Arınç'ın şikayetine Yıldırım böyle cevap verdi!

TBMM eski Başkanı Bülent Arınç, Başbakan Binali Yıldırım'ın eski AK Partili bakanlarla referandum sürecini değerlendirdiği toplantıda parti içinden ve sosyal medyadan kendisine yönelik suçlamaları gündeme getirdiği iddia edildi.

Arınç'ın şikayetine Yıldırım böyle cevap verdi!
Eklenme: 21 Mart 2017, 10:23

Eski Meclis Başkanı ve Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, toplantıda parti içinden ve sosyal medyadan kendisine yönelik suçlamaları gündeme getirdiği iddia edildi. Başbakan Yıldırım da, takip ettiklerini belirterek, “Gereken ikazı yapıyoruz, yapacağız da” dediği söylendi.

 
Haber Tarihi: 21 Mart 2017, 10:23
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Isma il

Ne yaptı türkiye hainlikten baska

Cevapla

Mehmet

Arınç Gözümüzde dağ gibiydi, ama davaya ihanet etti. Masonlara inandı, Müslümanlara sırt çevirdi. Dava bu muydu ey Arınç!? Hakkımız haram olsun, size beslediğimiz sevgimizi kirlettin...

Cevapla

ATAKAN

fetoşun siyasikanadı neden ortaya çıkartılmıyor.Saygılar

Cevapla

Osman Batur

Ak Parti' nin Bülent'e hala sahip çıkıyor olması ve onsuz yapamaması inanılır gibi değil. Ak Parti seçmeni bu adamları sildi hala farkında değil mi sayın Başbakan. Yani bu inatlaşmanın manası ne! Ak partiye düşmanca tavırlar takınan ve hala FETÖ'ye terör örgütü diyemeyen bazı eski bakanların neyinde boncuk varda onlarsız olmuyor? Seçmeni dikkate almayan parti bunun bedelini kısa sürede öder. FETÖ saldırısında canını feda eden kahramanlardan utanın da artık bu adamlar ile ilişiğinizi kesin.

Cevapla

Jurnal

FETÖNÜN SİYASİ AYAĞINA SIRA GELENE KADAR::: BU ADAM YA ALMANYA YADA AMERİKA YOLCUSU...

Cevapla

Ümit

Utanamaz hangi yüzle çıkıyorsun sokağa şaşıyorum..

Cevapla

Ahmet Öğren

İhanetine tüy diktiği şu dönemde halâ insan içine çıkabiliyorsa arınç çok şey istemesin. Reis arınç kadar kimseye iltimas anlayış göstermedi.GM. de MKYK toplantısı sürerken meclis başkanlığına adaylığını nasıl açıklayıp emrivaki yaptığını unutmadık.Hep yumuşak karnından teşkilatın.Biraz utan haya duy . Var sa!

Cevapla

Ahmet Ali

Sayın Arınç, sosyal medyadaki bu yazıyı da okuyun lütfen." R.T Erdoğan konuşurken siz duygulanıp ağlıyordunuz. Biz de," kalbi bir kuş kalbi gibi ince Erdoğan sevgisi dağlar gibi" diye düşünüyor her yerde sizi savunuyorduk. Meğer . "Ah ben Cumhurbaşkanı olamadım" diye ağlıyormuşsunuz. Erdoğan ne kadar feraset sahibi ki 17-25 Arlık sonrası kuyusunu kazanıtanıyormuş ve Cumhurbaşkanı yapmamış.

Cevapla

Muhammed

Siz devletin her tarafına fetocu leri yerleştirin Bülent Arınç ıda günah keçisi yapın yüklenin ne ala memleket

Cevapla

dr

ya bu adamı neden o toplantıya çağırıyorsunki ya milleti dinleğin bu satılmış fetö cülere önem vdermeyin sayın başbakan ılgaz tünelinde yapamadıkalrı işimi yaptırmak istiyorsun

Cevapla

Efe

Bu adam Fetö'cü ise Başbakan onu niye savunuyor?

Cevapla

Ömer genc

Almanlar yüzde 57 Hayır nasıl bulmuş.Bu adam hala toplantılara alınıyor...

Cevapla

kaleli

sayın başbakanım bu eski adamları toplamakla iyi bir şey yapmış olmuyorsunuz bir de ahkam kestiriyorsunuz bunların referandumdaki ağırlığı ne imiş acaba çok mu önem arzediyor bu zatları çağırmak millet karar verir millet.sayın başbakanım iyi olmadı bu toplantı lütfen size darılacağımız bu işleri yapmayın.

Cevapla

T.C.

Hakan ÖzmensavcılaratalimatVerilmemiştirYoksaçoktancezaeviniboylardiHAYIRlıgünler

Cevapla

ATAKAN

Akapedeki fetoşları halka açıklayın, kandırıldım demekle olmuyor.Hesap verin hesap , 

Cevapla

SELÇUK

BİZ ANADOLUDAN SEYREDİYORUZ VE BU İNSANLAR HALA AK PARTİLİYMİŞ GİBİ DEĞER VERİLİYOR BİZİM KÖYÜN ÖĞRETMENİ FETÖDEN İÇERDE YATIYOR AK PARTİYE GÜÇ VEREN BUNLAR DEĞİL MİLLETT TİR

Cevapla

Omer francey

Parti içinden olan tepkiler o kadar önemli değil. Belki kişisel ihtiras olabilir.Amma ve Lâkin!Milletin, parti seçmeninin gözünden düştün. Tabii senin için halkın ne önemi var?Pensilvanya De..nun gözüne girmek varken.

Cevapla

Bİ KUDRET

Sayın Arınç, biz de (TRT'de çalışan muhafazakarlar) başımıza bela ettiğiniz paralelcilerin yaptıklarını, farklı kanallardan size ulaştırdık. Paralelciler hariç kimseye itibar etmediniz. İbrahim Şahin, Ahmet Koyuncu, Ahmet Böken, Ahmet Çavuşoğlu, paralelci olmayan, sağcı, solcu ve Ak Partili kim varsa perişan ettiler. Size şikayete gelenlere de içinizden kıs kıs güldünüz. Hesap vakti geliyor.

Cevapla

hakan özmen

bizim savcılar hakimler aldığınız maaşlar sizin ve çocuklarınızın boğazında düğümlensin niyemi şu yavşak arıncı hala alamadınızya işte ondan ha bişey daha digim savcı ve hakimlere akşam evinize gittiğinizde etek giyin emi

Cevapla

mevlut

sen de fetötün mankurtlarındansın şüphesiz...

Cevapla

Burak

Şu adamı haber yapmayın artık

Cevapla