Yeni Akit GÜNDEM Sayfası

Siyaset sayfamızı facebook'tan takip edin.

AK Parti karşı çıktı… CHP-MHP kabul etti… Bahçeli Köprüsü olay oldu!

Adana Büyükşehir Belediyesi’nce Seyhan Nehri üzerine yapılması için bir yıl önce temeli atılan ancak inşaatına başlanamayan Devlet Bahçeli Köprüsü için CHP ve MHP’li meclis üyelerinin oyları ile 240 milyon lira borçlanma kararı çıktı. AK Partili üyeler, aleyhte oy kullandı.

AK Parti karşı çıktı… CHP-MHP kabul etti… Bahçeli Köprüsü olay oldu!
Eklenme: 21 Nisan 2017, 08:25

252 milyon 958 bin liralık borçlanma teklifi görüşmesinde söz alan CHP Grup Başkanvekili Ulaş Çetinkaya yapılacak köprünün trafiği rahatlatacağını belirtirken, AK Parti Grup Başkanvekili Ozan Gülçatı ise "Bununla birlikte bu yıl borcumuz yaklaşık 680 milyon liraya ulaşacak. Adana’yı bu kadar borçlandırmayalım" dedi.

Büyükşehir Belediye Başkanı MHP’li Hüseyin Sözlü ise yapılan borçlanmanın hizmetleri aktif hale getirmek için olduğunu savundu. Sözlü, "Adana Büyükşehir Belediyesi’nin borçlandığı doğrudur. Bizim de yatırımları aktif hale getirmek için borçlandığımız doğrudur. Ancak koca belediyenin 3 yıl içinde 453 milyon lira borçlanması büyük bir rakam olarak ifade edilmesi doğru bir yaklaşım olmaz" dedi.

Konuşmaların ardından yapılan oylamada AK Partili üyelerin ret oyu verdiği borçlanma teklifi, 240 milyon lira olarak MHP ve CHP’li üyeler tarafından kabul edildi.

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 08:25
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ismail

Osman gazi köprüsü dogrudur yap işlet devret ile yapildi amma astronomik sayida araç geçişi garantisi verilmiş . O sayi tutmazsa devlet aradaki farki hazineden ödeyecek yani borclanacak devlet

Cevapla

mfg

Adanadan hayır çıktı.Madem bu kadar bahçeliyi seviyorlardı bunlar ,referandumda niye destek vermediler.Mhp Başkanı için isteyebilir.Chpnin istemesi rant içindir.Bu vatanın iyiliğini istemezler cebimize ne girse kar derler.Demek durum kurtarmıyor 200küsür milyon diyorsunuz.Eskiden ülkece borç alırdık imfden.,Bakın adananın bütcesine

Cevapla

Adanalı

Başlık çok yanlış atılmış. Ak partinin karşı çıkmasının nedeni isim değil cisim. Borçlanma dolayısıyla karşı çıkılıyor. Şahsi görüşüm Bahçelinin bunca yardımına karşın ak parti direk bütçden yapıtırıp Bahçeli ismini versin ve hediye edilsin. Bahçeli çok daha fazlasına değer. Bir kadirlili olarak, kemikleşmiş Erdoğanlı olarak böyle düşünüyorum...

Cevapla

metin

O köprü,yap işlet devlet modeli ile yapıldı.Yani borç falan yok

Cevapla

Ard

Osman gazi koprusunun gunluk zarari kac tirilyon haberiniz varmi

Cevapla

Emin

Lütfen haber başlığı atarken biraz daha dikkatli olun haberin başlığı okuyan kişide sanki MHP ve AKP arasında bir zıtlaşma varmış gibi bir ima uyandırıyor böyle yaparak kafirlerin ekmeğine yağ sürmeyin

Cevapla

ömer

yap işlet yoluyla yaptırın.. :)

Cevapla

İmamhatiplerkapatilsin

Adana ya yatırım şart tabi

Cevapla

alper

Baslligi gorunce, bu nasil iştir dedim. Sanki akp liler Bahceli nin adina karsi cikmislar gibi. Ne yapmaya calisiyorsunuz...!? Mhp lileri akp ye kiskirtmadan baska birsey degil. Elinize ne gececek.

Cevapla

Erdal

Yap işlet devret diye birşey duydunuz mu? 10 milyar doları kimden borçlanmışız açıklarsanız sevinirim. Öyle uydurmakla olmuyor bu işler. Türkiye son dönemde yaptığı hangi mega projede borçlanmış? Bunların tamamı belirli bir süre işletme hakkı karşılığı özel sektöre yaptırılmıştır. Adamlar para kazanacaklarına emin olmasaydı bu devasa projelerin altına girerler mi?

Cevapla

Veysel

Hani dis borcumuz yoktu

Cevapla

Ömer genc

Akparti de a k p li ariyorduk ya incelemek lazım.Daha neler vardır neler..

Cevapla

Ali Haklı

Akpm hep muhalefet. Kendilerinin yaptıkları dışında....

Cevapla

Tarık

E osmangazi köprüsüne 10 milyar dolar borçlandık onu da yazın? Allah biliyor insanlar görüyor neleri saklayıp neleri yazdığınızı...

Cevapla

isüzgen

paranız yoksa ne bok yemeğe yapıyorsunuz

Cevapla

Ziya

Köprüye sayın BAHÇELİ nin adının verilmesi çok uygun ve yerinde bir karar. Borçlanma imiş vs.onlara çok aklım ermez. Köprü ne şekilde yapılırsa yapılsın Syn BAHÇELİ nin adı verilmeli derim ben .

Cevapla

Doğru söze ne denir

Bu nasıl bir zihniyettir ki kızdıkları chp nin aklı ile birlikte takılmakta. Yatırım yapmak isteyene dur demek milleti sevmemekle eşdeğerdir. Ak Parti borç yapmadan mı yatırım yapmakta.Ak parti hükümetinin yatırım yapması şirketler aracılığıyla olmakta. Dış borcun büyük bölümü içeride yatırım yapan şirketlerin devlet garantili kredilerinden oluşmakta.

Cevapla

hasan

Aytaç Durak'ın sırtımıza yüklediği Metrodan yükünden üzerine Sözlü de şimdi köprü yükünü mü ekliyor sırtımıza

Cevapla

Köprü şart Trafik duruyor ...

Her şeyi sadece istanbula yapmayın bu yol veya köprü adananın en büyük iki dev hastanesi ve Çukurova Üniversitesi ne çıkıyor baraj üzerinde sadece iki şeritli yol var 10 dakikada gidilecek hastane ve Çukurova Üniversitesi ne bir saatte gidiliyor.

Cevapla

Arif

Şimdi milli bir mutabakat saglanmışken bu haber hangi amaca hizmet ediyor, gereksiz bir haber.

Cevapla