Akşener yine saçmaladı: İptal edilecek!

Eski MHP'li vekil Meral Akşener, 16 Nisan'da yapılacak referandumla ilgili komik bir iddiada bulundu. Akşener, 'anayasa değişikliği referandumunun iptal edilebileceğine' yönelik duyumlar aldığını iddia etti.

Akşener yine saçmaladı: İptal edilecek!
Eklenme: 07 Mart 2017, 13:37

Daha önce Başbakan olacağını iddia eden Meral Akşener, yine komik bir açıklamada bulunarak yine kendine güldürdü.

"Duyumlar alıyorum, endişem var" diyen Akşener sözlerine şöyle devam etti: "O endişe de şudur; bir şey bahane edilip referandumun iptal edilebileceği."

 
Haber Tarihi: 07 Mart 2017, 13:37
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Engin Su

Meral Hanım artık o hareketi yapabilecek bir delikanlı tanımıyoruz biz. Sizin duyumunuz nereden geliyorsa (ki büyük ihtimal Fethullah ...idir) söyleyin ona bizim referandumumuzu iptal edebilecek maçaya sahipse buyursun gelsin sabırsızlıkla bekliyoruz.

Cevapla

Suat

Bu kadın neden hala dışarda bir numaralı fetö teröristi neyi bekliyor devletimiz..

Cevapla

Yasin

Ne oldu fetön kehanetlerde mi bulundu?Bu kadının fetöden içeri alınıp sorgulanması lazım malum temmuzda başbakan olacam diyordu.

Cevapla

TNR-BYGL

17 Nisanda ben Başbakan olacağım. (nuhahahaa..! hunharca gülüyoruz sana fetoş kızı)

Cevapla

ADNAN TOPAL

O..... TEMENNİSİNİ İFADE EDİYOR,BİLDİĞİNDEN DEĞİL

Cevapla

Mehmet

Artık bizimde bahanemiz kalmadı vatan evlatları olarak kim bu vatanı tehdit ederse elimizde sadece bayrak olmayacak meral (hanım)

Cevapla

Kocasolak

Suclu olan bu kariyi iceri tikmszaniz olacagi bu, simardi.

Cevapla

Akıncı beyi

16 Nisan da Evet ler birer Osmanlı Tokadı gibi inecek suratlarınıza Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet

Cevapla

Akıncı beyi

Ortalık karıştırmak en iyi yaptığınız iş

Cevapla

Akıncı beyi

Kes sesini lan fesat fetö

Cevapla

Akıncı beyi

Seni de kasetin var belliki eymen soytarısıFetonun rezil parmakları sizi 16 Nisan da Evet ler birer Osmanlı Tokadı gibi inecek suratlarınıza Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet

Cevapla

MESUT ALi

Kufur etmeyin kufur ima etmeyin lûtfen....

Cevapla

halit yaşar Bükülmez

yahu sen nasıl bakanlık yaptın,bu milletin yönetenlere nasıl ortak oldun.çevik birin tehdidinde bakanlığı nasıl bırakıp kaçtın.işte 28 şubatlar sizlerin yüzünden olmuştur.hiç babalanma ve kendini gülünç duruma düşürme.

Cevapla

sadi

Fotö mü dedi sayın meral Akşener hanım Refarandumun iptal edileceğini,

Cevapla

Hayir Cikar.

Kina yaktik Geliyoruz. Hayir cikacak beyler. Akp bile Hayir verecek. Neden haksizliklar icin. Almanya üzerinden show yapiyorlar Hayircilar burda hic Bir haklari yok. Hayret degilmi. Hayiiiir.

Cevapla

Mhp

Olabilir. Coook kisi konusuyor.

Cevapla

Ay yıldız

Habu karıya ..yokmu kafayı yiyecek bu gidişle...

Cevapla

mevlut

ya bu münafık kardinal yahudi feto referandum öncesi mankurtlarını kullanarak yeni bir darebenin çanlarını çalmaya çalışıyor....ne de olsa yahudi...başka birşey beklenmez...

Cevapla

Erdinç

Belliki başka yerlerine giren kulaklarınada girmişTemizle.daha net duyarsın

Cevapla

muhabir

Bu k..cığın AĞZI ..KOKUYOR, uzak durun.

Cevapla

Beto

Hahahaaa...öbür fetö itleri gibi buda rüyalar görmeye basladi..hahahaha..referandum yaklastikca bunlarin gercek ruh halleri ortaya cikmaya basladi..dün kilicdaroglu yine sacmaladi ve güldürdü bugün de bu hain kadin..sizler sadece birer zavalli VATAN hainlerisiniz..yani pisliksiniz..siz seytanla göbek atmaya devam edin..herseyin bir sonu var...

Cevapla

ZAFER

Enterasan BirAciklama duyumlar

Cevapla

sadık

üçü de ağızlarını kapatmış.Gizli gizli ne konuşuyorsunuz.Kimin duymasını istemiyorsunuz.Pojesiniz.

Cevapla

Adalet

Yorumlardaki suçlamaların delili var mı? Delili varsa çoktan içeri alınmış olması gerekirdi. Eğer yoksa iftira atılıyor ve günah işleniyor.

Cevapla

Mehmet

Bu FETÖ'cü kadın ne diyor?...

Cevapla

Temel Kılıç

Ru'yâ tariki ile aldığı duyumlar olamaz mı? Olmasa da vehm edemez mi? Piyasaya yalan haberler salarak kafaları karıştırma hazzını tadıyor olamaz mı? Zîrâ yanaşık düzen oynadığı kâinât imâmlığı 'âlem-i şehâdet hayâtından ziyâde 'âlem-i misâl ha yâtı yaşıyor görünüyor.Şâkirdesi ona benzemiş olamaz mı? Sonra,ona benzemekle mükellef değil midir? Bakın,resmde görünen üç eski ülkücü ne kadar da efsûnlanmı şa benziyor.

Cevapla

Betül

Ne saçmalık yapacaklarını şaşırdılar duyumların atmasyon dan ibaret

Cevapla

mniksek

MERAL GENE YURTTA SULH KONSEYİNEMİ KATILDI YOKSA, BUNDAN ÖNCEDE YURTTA SULH KONSEYİNE KATILIP, BAŞBAKAN OLACAĞIM DİYE BÖĞÜRÜYORDU, ONLARIN KULAKLARI UZUN BELKİ HABER ALMIŞLARDIR..

Cevapla

Mustafa YANIK

550 millet vekilin birtanesine ulaşamadik ulaştiklarimizda bizlere dünmeye tenezzul etmediler derdimizi gine cumhurbaşkanligi makamina anlattik

Cevapla

AK Sefa

Referandum değil ama 16 nisandan sonra siz iptal olacaksınız,,, bu kesin,,, !!

Cevapla