Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

Almanya'da referandum için alçak pankartlar!

Nazi artığı Almanya'da Cumhurbaşkanı Erdoğan'a yönelik aşağılık kampanya dur durak bilmiyor.

Almanya'da referandum için alçak pankartlar!
Eklenme: 20 Mart 2017, 23:26

Almanya sokaklarında "Türkiye'deki Diktatöre Hayır" içerikli pankartlar ne tür bir oylamaya gideceğimizin de en büyük kanıtı. 

Türkiye'nin en önemli günlerinden biri olacak 16 Nisan öncesi başta Almanya ve diğer küçük Avrupa ülkeleri Türkiye'ye adeta savaş açmış durumdalar. 

Egemen güçlerin bu son çırpınışları yalan ve hakarete yönelik bir kampanyaya dönüştü.

 
Haber Tarihi: 20 Mart 2017, 23:26
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Antwrt

Die Demokratische Freiheiten in Deutschland genießen aber deine eigene Landsleute ein Diktatur gönnen!? Was für ein Verräter bist du denn!?!

Cevapla

Cvp

Dost mu bıraktınız da? Bi tek çöl bedevileri kaldı.

Cevapla

maraşlı

Meşhur bir laf vardır. elalemin derdi seni niye gerdi. Sen koskoca avrupanın en büyüğü (ama içi boşmuş) almanya kalkmışsın türkiyede referanduma karışıyor. burnunu olmasdık işlere sokuyorsun. Kılavuzu fetö olanın burnu ... çıkmazmış. ona göre burnunuzu her ...sokmayın.

Cevapla

Ugur

Eeee o kadar delikanlisiniz, hadi boykot karari alin Almanya'ya Hollanda'ya. Hemen butun makam arabalarini geri verin mesela, Hollanda ile olan ticari iliskileri kesin mesela... Ama yemiyor malesef, hepsinin cikarina ters. Birde Mercedes's binmezlerse olurler, oda malesef Almanya'da geliyor... Neyseki yerli araba yolda, 30-40 yila cikacak insallah galiba sanirsam... :)

Cevapla

Bir Dadaş Gibi

Ya arkadaş sallama biraz gerçekçi ol.

Cevapla

Cemil nadir özgün

konu alıyor ve doğru

Cevapla

Nur

Ya bunlar manyakhitkerin tohumları tam alıklar ulan hangi türk sizi takar ancak kanı bozuklar türk gibi görünen hainler cancıklar kardinalin müritleriulanöyle bir EVET çıkacakki hepnizapışacaksınızsavulun faşistlernazistlerosmanlı toruları geliyor haaaa

Cevapla

mehdi

evet evet diye haykıran kardeşim bu ülkenin yarısı hayır diyor ne yapacaksınız evet çıkarsa, bir anlatsanıza yerle yeksan mı edeceksin ne yapacaksın desene bir, elin yumruğunu yemeyen kendi yumruğunu taş sanarmış, hele bir ağır olun birlik nedir beraberlik nedir ikna edici olun anlatın dinleyelim biz hayır diyoruz gerekçelerimiz var, anlat mantıklı söyle dinleyelim yok çok seviyorum yok it köpek bilmem ne diyor, kardeşim akıl hayır diyor bizde parti olarak destekledik ama bu kadarı fazla olur ve hatta tehlikeli olur bu yüzden olmaz diyoruz hayır diyoruz.

Cevapla

Yalnız Olmayan Kurt

Ben de her tarafı okuyan bir gencim, EVET diyorum.

Cevapla

Diriliş için EVET

Kararsız olan arkadaşlar için! Senin düşmanin iyiliğinimi ister kötülüğünümü ister?? Bizim düşmanimiz kım? PKK, Fetö, Bati!! Bunlarin hepsı EVET mı hayır mı diyor?? Anlayana!! Bu yüzden EVET EVET EVET!!!

Cevapla

mahmut sarı

Hükümet Sözcüsü Numan Kurtulmuş, Türkiye’den gelen “Nazi uygulaması” benzetmelerinin “rencide etmek” için yapılmadığını belirterek, bu sözlerin Avrupa’nın geleceğinden duyulan endişe ile söylendiğini söyledi. Bu geri vites değil midir biz yaptırım beklerken bunu yapıyorlar

Cevapla

Selcuk

Bizim ic islerimize karismak sizin ne hattinize soysuzlar.size kemik atan yok hadi isinize bakin

Cevapla

vatandaş

Hayır goruşunu savunan ları incele milliyetçi geçinme kiminle kolkola olduğunu unutma

Cevapla

Mehmet Emin

16 nisanda cevabi misliyle alacaklar sen canını sıkma 17 nisan sabahini bekle.

Cevapla

Shp

Hayir deyenlerin kafasindaki avrupa rüyasi insAllah birgün almanin eline düsersiniz de görürsünüz neler yapiyorlar sonra sizde ama ama ben hayir dedidim deye salak salak yarimdim isterseniz onlarsana sadece halt die fresse Türke derler

Cevapla

Mehmet Emin

Senin okuduğun görüş nedir anlamadım?? Seni ikna edebilmek için batinin bize savas acmasi mi lazim daha neyin kanitini istiyosun insankor olurda bukadari ...hic mi gormez duymaz siniz arkadaş vallahi sasiyorum ya bosuna yasiyorsunuz

Cevapla

Chp

Senin gibi salaklar var dünya da heeeee tiyatro heeeee

Cevapla

AG

Vayyyyy müthiş tespit.Bravo doğrusu.

Cevapla

Kara Murat

Çok bildiğini sanan zamane cuhalesı birinin bakış açısının özeti olmuş yorumun, sizleri gördükçe evet demek ne kadar önemli gördük

Cevapla

Diriliş icin EVET !!!!

Kararsız olan arkadaşlar için! Senin düşmanin iyiliğinimi ister kötülüğünümü ister?? Bizim düşmanimiz kım? PKK, Fetö, Bati!! Bunlarin hepsı EVET mı hayır mı diyor?? Anlayana!! Bu yüzden EVET EVET EVET!!!

Cevapla

ASI

Für euren scheiß mit dem plakat lache ich meine arschbacken ab ihr seid selber Nazischweine und beschulldigt auch noch andere ihr seid nicht mehr zu retten ihr habt nur schieße in euren Hirn.

Cevapla

Yalnız Kurt

Evetleri artırmak için oyun bunlar. Zira kararsızlar çok fazla ve ülkücülerinde %54 hayır diyor. Bunları azaltmak için hep danışıklı dövüş bunlar. Yahu madem düşman iseler Erdoğana, o zaman Erdoğanın cebini dolduran şirketlerini çeksinler madem.... sonuçta bu şirketler vergi veriyor Erdoğana. Benim gibi her görüşten okuyan gençler hayır der. Evet diyenler ise görünüşe aldananlardır!..

Cevapla

osmanlı torunu

İT GİBİ KUDURUYORLAR ADETA !!!GEBERİN KAHROLUN KİNİNİZDEN !!!

Cevapla

ahmet öztürk

Reis adamlar efelik yapmıyor senin gibi bak neler yapıyorlar,sen daha dur neler neler yapacaklar,ne diyordunuz misliyle cevap vereceğiz,nerde görmedik,hala aşağılıyorlar,hala ülkemizi itibarsızlaştırıyorlar,nerde senin atıp sıktığın efelendiğin mülteci kapılarını açarız sözlerin adamlar tınlamıyor bile 

Cevapla