Alman kanalında komik referandum anketi

Türkiye, 16 Nisan'da yapılacak tarihi referanduma adım adım giderken sonuçları etkilemek isteyen Almanya harekete geçti. İstanbul’dan Almanya devlet televizyonuna bağlanan Alman muhabir, “İstanbul’da uzman bir kişiyle konuştuğunu, yapılan son anketlerde hayır oylarının önde olduğunu” iddia ederek algı operasyonu yapmaya çalıştı.

Alman kanalında komik referandum anketi
Eklenme: 21 Mart 2017, 11:13

Türk bakanlara karşı faşist uygulamaları devreye sokan fakat terör örgütü PKK'nın propaganda yapmasına izin veren Almanya, yeni bir skandala daha imza attı.

ALMANYA'DA TERÖR YÜRÜYÜŞÜ

Alman devlet televizyonu ARD, PKK sempatizanlarının düzenlediği yürüyüşü haberleştirdi. Haberde; Alman polisinin aldığı önlemler sayesinde 'barış' içinde bir yürüyüş gerçekleştirildiği ifade edildi.

İSTANBUL'A BAĞLANDI

Haberin devamında ise, kanalın İstanbul muhabiri ile bir bağlantı gerçekleştirilerek 16 Nisan referandumu konuşuldu.

YÜZDE 57 DEDİ

Mayer Rüth isimli muhabir; uzman bir kişiyle konuştuğunu, yapılan son anketlerde hayır oylarının önde olduğunu söyledi.

Rüth, "Çeşitli anketler yapılıyor. Bazıları Türk hükümetine yakın kuruluşlar. Dün bu konuda uzman biriyle görüşme fırsatım oldu. 2015 sonbahar ayındaki seçimlerde değerlendirmeleri sonuca oldukça yakındı. Kendisi bana referanduma hayır diyenlerin oranının yüzde 57 olduğunu söyledi." şeklinde konuştu.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Durmuş ali

Bunlarrrkonuşurbiz istediğimizi yaparız Seçim gecesi görüşürüzkimve nasılolacak Almanya sen algı operasyonu yapmayı çok seviyorsun çünkü AB de artık yol ayrımında

Cevapla

timur

Bitlilerin bitleri almanlara sicramis.kireclemek lazim hepsini

Cevapla

termin13805979

"yalancının mumu 16 nisana kadar yanar,,"

Cevapla

SERHAT

en az 60 evet

Cevapla

Diriliş için EVET

Kararsız olan arkadaşlar için! Senin düşmanin iyiliğinimi ister kötülüğünümü ister?? Bizim düşmanimiz kım? PKK, Fetö, Bati!! Bunlarin hepsı EVET mı hayır mı diyor?? Anlayana!! Bu yüzden EVET EVET EVET!!!

Cevapla

Kizgin Mhp li.

Beyler Erdogan acilis sürecinde Bu görüntüleri unuttunuzmu???Daha Dün Bu ipnelerin bayragini asmadinizmi???Öcalanin metkubu okunmadimi. Sen yaparsan Onlar da yaparsa Neden kiziyorsun. Bu Senin dis politikaniz Iste. Bahceliden Ses seda yok. Oda herhalde Milliyetciligi ayaklar altina Aldi. Hayirli olsun.

Cevapla

UĞUR MUŞ

hımmm evet ben de katılıyorum ancak üçün birini göstererek, baş parmak şehadet ve uzun parmağın arasına giriyor ve diyorum ki al al aldırma sen almanya

Cevapla

Ümit

İcimizdeki hayırcılar bu köpeklerin istedigi yoldan gidiyorya yazıklar olsun size açın gözünüzü dünyaya bakın diyeceğimde akılları kirada olan körler göremezlerki...

Cevapla

Jurnal

O UZMAN DİYE GÖRÜŞTÜĞÜN YALANDAROĞLU OLMASIN SAKIN..BAZEN KILIK DEĞİTİRİP GEZERDE...

Cevapla

Mert Dag

Bu Adam gece rüyasinda ne görüyor acaba....

Cevapla

Ahmet Ali

90 yıldır bizAvrupalıyız dedik. Sırtımızı Müslüman Devletlere çevirdik.Hiç mi hatırımız yokmuş da şimdi vatan hainlerine hepsi kapılarını açıyorlar. O zaman sırtımızı batıya dönüp yönümüzü, Asya ve Müslüman ülkelereçevirme vakti çoktan geldi.

Cevapla

tuğrul

Dangalak tersi desen biraz mantıklı gelir de !! Tepe takla olacaksınız az kaldı 4. cemrenin düşmesine...

Cevapla

1958 Batman

Yavrum,siz kendinizi kandırıyorsunuz bu millet yüzde 80 EVET diyor.bir EVET de benden.

Cevapla

naci

Bunlar resmen zavallı. Acizlikleri dibe vurdu, ne yapacaklarını şaşırdılar bizim korkumuzdan. Demek ki Osmanlı ruhu Avrupada halen canlı ve önemli bir olgu. İstanbulda birine sormuşlar da hayır önde demişmişmişmiş. 15 milyonu tek tek saymış herhalde kimse bu. Saçmalıkta artık iyice düştüler. Gülemiyoruz bile. Komik ve süfli gerekçelerine bakın şunların. Güneş balçıkla sıvanmıyor. EVETler ezici çoğunlukla ülkemizde önde.Bu zavallıların algı operasyonlarına kanan kimse yok. 16 Nisan akşamını bekleyin de gerçekleri görün. Zavallı düşük Avrupa, titre ve kendine gel.Bambaşka bir Türkiyeye hazır ol.

Cevapla

hedef 2071

Ey alman gazetesi; sen gidip fetöş'lerle görülmüşsün. Ben sana gerçek oy oranını açıklayayım: %68 EVET %32 hayır. Bu rakamlarıda başta almanya olmak üzere,Hollanda,Avusturya,isviçre,chp,hdp,pkk,pyd,ypg,daiş ve fetöş'ün bir taraflarına yazacağız. Sizleri çatlatana kadar EVET demeye devam edeceğiz.

Cevapla

Ömer

Alırsınız babayı

Cevapla

ISMET

Dürüst Olalim Boş Konusana itibar EtmeyelimMemleket Bizim CHP de HDP de AKP de Diyer Siyasi Partrilerde iyi veya Kötü Bu Memleketinİnsanı EVET de CiksaHAYIR da Ciksa Bizim Meselemiz Yabancilar Bu İse Niye Maydanos Oluyorlar Anlamiyom Canimi Cok Sikiyor Onun İçin KararimEVET , Diyorum ARI Diyorum YES Diyorum AKU Diyorum DA Diyorum TAK Diyorum unji Bivin ARI EVET Kefa Va

Cevapla

Ömer genc

Bu kadar kripto Hayırci dan destek almış adam gülmeye gelmez.

Cevapla

Mehmet Türk

Hayırı kim destekliyor ortada saflar netleşiyor.

Cevapla

AKPINAR

yüzde elliyedi hayır degil yüzde 77 evet çıkacak..alman kö..leri havasını alır.

Cevapla

kaleli

alman kanalı referandum anketi yapmış siz de teröristbaşının posterini gözümüze sokarcasına reklam yapmışsınız bu alçakların resimlerini göstermeseniz olmuyor herhalde.

Cevapla