Almanya'da mahalle baskısı: 'Erdoğan'ı seviyorum' demek suç sayılıyor

UETD Başkan Yardımcısı İşler, “Almanya’da psikolojik mahalle baskısı altındayız. ‘Erdoğan’ı seviyorum’ demek suç oldu. Avrupa’daki iç siyaset ‘hayır’ bekliyor. Belediye salonları para almadan ‘hayır’cılara veriliyor” dedi.

Almanya'da mahalle baskısı: 'Erdoğan'ı seviyorum' demek suç sayılıyor
Eklenme: 21 Mart 2017, 09:25

Avrupalı Türk Demokratlar Birliği (UETD) Başkan Yardımcısı Filiz İşler, Almanya’da bir süredir artarak devam eden ve Hollanda kriziyle doruğa çıkan Türkiye karşıtlığının tabana kadar indiğini söyledi. Hollanda krizi süreci ve sonrasında yaşananları STAR’a anlatan İşler, “Ekmek aldığımız fırıncı, bindiğimiz taksici “Erdoğan’ı seviyor musunuz” diye soruyor. Baskı, ilkokullara kadar indi. Mahalle baskısı altındayız. Buradaki Türkler seçimlere kurban verildi. Türkçe kurslarının salonları iptal ediliyor, entegrasyon için verilen yardımlar kesildi. Bizden sadakat testi bekleyecekler. Bu testten sürekli geçiyoruz, ama daha da artacak. Bu şekilde, Türklerin Türkiye’yle bağını koparmaya çalışacaklar, ama yanlış strateji izliyorlar” dedi.

ERDOĞAN’I SEVGİSİ SUÇ

Almanya’daki olayların Hollanda krizinden çok daha önce başladığını vurgulayan İşler, “Şimdi tabana kadar indi. Psikolojik mahalle baskısı altındayız. “Erdoğan’ı seviyorum” demek suç oldu. Buradaki Türkler, seçimlere kurban verildi. Avrupa’daki iç siyaset ‘hayır’ bekliyor. Türk düğün salonlarına kadar baskın düzenleniyor. Mali baskı yapılıyor. Belediye salonları para almadan “hayır”cılara veriliyor. Onlara ayrılmış. “Evet” çıkarsa Almanya’daki Türkleri çok daha büyük baskılar bekliyor. Buradaki konumumuz sorunlu hale geliyor” dedi..

TÜRKÇE KURSLARA KİLİT

“Bizden sadakat testi bekleyecekler” diyen İşler, sözlerini şöyle sürdürdü: “Bu testten sürekli geçiyoruz, ama daha da artacak. Solcu, sağcı olması fark etmiyor, tüm Türkler “karşı” cephede görülüyor. Türkçe kurslarına kısıtlamalar başladı zaten. Kursların düzenlendiği belediye salonları iptal edildi. Camilere zaten baskı vardı, bu daha da artacak. Entegrasyona katkı için verilen yardımlar kesildi. Amaç, Türkiye’yle bağları koparmak.”

 
Haber Tarihi: 21 Mart 2017, 09:25
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Taspar Kagan

Yalanını ... senin. Yurtdışında yaşayan Türklerin çoğu çifte vatandaş çoğu askerligini Turkiyede yapıyor.Almanvatandaşı olmayanlar ilk önce askerliğini memlekete yapıyor daha sonra almanya'da ,alman vatandaşlığına baş vuruyor.Sizin sosialist /komünist pkk tayfalarınızla karıştırdınızsanırım.Aksi taktirde Türklerin,vatanları Turkiyede askerlik yapmak için nasıl çan atıklarının bilirdinin.

Cevapla

Taspar Kagan

Senin kayinconun adını ve bulundugu şehirin adını bir ver bakalım nereden ve neden işten atmışlar bir araştıralım.

Cevapla

Vehbi seyhan.

Demekki doğru yoldayız sonuna kadar evet

Cevapla

Mhp

Normel beyler!!!Sen Onlara nazi diyorsun????

Cevapla

allahkolu

Bu topyekun HACLI sefer dir hadi bismeallah gazamizi allah mubarek kilsin ALLAHOEKBER

Cevapla

hercai

Ister sevin ister sevmeyin, ama bir seye dikkat edin, o da, Turkiyenin ne kadar onemli bir ulke oldugunu tum dunyaya gosterdigini ISKALAMAYIN. 2000 yilindan once Turkiye ile dalga gecen ulkeleri nasil hizaya getirdigini de unutmayin.

Cevapla

Kana Kan

Almanyadaki insanlara agzimi acip anlatmaya basladim ne diyeceklerini bilemiyorlar ve sonuc da, Irkci bir millet olduklarindan dolayi sinirlenip bir daha bu konuyu konusmuyalim diyorlar cok cahil ama Nazi diktatür ülkesinden de vaz gecmiyorlar. AB gercekten kolay ele gecirile bilir ve yönetile bilir bir ülkeler toplulugu. Isterdim sunlerin Politalariyla TV de konusim ALman lar bir sey bilmiyorlar hep yanlis bilgiyle dolduruluyorlar Hükümetlerinde en büyük korkusu bu, onun icin bizlerikonusturmak istamiyorlar.

Cevapla

Bilgili vatansever Neden hayır der?

Yahudi soykırımada oyunmuş. Amaç yahudileri şu an ki İsrail sınırlarına sevk etmekmiş. Yani görünüşte olan ile asıl olan farklı olabiliyor. Nazi Almanyası bildiğin siyonistlere hizmet etmiş oldu böylece. Aynen şimdide görünüşte hayır görlüyor. Lakin ayrıntıya bakarsak...,. Hatta mısırda halk sokaklara döküldü. Ama yinede devirdiler. Çünkü devirmeyi istediler. Biz de ise devirmeyi değil, akp nin elini güçlendirmeyi istediler ve başardılarda.. HAYIR

Cevapla

hakan şimşek

Bu şekilde faşişt zihniyetler altında yaşayan yurttaşlarımızı ülkemize bekliyoruz. Sadece eleştirmekle olmaz asıl cezayı ödediğiniz vergiler ve işgücünüz ortadan kalktığında verebilirsiniz.

Cevapla

kayserili

bizde apoyu seviyorum dimek suc olsun! bu kadar ve kiliselere ayni baski biz ugalamaliyiz!

Cevapla

Mert

Ben ingitlere'de yasiyorum. gecen yaz nisanlimla Turkiye'den donerken ucaktan iner inmez tup gecitten gectikten sonra bizi ingiliz sivil polis durdurdu. Sorular falan nerden geliyorsunuz? Ondan sonra dedi Erdogan hakkinda ne dusunuyorsun falan. Yani dogrudur bunlar boyle fisleme yapmaya basladi artik.

Cevapla

adem

aynı fasızanlıgı maalesef bız ıstanbulda yasıyoruz. erdoğanı sevmek zorundasısınız baskısı altında mılyonlar ezılıyor Türkıye de.

Cevapla

behnantaner

biz burada çok demokratmışız gibi bir de adamlara laf ediyoruz

Cevapla

Mustafa mus

Dert etmeyin Almanya daki türk vatanseverlerin yüzde 90 nı alman vatandaşı askere gitmemek içinVatanDin palavra. Kimse de geri dönmüyor memleketineneden acaba

Cevapla

Boran

Almanya ne yapacagını sasırdı batması yakındır.insaallah

Cevapla

Cafer

Türkiye düşmanlarıyla saf tutanlara karşı karasızlar olayı şimdi anladınızmı.

Cevapla

hülya

burada konuşmalarını engellediklerinize sayın

Cevapla

isuzgen

işte onun için faşist alman gavurudiyoruz birde utanmadan kızıyor Merkel

Cevapla

Ali

Bu nazılerı türkiyenin geleni belirleyecek bu nazilerden gelcek gelmesin artık avurplar Türkiye arasında yol ayırmigeldi artik

Cevapla

Güney doğulu

Avrupa sözde demokratız diyenler demokratik hakları engelliyorsa, dikta yapiyorsa, her;türlü baskıyı uyguluyorsa bunun adı sizce ne olabilir ?Bilin bakalım ? 1) islamifobi 2) Diktatörlük 3) Nazizim 4) Faşizm 5) Bütün Dünya bizim olacak hayelleri 6) Sömürgecilik.Bilin1 gafta tatil Avrupa'da vize alabilirseniz. Çünkü zengin ihtiyarlamış Avrupa korkusundan sinırlarıni kapalı tutuyor Dünya'ya. Ne zamana kadar ?

Cevapla

Seza

Seviyoruz lan hemde sonuna kadar

Cevapla

Diriliş için EVET

Kararsız olan arkadaşlar için! Senin düşmanin iyiliğinimi ister kötülüğünümü ister?? Bizim düşmanimiz kım? PKK, Fetö, Bati!! Bunlarin hepsı EVET mı hayır mı diyor?? Anlayana!! Bu yüzden EVET EVET EVET!!!

Cevapla

Turk evladi

Turkiyede de sevmiyorum demek...

Cevapla

Cihan

Ne yapsanız boş göklerden gelen bir karar vardır(inşallah )

Cevapla

Tencere dibin kara

Burda da "hayır" demek suç sayılıyor. Bizim kayınçoyu bu yüzden işten attılar. Türkiyede ki ileri demokrasiyi sevsinler.

Cevapla

Evt

Reis izindeyiz.

Cevapla