Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

İMSAK 03:33 GÜNEŞ 05:28 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:36 YATSI 22:22
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Avrupa Konseyi'nden flaş 'referandum' açıklaması

Avrupa Konseyi Genel Sekreteri Thorbjorn Jagland, YSK kararının AİHM'e götürülebilir olduğunu söyledi.

Avrupa Konseyi'nden flaş 'referandum' açıklaması
Eklenme: 20 Nisan 2017, 19:58

CHP, YSK'nın referandum itirazı başvurularını iptal etmesi üzerine Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi'ne gideceklerini söylemişti.

AVRUPA KONSEYİ: YSK KARARI AİHM'YE GÖTÜRÜLEBİLİR

Deutsche Welle'nin haberine göre Jagland, Strasbourg'da yaptığı açıklamada hiçbir uluslararası kuruluşun herhangi bir ülkede bir referandumu geçersiz sayma imkanının bulunmadığını belirtip, "Ancak Türk Yüksek Seçim Kurulu'nun (YSK) manipülasyon iddialarına rağmen referandumu iptal etmeme kararına karşı AİHM'e başvurulması düşünülebilir" diye konuştu.

Jagland, şimdiye kadar bir halk oylamasıyla ilgili bir yargı kararı bulunmadığını da belirtti.

İDAM KONUSUNDA TAVİZ VERİLMEMELİ

Jagland, idamın yeniden yürürlüğe sokulmasının Türkiye'nin 1950 yılından bu yana süren Avrupa Konseyi üyeliği ile bağdaşmayacağını vurgulayarak, "Bu konuda taviz verilemez. Aksi takdirde bu, Avrupa kıtasının batışı anlamına gelir" diye konuştu.

 
Haber Tarihi: 20 Nisan 2017, 19:58
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

azem

ismin gibi boşsun

Cevapla

Payitaht

Anca gidersin ! yollar yürümekle aşınmaz. Yanına azıkta al acıkırsın.Koş abilerine beklerler sizi...

Cevapla

Sahin

Neymiş avrupa insan hakları mahkemesiymiş adı belli. Kime çalışıyor? Avrupalılara! Hepsi pkk fetö hamisi. Hayır kampayasına izin verdiler evet i yasakladılar. Neyine güveneceksin bunların. Artık aihm nin meşruiyeti sorgulanmalı.

Cevapla

Hüseyin

Ulan kimin mahkemesi

Cevapla

Enes

Avrupa insan hakkindan anlamaz beyler. Müslüman ulkelerde katliama durmu dedi hayir. Bugün büyüyen turkiyeden korkuyorlar. Chp de isbirlikcileri zaten . gelin ülkenizi karıştıralım diyor.

Cevapla

dudayıf

1-seçimde oy kullanan chp zihniyeti parolası şu idi HAYIR-LI OLSUN yani hayıra verin diyerek çok bir birilerine destek verdiler 2-akp vekiller hiç gelmediler chp vekiller sandık sandık gezdiler 3- İdam olmaz ise çok büyük sıkıntılar çıkar İdam mihenk taşı Yanlarına kar kalmayacaklarını Askerimizi polisimizi vatandaşımızı Şehid edenlerin yanlarına kar kalmayacak ayrıca fetö gavurunun da İnşallah sonunu da getirir. İDAM RABBIMIZ EMİR BUYURUYOR KISAS DA HAYAT VAR

Cevapla

Arif

Bu referandumda EVET ne kadar da önemliymiş gordunuzmu. Muhazafakar hayircilarin nasıl akli tutulmuş anlamıyorum.

Cevapla

MİLLET

HADİORDAN SİYONİST SENKENDİ İSİNE BAK

Cevapla

Misafir

Zaten Avrupa alanen hayırı desteklemişdi. Şimdi chp'ye gel yavrum VATanana gel diyor! Pekii hayırcılar hakkımda hakkım derken evet oyu verenlerin ysk'nın hemen her seçimde verdiği aynı içtihat kararını şimdi değiştirmek istemekle evet oyu verenleri mağdur etmek kimin hakkı?

Cevapla

boş

Madem hile yapmadınız, mahkemeye gitmek neden işinize gelmiyor?

Cevapla

Ercan

26milyon hayirci olarak tabiiki bireysel olarak gidicez aihm ye.hak hukuk adalet.

Cevapla

E.ozdemir.

İki soru hep kafamı kurcalar: 1- Chp türkmüdür 2-Chp müslümanmidir.

Cevapla

Mehmet YILMAZ

AİHM den çekiliriz olur biter kim sallar sizi adi ikiyüzlü şrefsizler.

Cevapla

HakanT.

Bu iş bittiiiiiii. AİHM veya Aİ (ai denen bu Chp den onurludur) nereye giderseniz gidin. Yalnız millete dolanmayın. Avrupa ve chp 15 temmuzuda unutmayın.

Cevapla

Abdullah

AK parti şaibeli bir işe girmemişse neden korkuyor? Neden araştırılmasına izin vermiyor? Ateş olmayan yerden duman çıkmaz, şaibe olduğu belli.

Cevapla

hüsna

CHP oldu batının Truva atı. Bi de sıkılmadan bağımsızlık özgürlük anti- emperyalizm gibi kavramlarla ihanetlerini maskelemek için didiniyorlar. Bu kadar haini ancak chpnin cumhuriyeti yetiştirebilir zaten.

Cevapla

Murat Taşcı

Ya yürü git be kefere!

Cevapla

Lütfi

Yok artık.Gelsinler chp ile eskisi gibi ülkemizi yönetmeye kalksınlar.Türkiyedeki yargıya güvenmeyen dışarıdan medet umacak.Yazıklar olsun.Kimler işbirlikçi yakında çıkar.

Cevapla