Almanya ağzındaki baklayı çıkardı!

CDU'lu politikacı Röttgen "Başkanlık sistemine geçilirse, AB ilişkileri kesilir" dedi.

Almanya ağzındaki baklayı çıkardı!
Eklenme: 20 Mart 2017, 13:24

Alman Federal Meclisi Dış İlişkiler Komisyonu Başkanı Norbert Röttgen de dün akşam ARD'de katıldığı bir televizyon programında Türkiye'nin başkanlık sistemine geçmesi durumunda AB ile üyelik müzakerelerinin sona ereceği uyarısında bulundu.

Hristiyan Demokrat Birlik (CDU) milletvekili Röttgen, Türklerin referandum öncesi planlanan Anayasa reformunun şimdiki Cumhurbaşkanı'nın çıkarına olduğunu ve aynı zamanda Türkiye'nin AB ile ilişkilerinin de oylandığını bilmesi gerektiğini söyledi. Röttgen, Türkiye'yi liberal demokrasiden uzaklaştıracak olan değişikliklerin AB ile uyumlu olmadığını da ifade etti.

Avrupa Parlamentosu Yeşiller Grubu Başkanı Ska Keller de "tartışmaları göstermelik bulduğunu ve hayır oylarının yüzde 50'nin üzerinde olduğu Türkiye'deki muhalefetin desteklenmesi gerektiğini" belirtti. Keller, Erdoğan'a karşı en etkili cevabın gümrük birliğinin genişletilmemesi, Türkiye'ye silah satışının durdurulması ve ekonomik yardımlara son verilmesi olacağını sözlerine ekledi.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Hasan

Tabi canım tuvalete pislerkende almanyadan destur alacağız ya suratlarına nasıl pisleyelim diye!!! İyi pislersek ab ye alsınlar diye....:))))

Cevapla

Murat Simsek

Civelek Gülfiraz yüce Müslüman Türk Milleti simdi ye kadar AC kalmadi Gelen gecen hertürlü kafiri AC kaldikca Vatanima saldirdi yedi yedi bitiremedi.Müslümanin nasibini ve tüm insanlarin Kini Mevlam verir Avrupa deyil ve senin gibi ödlek yalakalar hicdeyil. Hic Müslüman Türk olmayi denedinmi hem nasip helalinden gelir Sana, kafirler gibi sömürmeklen deyil insan katletmeklen deyil.

Cevapla

Sancar

Bari Inşallah de. Geleceği mi görüyorsun?

Cevapla

hamido

bu kafirler cımbızdan tanka mandal dan gemiye kadar bütün ihtiyaçları kendi bize sattığı için bu devran ın değişmesin den korkuyor.

Cevapla

Erbil

Bunlar şerfsiz , alsalar ne olacak sanki 60 senedir oyalıyorlar

Cevapla

Son Turan fedaisi

Oyun bunlar oyun. Yahu Erdoğan gerçekten bunların düşmanı olsa;1. Erdoğanı Eceviti ve Erbakanı indirdiği indirirlerdi. Lakin indirmediler 15 temmuz ise Erdoğanın elini kolunu güçlendirmek için yapılan oyundu. 

Cevapla

Doğan

Hadi sende haçlılar

Cevapla

Diriliş için EVET!!!!

Kararsız olan arkadaşlar için! Senin düşmanin iyiliğinimi ister kötülüğünümü ister?? Bizim düşmanimiz kım? PKK, Fetö, Bati!! Bunlarin hepsı EVET mı hayır mı diyor?? Anlayana!! Bu yüzden EVET EVET EVET!!!

Cevapla

Emrah eskinova

Ever ulan

Cevapla

emir

Olay budur. Nokta.

Cevapla

Can

Domuz usagi sende demeyi unutmussun :)

Cevapla

RÜSTEM YAYLALI.Acı kuyu MAH. MUHTARI

Sizin AB,nız sizin olsun bizeTÜRKİYE ve RECEP TAYYİP ERDOĞAN yeter.

Cevapla

Latif.

Şuna dikkat ettinizmi artık pkk ya avrupada bile göz açtırmıyoruz.hesap soruyoruz.biz bunu kendi ülkemizde dahi yapamıyorduk.şimdi anlam kazanan ne kardeşlerim.bu ülke artık kendi GÜCÜNÜN farkına vardı. Onun için.EVET. SAĞ SOL DEMEDEN BU VATAN İÇİN .EVET DİYELİM.

Cevapla

Osmanli

Girsek ne olur? Girmesek ne olur?EVET DIYECEĞIZ VE YOLUMUZA DEVAM EDECEĞIZ. HAYIRLISIINŞALLAH.

Cevapla

Fahrettin cakir

Turkiye laikliktan dinsizlikten kurtulma veislama kendi dinine ozune donme reformu oylamasidir ey avrupa eylayiklar kafirler ne yaparsaniz yapin enlelliyemiyeceksiniz allah nurunu tamamiyacaktir turkiye guclenecektir ozune kurturune dinine donecektir

Cevapla

ahmet

EVETCIEVET EVETSONUNA KADAR

Cevapla

nuri yilmaz

Biz de ab icin yanip tutusuyoruz önümüzdeki bes sene icinde lav olacak bir topluluga girmeninanlamini aciklarmisiniz?Saygilar.

Cevapla

termin13805979

AB mi kaldı, İngiltere çıktı, Norveç girmek bile istemiyor.. vatandaşlarınız bile istemiyor..fransa Hollanda, italya,fillandiya çıkmak için refendum istiyor, diğer avrupaya giren ülkeler krizde,, Yok olmadan,,, Önce kendi ilişkilerinizi düzeltin,,,

Cevapla

Yüksel

Çakkallar ne yaparsa yapsın onları onların ve vatanımızdaki hainlere karşı dik duracağız. Evet evet. Evet

Cevapla

Ali

AkıllSiz almaya bu yaptıklarına 17 nisandan sonra çok pişman olcaksiniz eski Türkiye yok artık yonteceksiniz biti o günler geride kaldı artık yeni Türkiye var ve size inat Evet evet

Cevapla

kemal

Avrupa hayır diyorsa bilinki türkiye doğru yolda. oylarımız eveeeet olmalı.

Cevapla

ahmet öztürk

Bu ab ülkeleri bitti her yönüyle çöküşün içine girdiler,mülteciler için gönderecekleri parayı bile gönderemediler,aslında paraları yok,parasız ab gereksiz ab dir,iflas etmiş bunlar,bunlar parasız pulsuz kalınca çirkefleşiyorlar,oysa adam olsalar biz borç veririz,ama bizim gözümüzde itibarları kalmadı,bunlar aldıkları borcuda ödemezler,haaas şöyle olur ab topraklarını ipotek verirlerse yardımcı olur borç para verebiliriz

Cevapla

cemaleddin

Zaten öyle bir gercek isbirligi yoktu. Yapmacik isler su üstüne cikti ve oyun bozuldu. AP kendi yoluna, Türkiye kendi yoluna. Yüz yil oyalandigimiz hat idi. Yanlsidan dönülyor. Insallah baska oyunlarin icinegözü yumuk (1906) gibi atlamayiz. Yeni fatihler gelecekitr insallah!

Cevapla

Civelek Gülfiraz

Jadi bakalim insallah sonra ac kalmayin

Cevapla

Ersin

Sanki ortada müzakere var da tehdit ediyorlar utanmadan....

Cevapla

MUSTAFA AÇAR

hey referanumda Hayır vemeyi düşünenler anlayın artık hayır derseniz kimlere hizmet etmiş olacaksınız AÇIN GÖZLERİNİZİ ve hangi safta Hırıstiyanlarınmı yoksa müslümanların safında mı olmanız gerektiğini iyi düşünün ve ona gör oy kullanın

Cevapla

Köksal

Evet avrupa gendi pisliğinde boğularak bizler onurlu bir milletiz ister alın ister almayın çok da dın buraya yazıyorum on onbeş yıl sonra bize çalışmaya geleceksiniz gendinizi buna hazırlayınız

Cevapla

sahin kahire

Kesilsin zaten.recep tayyip erdoğan ilişkileri hâlâ niçin devam ettiriyor anlamış değiliz.

Cevapla

kiyamet

10 yil sonra ABdiye bir sey kalmayacagi icin siz simdilik avunmak icin kendiniz caln kendiniz oynayin. Siz kendinize geldiginde Baskanligida gotursunuz Halifeligide

Cevapla

hayri

Allah askina bizlere silah satmayin, satmayinki artik kendimiz üretelim :)

Cevapla