Almanya'dan tehdit gibi Türkiye açıklaması!

Almanya Hükümet Sözcüsü, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın haftasonundaki konuşmalarında da kullandığı Nazi benzetmesiyle ilgili konuştu.

Almanya'dan tehdit gibi Türkiye açıklaması!
Eklenme: 20 Mart 2017, 14:04

Almanya Hükümet Sözcüsü Ulrike Demmer, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın haftasonundaki konuşmalarında da kullandığı Nazi benzetmesiyle ilgili konuştu. Demmer, "Erdoğan'ın Nazi karşılaştırması hiçbir şekilde kabul edilemez. Söylemlerini yumuşatma ve oluşabilecek kalıcı bir hasarı engelleme kararı Türkiye'ye kalmış" dedi.

NE OLMUŞTU?

Cumhurbaşkanı Erdoğan, dün İlim Yayma Vakfı Genel Kurulu'nda yaptığı konuşmasında Almanya Başbakanı Angela Merkel’i hedef almıştı. Erdoğan, “Merkel, sen şu anda Nazi uygulaması yapıyorsun. Orada yaşayan Türk kardeşlerime, oraya gelen bakanlarım, milletvekillerim. Bu siyaset ahlakına sığar mı?” demişti.

 
Haber Tarihi: 20 Mart 2017, 14:04
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

R kocak

Bu almanlardegerlerimizdiyorlarya bunlarindegerleriinsanyakmayiCokiyibilirler namussuzluklarina kimsearkalarindanyetisemez yanidunyaninen. subunlar

Cevapla

Hasan bay

Bugünden itibaren aynı şekilde konuşmaya devam ederse helal olsun gerçek reis yok kıvırır bir daha agzına almazsa dostluktan bahsederse hepsi şovmuş azarı işitince balonu sönmüş olur

Cevapla

Mücahid

Herkes kendi aynasında ne görüyorsa onu söyler...¡ sen aynaya fazla bakma bence

Cevapla

Vatandaş

Ne diyon sen yav!Senden iyi hımar mı olur.. Hemde alman hımarı..Yürü FETÖ cü..

Cevapla

Suat Avni

Demokrasi putları kırılmak üzere. Menfaatleri sözkonusu olduğunda insan hakları ve demokrasi söylemlerinin palavradan öteye geçmediği anlaşıldı. Maskeleri düşünce gerçekyüzleri meydana çıktı ve Erdoğan gerçekleri çatır çatır suratlarına söylemeye başlayınca kafayı yediler.Kalıcı hasar beyinlerindeoluştu.

Cevapla

smile33

sensin eşşoğlu eşşek...

Cevapla

ASI

Senin baban kircik mi katirmi ? O adamim birini demekle deyyuzluk yaptiginin farkindasinda.

Cevapla

Cemil Nadir Özgün

Merkel eşekliğe devam diyorum ya siz

Cevapla

huseyin

cemil nadir ozgun )))) essek olup sirtiniza adam bindirmeye iyice alismissinizdiyorsunki arkamiz hic kurumasinsizin gibiler hic kucaktan inmez kuzum

Cevapla

Ak Saçlı

Cemil nadir özgün hiç çırpınma kurtulmaya çalışma akışına bırak belliki bu eşşşşoğlu eeeşşşşşşek sen de bakiBaksana kazığı Alaman domuzlarına sokuyoruz acısını sen hissediyorsun sen de de biraz gavur tohumu var belliki

Cevapla

Serdar ilhab

Korkutmak değil mesele. Bizim içimizden geçenler sesimizi ulaştıramadığımız y er ler bizim sözlerimizi ulaştırıyor. Mesele bundan ibaret.

Cevapla

Özkan

Ulan Zaten , bize karsi yapmadiginiz kalmadi daha ne konusuyorsunuz Pislikler!! Amerikalilar Almanyadan ciktigi günden beri Simarmaya basladilar!!!

Cevapla

Cezmi

Eğer bu e.k lafı reise ise,o zaman sen de e.ek oğlu es.ksin.

Cevapla

Omer samil

Babani ozledin heralde surekli sayikliyorsun

Cevapla

Cemil nadir özgün

Yaniiiiiiii ya e...kliginizden vazgecersiniz ya da biz size hakettiğiniz e..e uygulandıği gibi davranmaya devamederiz diyor.Bence adamın biri .sürdürecektir. ...

Cevapla

Burhan sert

Yarası olan gocunur

Cevapla

Köksal

Çok güzel demiş pkk yardım ve yatklık yapıyorsun koynuna alıp sarmaş dolaş oluyorsun milletvekili ve bakanlara konuşma izni vermiyorsun ondan sonrada bize Nazi deme soyuna çekmişsin soysuz

Cevapla

Alex

Ulan biz sizin jibiliyetinizi biliriz elbet de hitlerin torunlarısınız .yoksa soyunuzu inkar eden soysuzlardmısınız kadar verin artık

Cevapla

Levent 15

Nazismus:Faschismus:Deutschlandus:USA ndıkus!

Cevapla

timur

Peh peh peh.korktukmu.

Cevapla