Almanya’dan bir küstahlık daha! ‘Bu koşullar altında Türkiye ile…’

Almanya Maliye Bakanı Wolfgang Schaeuble’dan küstah bir açıklamada daha geldi. Alman Bakan, Türkiye'nin Avrupa ülkeleriyle yaşadığı gerilimler nedeniyle ekonomik yardım konusunda Türkiye'yle çalışmaya devam etmenin zorlaştığını açıkladı.

Almanya’dan bir küstahlık daha! ‘Bu koşullar altında Türkiye ile…’
Eklenme: 13 Mart 2017, 10:45

Almanya Maliye Bakanı Wolfgang Schaeuble, Türkiye'deki liderlerin işbirliğini ilerletme zeminini yok ettiğini belirtti ve Türkiye'nin Hollanda, Danimarka ve Almanya ile yaşadığı gerilimlerin Türkiye'nin çıkarına olmadığını ifade etti.

Alman ZDF kanalına konuşan Schaeuble, "Bu koşullar altında bu konuda çalışmaya devam etmemiz son derece zor" dedi ve ekledi:

"Alman hükümetinde herkes gerginliğin daha fazla artmaması gerektiği konusunda hemfikir. Tek isteğimiz Türkiye'nin sağduyuya dönmesi."

Türkiye, Avrupa Birliği'ne aday bir ülke olarak her yıl AB bütçesinden değişen miktarlarda fon alıyor 2014-2020 arasında Türkiye'ye yaklaşık 4.5 milyar euroluk (18 milyar TL) kaynak aktarılması planlanıyordu.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Serkan aydin

turkiye avrupa birligine adaymi..dalgami geciyo bu adam..fon aliyomus turkuye buzim nie haberimiz yok bundan..turkuye bu avrupa defterini gözden geçirmeli avrupaya cok bagimliyiz.turkiyenin yapmasi gerekenler..ab uyelik talebini iptal etmeli.multecilerin avrupaya gitmelerini engellememeli.en buyuk ticaretimiz almanyayla bu oran azaltilmali alman arabalarina kota ve ek vergi getirmeliyiz alman markalarini zorlamaliyiz ne kadar alman ve avrupali dernek vakif okul mason locasi üniversitesi varsa kapatilmalidir..hollandanin dunyaca unlu unilever sirketi var lutfen wikipediada bakin bu sirketin turkiyede 3 fabrikasi vebi cok urunu var bunlarin bi kismi algida magnum becel sana yagi kalve ketcap lipton yumos deterjan omo deterjan gbi bi cok bildimiz markalar bu hollanda sirketinin.bunlari gonderelim yada kota koyalom bizim markalarimiz torku ve ulker yeter zaten...ulan savas ucagiydiyazilimdi petrol gazdi bunlari almak zorunda kaliyozda ikamesi mumkun olan diger urunleri dondurma kahve kraker deterjan gbi bunlarida nie yurt djsindan aliyoz bu markalari bursa tutuyoruz anlamak mumkun degil.turkiye hala gucsuz bi ulke

Cevapla

1956

Yardiminizi münasip şekilde yiyin ab kopekleri siyonist ab faşist ab ne mal olduğu günBelliydi simdi acikca yapiyorsun

Cevapla

okan

reis aç kapıları almanyaya doğru. yeter artık. avrupa birliği üyelik talebini de iptal et zaten 60 sene olmuş bekletiyolar. şimdi sıra bizde aç kapıları gitsin herkes avrupaya. karışsın iyice oralar artık yeter artık yeteeerrr... Şu köpekleri daha fazla konuşturma artık.

Cevapla

NUR TALEBELERİ " EVET" DİYOR!..

EVET !MİLLETİMİZ KARARINIVERDİ!..; BUSİNSİ ABD veNAZÎARTIGİ FAŞİSTBATI AB ' NİNfino köpeğiGÜLENmaşasıyla yaptırdıklarıelikanlı15TEMMUZDarbe Tesebbusünden sonraBUGAZİMİLLETREİSİYLE KARARINIVERDİ !1- DARBECİ TERÖRİSTLER İÇINİDAMYASASIGERİGETIRILECEK2. " AB BIRLIGINEGIRMEKİSTEMIYORUZ"çağrısıyla HALKOYLAMASINA( REFERANDUMA)GİDİLECEK. 3- BÖYLECE150YILLIK BUSEFİLSİNSİ-NAZİ ARTIĞI AB 'NINGIZLI VESAYETİ (PRANGALARI)KIRILACAK.ALLAH'INLUTF'UİNAYETİYLE.

Cevapla

BEDIUZZAMAN;ZAFER İSLÂMINDİYOR !

EVET !MİLLETİMİZ KARARINIVERDİ!..; BUSİNSİ ABD veNAZÎARTIGİ FAŞİSTBATI AB ' NİNfino köpeğiGÜLENmaşasıyla yaptırdıklarıelikanlı15TEMMUZDarbe Tesebbusünden sonraBUGAZİMİLLETREİSİYLE KARARINIVERDİ !1- DARBECİ TERÖRİSTLER İÇINİDAMYASASIGERİGETIRILECEK2. " AB BIRLIGINEGIRMEKİSTEMIYORUZ"çağrısıyla HALKOYLAMASINA( REFERANDUMA)GİDİLECEK. 3- BÖYLECE150YILLIK BUSEFİLSİNSİ-NAZİ ARTIĞI AB 'NINGIZLI VESAYETİ (PRANGALARI)KIRILACAK.ALLAH'INLUTF'UİNAYETİYLE.

Cevapla

FATİHİSTANBULLU

EVET !MİLLETİMİZ KARARINIVERDİ!..; BUSİNSİ ABD veNAZÎARTIGİ FAŞİSTBATI AB ' NİNfino köpeğiGÜLENmaşasıyla yaptırdıklarıelikanlı15TEMMUZDarbe Tesebbusünden sonraBUGAZİMİLLETREİSİYLE KARARINIVERDİ !1- DARBECİ TERÖRİSTLER İÇINİDAMYASASIGERİGETIRILECEK2. " AB BIRLIGINEGIRMEKİSTEMIYORUZ"çağrısıyla HALKOYLAMASINA( REFERANDUMA)GİDİLECEK. 3- BÖYLECE150YILLIK BUSEFİLSİNSİ-NAZİ ARTIĞI AB 'NINGIZLI VESAYETİ (PRANGALARI)KIRILACAK.ALLAH'INLUTF'UİNAYETİYLE.

Cevapla

Ümmet

Lan eşşek, tüm ab olarak yaptığınız yardımdan fazlasını türkiye tek başına fakire fukaraya yapıyor zaten, paranızda batsın başınızda.

Cevapla

Ömer genc

Paranız Batsın gezi zekalılar.Bakalım kim zararlıçıkacak hep beraber görelim.Darmadağın olacaklar işiniz bitti hala ne sayikliyorlar...

Cevapla

Cemil nadir özgün

Hay ...BİZ ETTİK SİZ ETMEYİN ...

Cevapla

Mert Güven

Siz bize günahınızı vermezsiniz ne fonu 3 milyar euroyu bile veremediniz.Güyya yaptırımla tehdit ediyorlar.Türkiye kendine yeni pazarlar bulsun artık İslam ülkeleri ile en üst düzeye çıkartılmalı ticaretimiz.

Cevapla

Alacalı Melikşah

Daha neyi bekliyoruzki açın suriyelilerin önünü gitsinler almanyaya hollandaya. 3 milyon mülteciyi gönderin avrupaya görsünler analarının.... yüzlerini

Cevapla

Turkiyem için EVET EVET EVET

(Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla) "Dinlerine uymadıkça yahudiler de hıristiyanlar da asla senden razı olmayacaklardır. De ki: Doğru yol, ancak Allah'ın yoludur. Sana gelen ilimden sonra onların arzularına uyacak olursan, andolsun ki, Allah'tan sana ne bir dost ne de bir yardımcı vardır." (Bakara, 120) "Ey iman edenler! Yahudileri ve hıristiyanları dost edinmeyin. Zira onlar birbirinin dostudurlar (birbirinin tarafını tutarlar). İçinizden onları dost tutanlar, onlardandır. Şüphesiz Allah, zalimler topluluğuna yol göstermez." (Maide, 51) kafir ve munafiklar birleşti hayır demek için BİZ MUSLUMANLARDA EVET EVET EVET DİYEREK ALLAHIN RIZASINI KAZANALIM INŞAALLAH LİDERIMIZ MÜCAHİD R.T.ERDOĞANDIR.

Cevapla

İNŞAALLAH

Sözünde durmayan yalancılar topluluğuyla biz de çalışmak istemiyoruz. 28 ülke toplanmışsınız bir adam olamamışsınız. İNŞAALLAH çökeceksiniz ve birbirinizi yiyeceksiniz

Cevapla

rr

geri zekalilar avrupa bize karsi diye evet verecegim diyor a dan z ye avrupaya baglisin insaattan baska ne yapabiliyorsun dolar euro simdiden firladi bu kadar gerizekali ne ara yetisti bu memlekette

Cevapla

hayir

bu sayede dolar euro ucusa gecer bizim ekonomide tepe taklak cakilir gelecek gunleri artik iyi gormuyorum

Cevapla

Alacalı Melikşah

Alsın paralarını bankalarına soksunlar!!!!.Düşmanın merhametine muhtaç değiliz.Yakında zilleti yaşayacaklar

Cevapla

Selcuk

Kopek soylari...Allah bizimle istediginizi yapin..Turkiye buyumeye dunyanin en guclusu olma yolunda ilerlemeye devam edecek....Allahin izniyle

Cevapla

Sabri Özgün

3 milyar da veriliyordu mülteciler icin ,gecin bunlari

Cevapla

Kalem..

Ulan herfilere bak hem yapıyorlar, ediyorlar hemde bizi sağduyuya davet ediyorlar.. Siz bu milleti gerizekalı mı sandınız ey avrupa, ey batı.. Diriliş yeniden başladı, bir millet yeniden ayaklandı.. Eski teamüllerinizi unutun, bundan sonra hiçbirşey sizin istediğiniz, düşündüğünüz ve beklediğiniz gibi olmayacak.. Allah nurunu tamamlayacak ve siz hüsrana uğrayanlar olacaksınız biiznillah.. Allahuekber..

Cevapla

zafer

imf ye borcumuzu odedik diye ovunuyorduk simdi ab nin parasina seviniyoruz uzuluyoruz vah ulkem vah ne hale gelmissin

Cevapla

Sukru

Sanki sadaka veriyor,ulan belki bu kadar sürede onun iki katını bizden vize parası olarak alıyorsunuz.Hem 6 yılda vereceğiniz o paranın 5 katını biz suriyeli kardeşlerimiz için harcadık.Klintonon önünde 1 milyar için el pençe divan durduğumuz günler geçmişte kaldı çok şükür.Kuyruk acınızda bu yüzden zaten.

Cevapla