AK Partili vekillerden Kılıçdaroğlu'nu yalanlayan video

AK Parti İzmir milletvekili Hamza Dağ, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun gençlere 18 yaşında milletvekili olma şansı tanıyan anayasa değişiklik teklifine yönelik eleştirilerini boşa çıkaran bir video yayınladı.

Eklenme: 02 Mart 2017, 15:34

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu bu haftaki grup toplantısında  Milletvekili seçilme yaşının 18'e indirilemesine ilişkin "Şimdi de gençleri kandırmak için 18 yaşında milletvekili olmayı getirdik diyorlar. Bu 18 yaşı kendi çocukları için getiriyorlar. Bakkalın, manavın, çiftçinin 18 yaşındaki çocuğu milletvekili olacak mı? Kendi çocuklarına istikbal hazırlıyorlar. Genç arkadaşım hala bu düzene hayır demiyor musun?" dedi.

AK PARTİLİ VEKİLLER KILIÇDAROĞLU'NU BOŞA ÇIKARDI

Kılıçdaroğlu'nun bu sözlerinin ardından AK Parti İzmir milletvekili Hamza Dağ'ın yayınladığı videoda genç yaşta vekil olan ve babalarının işlerini söyleyen vekiller Kılıçdaroğlu'nun sözlerinin gerçeği yansıtmadığını gözler önüne koydular. 

AK Parti İstanbul milletvekili Erkan Kandemir, AK Parti Trabzon milletvekili Salih Cora, AK Parti Nevşehir milletvekili Bekir Gizligider ve AK Parti Nevşehir milletvekili Mehmet Şükrü Erdinç hem genç yaşta vekil olduklarını hem de imam, bakkal, manav ve öğretmen çocuğu olduklarını dile getirdiler. 

Haber7

 
Haber Tarihi: 02 Mart 2017, 15:34
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Cihangir

Seçimler özgürce yapılıyor.İlla biri bi partiden aday oldu diye seçilecek değil.Siz yenilgiyi baştan kabul etmişsiniz. Ak parti hiç gitmeyecek sanıyorsunuz.

Cevapla

Oflu

Geç bu işleri , güya evet verecekmişte ! Yersen !

Cevapla

Zeki YÜKSEL

Sandınız ki 600 kişi 18 yaşında olacak. Bir er kim parmağını geçmez. Bu ne karşıtlıktır. Sanki serseriyi getirip vekil yapacaklar....

Cevapla

Dursun yilmaz

Ulan Kemal git totoş amcadan bi icazet al kasetbaşkanı totoskemal

Cevapla

Hakan

Son 15 yıla bak.Yetmez se 15 Temmuz a bak.O da yetmezse Yenikapı ya bak. Senin gibilere hiçbiri yetmez 16 Nisanı bekle referandum sonucundan sonra nasıl bi şe.eklik yapıcaksınız çok merak ediyorum.

Cevapla

Dursun yilmaz

Bu adam rezillikten haz aliyo aynı Kemal sunalım mazlumu gibi

Cevapla

Fatih

Malumunuz daha refarandum yapılmadı ve şuan 18 yaşında milletvekilliği yok. Burada bahsedilen milettvekillerinin Kılıçdaroğlunun sözünü ettiği esnafların çocuğu olmasıdır. Ki referandum gerçekleşirse onlarında ismini duyarsınız merak etmeyin

Cevapla

Zühtü Ünal

18 yaşında seçilme vardıda bizim mi haberimiz yok

Cevapla

merak

arkadaşlar bence burada önemli olan 18 yaşında seçilme yaşı değil. 18 yaşında seçilen milletvekili ömür boyu askerlikten muaf olacak. bu iyimi sizce.

Cevapla

Buhara

Ey kikucdaroglu sen 1 yasindaki torununu ssk ya kaydedtirmedinmi erken emeklilikten faydalansin diye bu nedemek oluyor peki

Cevapla

FatihİSTANBULLU

Adamcagızıen iyisi pensilvanya'yagöndermeklâzımbirazdahabelkitaktikögrenipgelir.

Cevapla

Evet verecemde Neden. ??

Evet verecegim Ama niye verecegimi bile bilmiyorum. Siz bana sistemi anlatin beyler. Bak Onlar Hayir ri catir catir anlatiyorlar. Film Komik olmusta Neden Evet verecem.

Cevapla

Akara

Film yapmak kolay. Beyler!!Sistemi anlat Sen. Anlatamazsin tabi. Bak kiliclaroglu nasil anlatiyor gördünmü??Film istiyorsun bak YouTube ba. Erdogan Bahceli Yaz ciksin Sana Binlerce film. Izle gül biraz. Böyle basit yöntemlerle Bu millet aldanmaz artik. Hayirlar cig gibi büyüyor.

Cevapla

atakan

lise daha bitmemiş vekil olacak , yavgit işine genç oyları toplamak için akp nin birlaf salatası sadece, koyar1 tanekodaman çocuğubak biz yaptık derler. Sizin ciğerinizi bilirim ..

Cevapla

Mhp

Beyler video izledim. Bravo. Sizlere. Büyük basari. Yapacaginiz sizin Bu. Ben de kiliclaroglu ile ayni görüsteyim.... Vekil hem 18 yasinda olacak hem de babasi gibi Akp li olacak Yani ..olacak. Hem ben ona ülkeyi emanet edicem he. Yoooook ya. Hayir beyler Hayir.

Cevapla

faruk

seçilme yaşı şuan kaç ona bak neden o yaşta olduklarını anlarsın ;)

Cevapla

Abdullah Altuntas

serdar gezizekali ya dünyadan haberin yok yada gercekten gerizekalisin senin gibilere Allah akil fikir versin

Cevapla

Selo

Hayir ama genc yasta olmuslar. Onemli olan o degil manav bakkal imam cocuklarinin da vekil olabilmesi haberin sunulus amaci o.

Cevapla

serdar

Genç yaşta M.Vekili olduk diyen A.K.P.liler,18 Yaşındamı Millet Vekili oldunuz?

Cevapla