Alman gazeteciden AB ülkelerine tokat gibi cevap!

İstanbul Sahaflar Çarşısı'nda çekim yapan Alman Gazeteci Martin Lejeune Türkiye için 'Özgürlükler yok' diyen Avrupa ülkelerine tokat gibi bir cevap verdi.

Eklenme: 20 Mart 2017, 16:06
 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

S. Turkmen

Sagir sultan bile anladi neden EVET dememiz gerektigini, bizim okuzler hala anlamadi. Kimin kuklasi bunlar iki yuzlu Avrupa'nin mi?

Cevapla

mesu

terorist kitabi satan asagilik bir ulkemiyiz. maskesi dusen, 250 sehide vesile olan kardesi kardese kirdiran picin 5 dogru 2 yanlis la yazilan duzmecelerini okuyanda nasibini alir

Cevapla

misafir

yakasına birde devlet nişanı takalım külliyede

Cevapla

Zeki

Fetullah Gülen'in kitaplarını bir yerine mi sokacaksın? Hain FETÖ'cü.

Cevapla

Sait ekinci

10 bouan habs

Cevapla

asim keskin

bu martin hans degil dikkat edin, soyadina bakin,,fransiz,,,ailesi ise ortadogunun malum milletinden.o nedenle korkmadan herseyi söylebiliyor, bi alman bunu söylemeye cesaret edemez,,hemen baskiyla sesisini cikarmtmaz edereler.

Cevapla

Harun

Ne yapacaktin yetmedimi yaptiginiz hainlikler vatan haini alaman kopekleri

Cevapla

ebeda

Ee teroristlerin kitabinin hangi ulkede satildigini gordun terorist seni..

Cevapla

abdullaha cevap

fetonun kitabinin olmasi onemli degilki vekili olarak sizler varsiniz yaha o vatan haini ha sizvatan hainihayir demekle zaten onlarin safinda yer aliyorsun

Cevapla

Jurnal

İÇİMİZDEKİ DİKTATÖRLÜKTEN DEM VURAN CHP YE İTHAF OLUNUR.. GÖZÜNÜ AÇTA İYİ BAK YALANDAROĞLU...Bu şarkı sana gelsin...

Cevapla

Misafir

Martin'e Türk vatandaşlığı verelim. Kendisine Artık bizden yana olduğu için almanya'da rahat vermezler .Hoş geldin arkadaş:)

Cevapla

Ali Osman

Abdullah hayırdır çokmu istiyorsun Fetonun kendi kitabını

Cevapla

Salih

Martin Lejeune bile farketmiş Türkiyede özgürlüklerin olduğunu içimizdekiler daha anlayamadı yazık

Cevapla

Ahmet said

Elin Hans ı anladı bizim hasan anlamadı.

Cevapla

Kerm

Lan bulmussunuz hokkabazın tekini saçma sapan

Cevapla

umit

Hacim anlanadim gitti. bende artik bu videolar gozukmuyor, ses var goruntu yok. Windows Vista kullaniyorum...

Cevapla

Abdullah

Fethullah Gülen'in kitabı var mıydı bir sorsaydı o kitapçıya keşke.

Cevapla