Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

Almanya'nın Türkiye'ye düşmanlık sebepleri

Her türlü terör örgütünü bünyesinde barındıran Almanya'nın Türkiye'ye 'düşmanlık' politikasının ve düşmanlığının sebepleri nelerdir?

Almanya'nın Türkiye'ye düşmanlık sebepleri
Eklenme: 08 Mart 2017, 08:20

Terör örgütlerinin üssü haline gelen Almanya, Türkiye'ye artık açık açık saldırmaya başladı. Referandum öncesi Almanya'da yapılması planlanan mitinglerin yasaklanmasıyla gerginlik iyice tırmandı. Peki Almanya'nın bu saldırgan tutumun sebepleri neler?

ALMANYA TÜRKİYE'YE NEDEN DÜŞMAN?

FETÖ, PKK ve DHKP-C gibi terör örgütlerini kendi himayesinde barındıran Almanya, Türkiye'ye ise antidemokratik uygulamalarla saldırıyor. Teröristlerin Türkiye aleyhindeki kampanyalara polis koruması vererek yaptırtan Almanya, 'evet' kampanyası yapmak isteyen Türk siyasetçilere ise engel oluyor..

ALMANYA PKK VE FETÖ LOBİSİNİN ETKİSİ ALTINDA

Son yıllarda Almanya'da Neo-Nazilerin işlediği suçlar giderek artıyor. Üstelik bu gruplara Alman istihbaratının destek verdiği belirtiliyor. Bunun yanı sıra FETÖ ve PKK terör örgütlerinin lobileri de Almanya'da Türkiye aleyhinde propaganda yapıyor. FETÖ ve PKK ilişkili oldukları medya organlarıyla ve kurdukları derneklerle Alman siyasetçileri Türkiye aleyhinde kışkırtıyor..

ASIL SEBEP 3. HAVALİMANI VE EKONOMİK BÜYÜME

Terör örgütlerini Türkiye'ye karşı kullanmak için elinde bulunduran Almanya'yı asıl kudurtan ise Türkiye'nin ekonomisiyle dünyada söz sahibi haline gelmesi. Almanya ise Türkiye'nin kendilerine bağımlı olmasını istiyor. Dev projelerle gücüne güç katan Türkiye, Almanya'nın açık hedefi haline geldi. 2018'de ilk etabı hizmete girecek olan üçüncü havalimanı Frankfurt Havalimanı'nı devre dışı bırakacak. Bunun yanı sıra İstanbul'un finans merkezi haline gelmesiyle Körfez sermayesi Almanya yerine Türkiye'yi tercih etmeye başladı..

 
Haber Tarihi: 08 Mart 2017, 08:20
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

İşadamı

Bir Alman pasaportu ile 170 ülkeye vizesiz gidebiliyor , Bir Türk 70 ülkeye bile gidemiyor. 3. Havalimanına bakmıyorum ben kaç , elime pasaport aldığımda kaç ülkeye gidiyorum ona bakıyorum,

Cevapla

Tolga

Çünkü senin eski hükümetin hiçbişey üretmemiş. Almana ingilize uşaklık etmiş. Yerli araba olmayışından biniyo.

Cevapla

Emrah

Var ama türkiyenin şimdiye kadar öyle bir hava alanı yoktu olması rahatsız ediyor sen bunu anlamadın mı müdür

Cevapla

İlker

Sen evinde fındık fıstık la uğraş çalış dinlen vede çeneni kapa

Cevapla

Metin Yüksel

alamanya borc ödemek icin borc alan ülke, bunu sizin gibi iskembeden demiyorum, alman maliye bakani diyor bunu (schäubler). borclari 2 trilyona yakin euro bazinda ;-)

Cevapla

Boşnak

Siz ne kullaniyorsunuz da kafaniz boyle donuk kalmis...Turklerin almanlar nezdinde değeri yol ise nedir bu alman başbakanı başta olmak üzere üst kadronun zırt pırt turkiyeye gelip huzurda durması. O senin dediğin senin ecevitli Turkiyem zamanında kaldı bir update olmaya çalış diyeceğim ama senin beyin bu update yı kaldırmaz hata verir.

Cevapla

BOŞNAK

Slmanyanin parasi yok degil malım. Bizim Turk hava yılları dipte iken Bu almanlarin Lufthansa sı zirvede idi. Prki nasil olduda 2010 yilindan beri THY Lufthansa yı solladi. Onların parası yok diye mi. Yorma sen o cücük beynini böyle şeylerle ...

Cevapla

BOŞNAK

Hadi diyelim ki haberi yapanlar almanya ekonomisinden bir haber. Peki ey çakma bilgin sen neyden haberdarsın? Sen dünyada yok iken bu haberi yapanlar almanyada iş yapıyordu.

Cevapla

BOŞNAK

Ezik Firdevs...Ne almanyayi ne ekonomiyi ne de bizi tanımışsın. EVET çeneni kapa ve dinlen sen.

Cevapla

BOŞNAK

O zaten düşmanımız. Hemde Hayberden beri...

Cevapla

Ramazan

Zamanı geldiniz olacak inşallah. sen tasalanma. Ama o zamanda başka bir eksik bulur onu yazar sizin gibiler çünkü ezik kalmayı kabul etmiş, değişime karşı aşılanmışsınız.

Cevapla

Cemil nadir özgün

Yasin kalem Pilden iyi anlıyorsun. Dikkat et şarzın bitmek üzere.

Cevapla

HAYRİ

GÜLDÜRMEYİN MİLLETİ YA AKLINIZI BAŞINIZA ALIN BEYLER,BİR İKİ RAKAM YAZAYIM DA BAKIN ALMANYA MİLLİ GELİR 2013 2,227 TRİLYON DOLAR KİŞİ BAŞI MİLLİ GELİR 39.500 DOLAR (YAKLAŞIK 150.000 TL) TÜRKİYE MİLLİ GELİR 751 MİLYAR DOLAR KİŞİ BAŞI MİLLİ GELİR 9500 DOLAR (35.150 TL) DİĞER EKONOMİK GELİŞMİŞLİĞE BAKARSAK DURUMUMUZU GÖRÜRÜZ. LANGIR LUNGUR KONUŞMAYIN

Cevapla

Metin Yüksel

alamanya bundan 3-4 sene evvel bi karisiti. sebeb savunma bakani abd den insansiz hava araci siparisi vermisti. muhalefet ortaligi yikti ve nitekim alinmadi. Türkiye suan ilk 5 ülke durumunda buna malik. pkk sevici yorumcular bosuna yorulmayin, siz kime hikaye anlatiyorsunz, acinacak hali düstünüz gayri, topunuz gelin lan :-)))

Cevapla

dr

ya ne bunlar ya onların derdi para üçüncü havalimanı kazığı yalandan kafa bulandırmayı değinki seni ortak ediyoruz bakın o fetö pisliği orada birgün barına bilirmi

Cevapla

anti fetö

POMEM lere yerleşen namussuzlar vasıtasıyla fetöcü gençler hala daha polis okullarına alınıyor ve şuan kaç tanesi okuyor bir bilseniz. 6 ay sonra fetöcüler gene polis. Bu olaylar tekrar yaşanmayacak mı. Bu olaylara bir el atılsın. Barolar desen kemalistler ele geçirmiş ama aynı fetö gibi çalışıyor. Nerede devlet millet din aleyhine bir şey var bunlar orda. Uyarıyorum. Buralara el atın....

Cevapla

Hayrettin Taşpınar

Şimdiki zamanda kalma, gelecek zamandan konuşuluyor. Benim lise yıllarında 100 yen 1 kuruş 44 sn. İdi

Cevapla

Metin Yüksel

Allah var! Ben sunu anladim, yillar önce Almanyanin bir kismi sular altinda kaldi. Hendekler nerdeyse patlayacakdi. Askeri sevkiyat yapildi, zor bu felaketden kurtulundu. O zaman fark ettimki, Rabbim istedigi an istedigini indirir yada zirveye cikarir. Hersey onun istedigiyle olur. Bende diyorumki, Rabbimin lütfuyla, Sevki yilmaz agabeyimizin dedigigibide, Türkiyeyi artik biiznillah kimse durduramaz. Türkiye gelecekte daha büyük sicramalar yapacak. KünFeYekün!

Cevapla

Metin Yüksel

arkadaslar kötü yorumcu gavur yandaslara aldiris etmeyin! Türkiyemiz pek yakinda dünya ekonminin 16 sirasindan ilk 10lar arasina girecek..bence hatta 10 sene icinde ilk 3´e ;-)

Cevapla

Metin Yüksel

firdevs hanim! Ali topu tut. Ali topu at. mi diyorsunuz yani? o kemalist günler gecti gayri...avrupa gazetelerinden okuyabildigim icin sunlari söyliyeyim: ab TR mizden korkuyor, yukarda yazilanlar sahilde sadece bir kum tanesi...Ülekemiz saha kalkti, icimizdeki ermeni gavurlari cekemiyor o kadar, durmak yok yola deam :-)))

Cevapla

Metin Yüksel

yorumlara bakilirsa aramizda yavur savunucuda cokmus derim. M.Aktepe sen neden araplarin petrolünü kullaniyorsun??? ne mantik var bazi insanlarda anlamiyorum ya. eski günleri ya bilmiyorsunuz yada bilmek istemiyorsunuz.

Cevapla

Kml

Bütün bu kazanımlarımız da feto cu lara battı!!!

Cevapla

sami erol

almanyadan mağduriyet çıkmaz.daha etkili bişeyler lazım....

Cevapla

Almanadamtürkiyeseven

Bence türkiye ve almanya beraber olursa bu dünyada cok gücle bir cift olusur ve bunu bilenler de cok. Arayi bozmak icin bir sürü devlet, gizli servis vs isbasinda.

Cevapla

yasin

cemil iti, dikkat et o kalem pi senin ..    ...mesin

Cevapla

Osmanli

Sebepler çok. Ama Türkiye ekonomisinin gelişmesi, tabi ki Alman lar ı rahatsiz ediyor. Almanlarin ne kadar güçlü ekonomiler var, Bunu elbet biliriz. Ama bir koşu yarişi düşün. Sen önde koşuyorsun. Baktin ki arkadaki koşan yarşmaci sana yaklaşiyor. Dersin ki, Şuna bir çelme takayim. Turkiye diyor ki, bu yarişta Ben de varim 10.(cu) bile olsam. karamasar düşünülmesin Türkiye Cumhuriyeti Devleti bu noktaya kolay gelmedi. Bundan sonra daha çok çalişmak var

Cevapla

sokundura

dünyada zengin ülkeler araba uçak silah ülkesini cazibe merkezi yapanlar allah cc bizi binyıl önce düyanın kalbine yönlendirdi onlar suni türkiye corafyasıgerçek dünyada iki boğaz dumaz biri insan biri otomobil allah düşünenlerin nemuradıvarsa versin amin

Cevapla

Pehlivanoğlu

@ismibozuk behnan Hadi sen anlar da herkes aydınlansın. Boş boş birşey biliyor havası çedıen kendi mühim yapmd

Cevapla

Ali

Eeeee almaya o senin emir ve talimat verdin o eski Türkiye geride kaldı artık yeni Türkiyede ayklarını opecen Türkiye var aklını başına aliki sonra pişman olmayağ

Cevapla

Can

VArto cok zavallisiniz

Cevapla