Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

Almanya Dışişleri küstah uyarıda bulundu… Kendini ele verdi ‘‘Türkiye’de büyük gösteriler olabilir Dikkat edin’

Almanya, referandum sonrasında Türkiye’ye gidecek vatandaşlarına yönelik seyahat uyarılarını güncelledi. Açıklamada, "Gösteriler ve büyük toplantılar olabilir" denildi.

Almanya Dışişleri küstah uyarıda bulundu… Kendini ele verdi ‘‘Türkiye’de büyük gösteriler olabilir Dikkat edin’
Eklenme: 21 Nisan 2017, 08:29

Almanya, referandum sonrasında Türkiye’ye gidecek vatandaşlarına yönelik seyahat uyarılarını güncelledi.

Dışişleri Bakanlığı’nın internet sayfasında yer alan 19 Nisan tarihli güncellenmiş seyahat ve güvenlik uyarılarında, 16 Nisan’da yapılan referanduma dikkat çekildi.

Açıklamada, "16 Nisan 2017’de Türkiye’de anayasa değişikliği konusunda referandum yapıldı. Referandumun resmi sonuçlarının Nisan ayı sonuna doğru açıklanması beklenmektedir. Gösterilerin olması ve büyük toplantılar yapılması ihtimal dışı değil. Seyahat edeceklere siyasi gösterilerden ve genel olarak büyük kalabalıklardan uzak durmaları tavsiye edilir” denildi.

 

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 08:29
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Oguz

O Zaman olayları çıkaracak olanlar Alman vatandasları veya ajanları....devlet haddini bildirmeli...

Cevapla

erkan dalkilic

ver mehteri ver almanya dünyada en büyük bok atan bir devlet anlayisidir hic bir sey olmayacak bütün alman medyasi dillerini arkalarina sokacaklar firildaklar

Cevapla

hay bin gunduz

büyük gösteri derken Yeni Türkiye'nin yapacağı atılımlardan korktuğunu anlatıyor alaman gavuru

Cevapla

Abdulcabbar

Bak hele şu köpeğe bak Her köpek oğlu köpeğin havlamasına kulak vermemek lazım köpeğe nasıl muamele edilirse öyle muamele etmek lazım

Cevapla

yavuz 1517

Kaynağını açıkla NAZİ almanya'sı. Bizler şimdiden söylüyoruz. Sizin işbirlikçilerinize misafir gibi davranmayacağız. Bizler sizin nasırlı ayaklarınıza basmaya devam edeceğiz. Bize dost iseniz dostluğumuzu, düşman iseniz HASIMLIĞIMIZI göreceksiniz.

Cevapla

termin13805979

gösteri yapacak adamanızda,, ajanınızda, kalmadı,,, varsa çıksın taksime,, kötü emelleriniz..bombalar koydu, çapulcularınızı sokağa döktünüz, darbe yapmaya çalıştınız.. ajanlarınız, başları ve abileri kaçtı, binlerce işbirlikçi 1 gecede yakalandı,, amacınız kaos, iç karışıklık.. sonra suriyede,ırak,libya mısırda yaptığınız gibi ülkeye törörist sokmak,, sonra yardım ediyormuş gibi ülkeyi bölmek... arada bir yanlışlıkla uçakla mahallelere bomba atarsınız..türkiyenin böyle olmaması için yüzlerce insanımız şehit oldu...darbe olsaydı yüzbinlerce insan ölecek ve milyonlarca insan evinden olacaktı...

Cevapla

isüzgen

chp alman gavuru ab bir ağızdan eylem çağrısı yapıyor bu chp diş güçlerin partisi belli vatan haini

Cevapla

Abdılvahit duman

Sizin bir hesabınız varsa ALLAH ın da bir hesabı var. TÜRKİYE yi ALLAH korur. Tüm dünyada milyonlarca mazlumun duası bizimedir,Evliyaların himmeti bizimledir.

Cevapla

MEFTUN

ALMANYADA KAOS ÇIKABİLİR DİKKAT EDİN. DİYE BİR MANŞET ATILMALI..BELKİDE ÇIKAR..NEDEN ALMANLAR BİZDE KARIŞIKLIK ÇIKARIYORDA BİZ ALMANYADA KARGAŞA ÇIKARMAYALIM

Cevapla

Çeçen

Dikkat edin Süleyman Soylu var. Size Tehlike bize Güven. Sonra demedi demeyin çok fena. Hiç gavur sevmiyor. Yazık olur sizin hınzırlara. Hemde çok yazık. Gerçi biz hınzır sevmiyok.

Cevapla

OSMANLI

Berlinde. .Hamburgda.. Frankfurtta bűyűk gösteriler ve patlamalar olabilir. .Tűrk yurttaşlarimiz uyanik ve dikkatli olsun! !!

Cevapla

Arif

Kuduz köpekler kendi islerini güçlerini bıraktılar ülkemizle uğraşıyorlar, ah alnı secdeli kardeşim yönünün kıble olmasına kâfir karışmıyor, ama zihin olarak karışıyor, karıştırıyor seni kendine uydurdukları yalanlarina kıble yapıyor, algı kafesine hapsediyor.

Cevapla

Karabela

Hoooşşştttt kkkkööööpppeeekkkkkk..... Çatlayın patlayın bu yüce millet sizin oyununuza gelmeyecek. Çapsız amerikan sömürgesi nazi almanyası sana giripte çıkmayan ney?

Cevapla