kurumun herhangi bir ülkedeki referandum sonucunu geçersiz sayma hakkı bulunmadığını söyledi.

KİMSENİN REFERANDUMU GEÇERSİZ SAYMA HAKKI YOK

Avrupa Konseyi Genel Sekreteri Thorbjorn Jagland, Strazburg'da yaptığı, Alman basınında yer alan açıklamasında, Yüksek Seçim Kurulunun (YSK) halk oylamasının iptaline yönelik başvuruları reddetmesinin, Avrupa İnsan Hakları Mahkemesine (AHİM) taşınmasının düşünebileceğini belirtirken, "Hiçbir uluslararası kurumun, herhangi bir ülkedeki bir referandumu geçersiz sayma hakkı yok." ifadesini kullandı.

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 14:36
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

ahmet yiğit

adam zeki. ke mal gibi değil ki. o da biliyor referandum yenilense evet oyu 60 ın üzerine çıkacak. bunu istemiyor. bari 1-0 yenilmiş olalım, 5-0 olursa bir daha toparlanamayız diyor ama anlayacak kapasite nerede ke mal da

Cevapla

Sıddık hançer

CHP Anayasa mahkemesine değil Danıştay'da dava açıyor .Zannederim orada fetocu hekimlerle görüştüler gibi geliyor .

Cevapla

Dursun yilmaz

Türkiye güçsüz bir ülke olsa idi bu kahpe düşman asla böyle konuşmaydı madem o kadar güçlüler Suriye ırak kan gölü onu durdursunlar

Cevapla

fetih1453

Chp danıştaya başvurmuş. Sonuç çıkmayacak . Usulen çıkmamalı zaten. Yarın birgün aihm ye başvursa o da sonuçsuz kalacak. Aihm Avrupa ülkelerinde emsal teşkil edecek bir sonuca imza atmaz. Avrupa'daki seçimler hala devam ediyor. Sadece Chp nin söylemlerini kullanarak algı operasyonlarını fiili zemine taşımaya çalışabilirler. Bunda da başarı ihtimalleri yok denecek kadar azdır. Çünkü sokaklar karanlıktır. Biz aydınlık bir Türkiye için Evet dedik. Evetimiz meşrudur.

Cevapla

mutmaine

......yasaklayacaklar diye uydurma haberlere inananları varken..böyle haberlerle (muhtarlıklar kapatılır vs..) gündem yaparken onlara bir şey olmaz. At gözlüğü takan bir toplu istemiyoruz.

Cevapla

Kemal

Bence CHP, Alman YSK'sına veya AYM'sine başvurmalıdır.

Cevapla

JURNAL

BU AVRUPAYLA İŞBİRLİĞİNE GİDİLMİŞ NE KADAR ULUSARARASI ANLAŞMA VARSA HEPSİ TİTİZLİKLE GÖZDEN GEÇİRİLMELİ GEREKİRSE İPTAL EDİLMELİ..

Cevapla

Murat Taşcı

Avrupa, müdahale edebilse, önce Brexit'e müdahale ederdi. Orda da oran çok yakın. %52 çıkalım demiş, %48 kalalım demiş. Çıkıyorlar. Yapacak bişey yok. Bahane ararsan, bahanenin sonu yok. Sonuçta hiç bir bahane, başarının yerini tutamıyor.

Cevapla

Atıf

Chp genel başkanlığı gündeme gelmesin diye ortaya atılan mühürsüz pusula olayı, chp ye daha fazla zarar verecek.Millet gülüyor.Bu referandum herkese güzellik getirecek. Herkes kazandı,kimse korkmasın ve üzülmesin ayrıca provakasyonlara kulak asmasın.

Cevapla

osmanoğlu2023

batı boş değilmiş baksen! fakat ağzıyla kuş tutsalarda srebrenitsa karabağ sabra şatila halep bağdat musul gazze kabul kahire kısacası tüm müslüman coğrafyada bildiğimiz ve bilemediğimiz müslümanların kıyma makinesinden geçirir gibi katledilmeleri insan olduklarını iddia edemezlerbile!

Cevapla

Osman

Gezi zekalı Chp, Bop planından haberiniz yok. Rice 2004 yılında Bop'u anlatırken herşeyi açık açık anlatiyor. Yani Chp bitti diyor... Açin youtuba bakin...

Cevapla

CİHANGİR SELCUK OSMANLI

EVET BAZEN ADALETLİ ,DOĞRU VE VİCDAN SAHİBİ BATILILAR DA ÇIKIYOR. COPLÜKTE AÇAN ÇİÇEKLER GIBİ...

Cevapla

Yüksel

Aklı başında bir açıklama yapan biri çıktı bari

Cevapla

hayri

Allahin frenki anliyor bizim laikcilere laf anlatamiyorsun, yenildin kardesim! neden anlamak istemiyorsunuz, ha mac 1:0 lehimize bitmis ha 10:0, anliyacaginiz 3 puani kaptik, arkadas kime anlatiyorumki, degil futboldan anlamak, bunlara körebeyi bile anlatamassin, komik olanida ney biliyormusunuz, Türkiyeyi yöneteceklermis :) ... ,,cakma gandi,... 2 sene sonra bunlar artik tarih olacak! birakin biraz daha güldürsünler

Cevapla

ali koç

HAYRET DÜRÜSTMÜŞ

Cevapla

Vatandaş

Chp milletine hicbir dönemde güvenmediki.

Cevapla

Mehmet

Bu konuda kim CHP'yı anlamıyorsa bendeniz anlıyorum. CHP bir an için Necdet SEZER ve eski danıştayı hatırladı, belki burada bir ekmek çıkar diye düşünüyordur. Hani hatırlayın; Ak Parti Hükümet olmuş ve durmadan çalışıp kanunları çıkarıyor ve o kanunlar Necdet SEZER'den olumsuz dönüyor ve CHP bıyık altında kıs kıs gülüyordu. Ak Parti bu sefer Serzer'i zorlayınca da bu sefer CHP anayasaya başvuruyor ve kanun etten püften gerekçelerle iptal ediliyor ve işler yarıda bırakılıyor ve Türkiye zayıf bırakılıyordu.

Cevapla

anti hain

rabbim sen bunlara destek veren sahte müslümanlarıda onları da çok acil helak et ülkemizi bu pisliklerden temizle inşeallah amin amin..

Cevapla

can ugur

iptal olursa e ile evet çıkacağı için korkudan söylemiştir.

Cevapla