İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Almanya'dan flaş İncirlik açıklaması!

Almanya Savunma Bakanı Ursula von der Leyen, İncirlik'e alternatif aramak için gittiği Ürdün'de önemli açıklamalar yaptı.

Almanya'dan flaş İncirlik açıklaması!
Eklenme: 20 Mayıs 2017, 17:03

Türkiye'nin Alman parlamenterlere İncirlik'e giriş izni vermemesinin ardından ardından Ürdün'e giderek alternatif üs arayışına girişen Almanya Savunma Bakanı Ursula von der Leyen önemli açıklamalar yaptı.

"ÜSTEN BİR HAYLİ ETKİLENDİM"

Ürdün'de önce Kral Abdullah'la görüşen ardından Azraq Havaüssü'nü ziyaret eden von der Leyen, üsten bir hayli etkilendiğini söyledi. Leyen, "Bu hava üssündeki oldukça fazla potansiyel var. Olumlu bir karşılama ve bolca destek gördüğümüz için çok memnunuz" ifadelerini kullandı.

"İHTİMALLERE KARŞI HAZIRLIKLI OLMALIYIZ"

Almanya'nın üsle ilgili olarak son kararını henüz vermediğini ve Türkiye ile görüşmelerin halen devam ettiğini söyleyen Almanya Savunma Bakanı, "Taşınmak zorunda kalma ihtimalimize karşı hazır olmak zorundayız" şeklinde konuştu.

Irak ile Suriye'ye sınırı bulunan Ürdün'ün aynı zamanda ABD'nin öncülüğünü yaptığı DEAŞ karşıtı koalisyonda bulunmasının, Azraq Havaüssü'nü Almanya için cazip kıldığı belirtildi.

Von der Leyen, yaptığı konuşmada Alman parlamenterlerin yurtdışındaki Alman birliklerini ziyaret edebilmelerinin kendileri için kritik önemde olduğunu söyledi.

 

 
Haber Tarihi: 20 Mayıs 2017, 17:03
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Erdal

Hadi gidin ürdüne.! Güle Güle.!

Cevapla

Kanuni

Turistik hediyelik eşyalar almayı unutmaz herhalde.

Cevapla

FATİH

KUYRUĞUNU KISTIRIP İNCİRLİKTE KARAR KILARLAR BU İKİYÜZLÜ SAHTEKARLAR,,,,

Cevapla

asim keskin

Almanyanin öyle bir mecburiyeti varmi anlamiyorum..yani ortadoguda neisininz bar

Cevapla

ali aygın

ürdün kralı abdullahullah amerikalı bir anneden olma dır bu çok normal babası hüseyinin topu taca atmaması sonucu dünyaya gelmiştir

Cevapla

Bosnalı

BOSNA HERSEKTEDE TÜRKİYE ÜS KURSUN.BUYURUN GELİN.KURUN ÜS SÜNÜZÜ.

Cevapla

Faik

Bizden uzak olsun şu ayyaş almanlar cehenneme kadar yolları var eski türkiye de bize bunları müttefik diye yutturdular meğer kucağımıza oturup sakalımızı çekiyorlarmış.

Cevapla

Lili

Israil yavasyavas amaclarina ulasiyor,almanya değil üs kuran israil dir.

Cevapla

Ahmet

Lütfen gidin blöf yapmayın delikanlı olun

Cevapla

İsmail

Defolup gidin...

Cevapla

turk

BU ETEKLI ARAPLARDA BU ETEK ARASINDAKI KAFA OLDUGU SURECE GAVUR HERZAMAN HER YERDE OLACAK. LAN SORUN MUSLUMAN SORUNU AMAM HRISTIYANLAR IYICE BENZIN DOKUYOR AM ABIR MUSLUMA NULKE BIR SORUNA COZUM ARAMIYOR SURIYEDE SAVAZ 7 YILDIR VAR ILK CIKTIGINDA BIR KAC MUSLUMAN ULKE MUDAHALE ETSEYDI BU ISLER BURAY AVARMISDI NEYMIS MUSLUMANLAR ARTIK OLMUSTUR. ZATEN YOKTUDA . O MUSLUMANLAR ISLAMIYETIN YAYILDIGI ZAMANLARDA VARDI. OZAMLARDAPEYGAMBERIMIZ YASIYORDU SIMDI ISE .. GORDUGUNUZ. MUSLUMAN KAPSAMI ALANI DISINDA

Cevapla

milli

Niye kiziyorsunuz ? Adamlar okadar kullandi bizi simdi baska sünni ükleylen anlasiyorlar , nasil bizimlen anlastigilar gibi.

Cevapla

Bamsi beyrek

Kactane deasli terorist oldurdunuz simdiye kadar sifir butun somurgeci les kargalari olmek uzere olan irak ve suriye cesedinin etrafinda toplanmislar parcalamaya calisiyorlar

Cevapla

Fatih

Kral abdullah dediğiniz adam zaten isin kapınızda bağlı bir köpek adam olsan siz ülkesine sokmaz, sonra halk ayaklarınca terörist oluyor !! Şu soruyu hiçbir müslüman olduğunu söylen ülke yönetici sormuyor neden batı ülkelerinde bir tane müslüman ülkenin uçakların konuşlanmıyor bizim ülkere her türlü yığınak yapıyor be burda ne işleri var ?? Bu soruyu kendimiz sorduğunuz zaman gelecek için bir ümit doğuyor demektir !!

Cevapla

Yılan cabbar.

Taşının. Yakinda kral Abdullahada arap baharını getirip bir 15 temmuz darbeside orda yaparsınız. Mısır libya ırak suriye tamam. Hepsinin sozde liderlerine tasmayı taktınız. Sizden teröre karşı gelecek destek yerinde kalsın. Çünkü asıl terörist sizlersiniz.

Cevapla

harun

Yolunuz acık olsun,güle güle bir an önce inşallah,sizlerin olduğu yerde kavga eksik olmaz

Cevapla