Avrupa Birliği'nden Erdoğan'ın Nazi benzetmesine küstah cevap

Avrupa Birliği Komisyonu Başkanı Jean Claude Juncker, Alman makamlarının uygulamalarını Nazi dönemine benzeten Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a yönelik küstah açıklamalarda bulundu. Bilindiği üzere Almanya son dönemde takındığı tutum ile Türkiye'den tepki toplamıştı.

Avrupa Birliği'nden Erdoğan'ın Nazi benzetmesine küstah cevap
Eklenme: 08 Mart 2017, 13:34

Avrupa Birliği (AB) Komisyonu Başkanı Jean Claude Juncker, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ‘Nazi uygulaması' benzetmesi hakkında açıklamalarda bulundu. Juncker, Lüksemburg televizyonuna verdiği demeçte, "Günümüz Almanya'sının Nazi dönemi ile kıyaslanmasını kabullenemem. Bu küstahlıktır” dedi.

AB Komisyonu Başkanı Juncker sözlerini şöyle sürdürdü: "Türkiye'den gelen haberler karşısında hayrete düşüyorum. Türkiye Cumhurbaşkanı ve Türkiye Dışişleri Bakanı'nın günümüz Almanya'sının Nazi Almanya'sından daha kötü olduğu şeklindeki sözlerini kabullenebilmem mümkün değildir. Ebeveynim ve onların ebeveynleri Nazi diktasının ne olduğunu iyi bilirler.”

 
Haber Tarihi: 08 Mart 2017, 13:34
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Oflu yorumluyor ...

Ayıkken belki daha mantıklı yorumlar yazabilirsiniz .

Cevapla

Oflu yorumluyor ...

İdeolojiniz gözünüzü kör etmiş

Cevapla

Oflu yorumluyor ...

Fazla zorlama balatayı yakacan. O gelişen birçok işbirliğinden ! fazla değil2 örnek ver de bizde öğrenelim. Etki-tepki bu kadar basit.Türkiye eski Türkiye değil artık bunu kafanıza sokun.

Cevapla

Hayrettin Taşpınar

Üç milyon yabancı mülteciyi bilabedel bakıyoruz. Benden yana helâli hoş olsun.Beş milyon kandasımın başım üstünde yerleri var. Bir emekli olarak maaşı mı Almanya'dan gelecek vatandaşlarımıza destek olunması için vermeye hazırım.

Cevapla

Şener

Cemil...... Hoşt!

Cevapla

Şener

Bunlar değil miydi diktatör diyip, İçişlerimize burunlarını sokup, teröristleri besleyenler. Burada ülkesinin değil, sözde demokrasiyle yönetilen ülkenin savunmasını yapanlar, sorum size ve tanker midir junker midir ona: Dünya 5'ten büyük müdür değil midir?

Cevapla

emre

Almanya ab abd hepsi küstatir küstahilerle ne alakasız var adam kafirdır bizi istemiyor beyler.

Cevapla

Mustafa tugrul

Zoraki mi:))) senin cok zoruna gitmis belli

Cevapla

Cemil nadir özgün

Erdoğan'ın hiç  kadar bile değeri yok.

Cevapla

Dermanbey

Vatan söz konusuysa gerisi teferruattır,her halukarda kendimizi ölümüne savunacak gücümüz vardır Almanyada, rahat ol sen...

Cevapla

Mali

ÖNCE DÜŞÜN SONRA KONUŞ.ALDIN MI AĞZININ PAYINI SAYIN DÜNYA LİDERİMİZ..!!

Cevapla

Cemil nadir özgün

Recep Tayyip ERDOĞANın TÜRKİYENİN zoraki Cumhurbaşkanı olması bile onu dünya siyaset arenasında değerli kılmaya yetmiyor.

Cevapla

Mehmet Madenoğlu

Ya burası Fetoş itinin ne ağlama duvarı nede onun itlerinin ürüme yeri! Yorumcularin çoğuna bakıyorum tam fetoş itinin ağzını kullanıyorlarLan sizin işiniz bitti, bitti anlamıyomusunuz? Buseçimde naparsanız yapın EVET çıkacak! Hemi siz bu gazeteyi niye mesken tuttunuz? Hadin başka kapıya!

Cevapla

ö

Erdoğan zaten kimlerİN yolunda gidiyor...

Cevapla

allahkolu

Nazism siunistlerin kendi uronudur AB onlarin usagi

Cevapla

Ebu enes

Adam yakacak oradaki turkolarin başını:)))

Cevapla

Süleyman

Bizim korkumuz yok yeri gelir ceker gideriz

Cevapla

nurğays

Bismisuphan biraz argoya kaçan sözümüz var ya YARASI OLAN GUCUNUR diye. Hangi yaranızı hatırlatayım Afrika'dan insan ticareti yapan, onları köle diye kendi hizmetlerinde kullanan atalarınız. Kızılderililerin kanları üzerine yeni keşfetmiş edasıyla kurulan Amerikalılar, Dört büyük din içinde kutsal olan Kudüs'ü kan gölüne çeviren, bazı ukala Museviler. Hakka dair nerenizden tutalım. MÜRTECİ BİR TAVIRLA BAĞNAZ GEÇMİŞİNİZİ TEKRAR TEKRAR MEDENİYET DİYE İHYA ETMENİZ insanlara başka ne düşünce getirir ki. İkiz kuleleri yıkan beyin özürlüler kendilerini Müslüman tanıttılar diye İSLAMİ terör dediniz

Cevapla

Salim emre

Buradaki muhalif yorumculara bakıyorum,sanki kendi ağaları nerde ikamet ediyor,hepsi AB,ABD kopekligini yapıyor biz yapmicaz fetocular....Size varya veriyom Mehterii bunların Eveeet..

Cevapla

Cenk

İşte bu ibretlik sözleri ancak bir MENFAAT DÜŞKÜNÜ söyleyebilir.Rezilliğe bak , rahatımız bozulmasın da Almana haçlıya eyvallah çekelim diyor !!!!İşte Chp zihniyetinin bir izdüşümü

Cevapla

osmanlı soyu

sen nerde yaşıyon oğlummmm. aydamısın lannnn? birde başkan maşkan olacaksın. adalet, özgürlük, demokrasi, hak, hukuk.... sen bunları bilmeden nasıl başkan ettiler seni. seni başkan edenin ben  ne diyeyim

Cevapla

hercai

Almanyayi yahudiler yonetiyor, uyanalim artik!

Cevapla

halit yaşar Bükülmez

ss subayları gibi hainsiniz kafataslılar.Erdoğan karşısında kedi gibisiniz.

Cevapla

KOMANDO

Almanya sizi bilmeyenmi var Küstah sizsiniz bir avuç haine meylettiniz bir ÜLKEyi hiçe saydınız

Cevapla

katalan

etki tepki biz bir şey söyledik onlarda söyledi. nazi benzetmesi ağır olmuştu biraz adamlarda aynı ton da cevap vermişler. diplomatik yoldan çözülmesi gereken en ufak konu da bile siyaset malzemesi çıkarılırsa böyle olur şimdi bir cevap da bizden gelecek ilk yumuşama birinden gelene kadar böyle ama israil rusya krizlerinde olduğu gibi yumuşar ilişkiler.

Cevapla

Sözügüzel

Daha coook şaşıracaksınız küffar sürüsü

Cevapla

Nazli

Valla onu bunu bilmem de Avrupa daki Türklerin basini belaya sokacak.. Bu gidisle Avrupa da rahat yasamak cok zor olacak Türkelr icin.Simdilerde REISSSS diyenler ilerde rahatlarindan olunca bela okuyacaklardir. Avrupada yasayan 5 milyon Türk ü düsünüp konusmak daha iyi olur.Eyyyyyy Avruapa, EYyyy Almanya ninn kimseye faydasi yokkkkk.

Cevapla

ferhat

AB ye girmek için çırpuınanabiz değiliz 14 yıldrı AKP hükümeti can atmaktadır.Üstelik onların kanunlarını bile bizim kanunların üstüne çıkarmıştır ve Ab standartlarında uygulama başlamıştır,tabii ara sıra milletin gazınıda alıyor hükümet ama gerçek Anlmanya anlaşmışlardı ve bakanını da Türkiyeye davet etmişlerdir.rve her anlşma talep ve tkarşılıklı taviz içeriri.

Cevapla

YAVUZSELIMDOĞRUSÖZLÜ

E V E T !. ..N A Z İ AL M AN Y A S Ive A R K AB A H Ç E Sİ güdükleşenAB'Ğİ ...

Cevapla

Keskin

Küstah sensin gavur köpek.

Cevapla