Adnan Oktar'dan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a ahlaksız teklif

Adnan Oktar sosyal medya hesabından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a ahlaksız bir teklifte bulundu.

Adnan Oktar'dan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a ahlaksız teklif
Eklenme: 21 Nisan 2017, 13:12

Adnan Oktar Twitter hesabından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a ahlaksız bir çağrıda bulundu. Gezi kalkışması gibi olayların yaşanmaması için gençlerin katıldığı konserlerin yapılması gerektiğini savunan Oktar, "Tayyip Hocam gençlerle konserlere katılsın yanında dekolte kadınlar da bulunsun" ifadelerini kullanarak Erdoğan'a ahlaksız bir teklifte bulundu. Hızını alamayan Oktar, "Dekolteye saygı hükümetin birinci önceliği olmalı" diyerek sınırları aştı. Duyarlı Müslümanlar Oktar'ın skandal sözlerine büyük tepki gösterdi.

 

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 13:12
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Murat

Asıl ahlaksız olan kim bu çok belli.Sn.Erdoğan zaten dekolte bayanlarla aynı ortamlarda bulunmuş,şarkı söylemiş modern ve saygılı bir insan.Bağnaz,tutucu bir yorumla hükümete gizli gizli zarar vermek isteyenler samimi düşünüp buna göre hareket etmeli

Cevapla

Ali ışık

Manukyan

Cevapla

Tugay

Bu adam da birinci dereceden vatan hainidir!

Cevapla

yasin bizci

Bir bu eksikti tamam oldu.

Cevapla

Bayram kavla

Tek kelime ile bu adam cinsi sapık

Cevapla

Abdullah abdullah

Mason iti cehenneme kadar yolun var Allahcc hidayetin mumkunse versin yok degilse seni kahretsin

Cevapla

Yavuz kilic

Kapatsin reis bunun televizyonunu bu ahlaksizin bir numarali mason oldugunu herkes biliyor

Cevapla

Güney Doğulu

Senin besleyen bok kargaları ile beraber cehennemin dibine kadar yolun var Fetö yağcısı Oktar.

Cevapla

Bir Dadaş Gibi

Bu mendebur iyice zıvanadan çıktı.

Cevapla

Usmail

Zaten onları Yahudiler yetiştiriyor şerrefsizler

Cevapla

Ali kılıç

Belam'ın ilmi vardı kardeş hiç değilse bu zibidide ilim de yok.

Cevapla

Tostçu Hakan

Bu sapık ruhlu kafayı yemiş pavyon patronu tan da başka bir açıklama beklenmez, gerçekten zararlı deli kategorisinde bu şebek. Kendisi nimehdi zanneden şizofren raporu olan hasta

Cevapla

Hhjjjghj

''Ne kattın bu malın içine lan it ?''Kurtlar Vadisinden :)

Cevapla

Mehmet

Kılıçdaroğlunda öyle haller olmaz haddini bil.

Cevapla

Emrah

Yine bir soru:Fetü'cüler içerde... bu adama sizce kimse neden dokunamıyor?A-) İyi bir müslüman olduğu için...B-) Adresi belli olmadığı için...C-) Elinde şantaj amaçlı yeri yerinden oynatacak kasetler olduğu için...D-) Hiçbiri yada hepsi...

Cevapla

Betül

Allah senin belanı versin din düşmanı

Cevapla

Azmi Değirmenci

Bu Maymunu Sizler haber yaparak besliyorsunuz!.. Yoksa tepki çekmek için herşey mübah mı diyorsunuz!

Cevapla

Metin

Hakaret ve hakaretamiz ifadelere dava açılıyor adnan hoca tarafından, klavye başında atıp tutup hakim karsisinda Özür dileyen çok adamlar gorduk. Yorumlara dikkat edin

Cevapla

Hasan

Yorum yapan insanlar.bu Fırlatmanın islam dini ile alakası yok bunu gözardı edip habire kızıyoruz.Bu hangi dinden olduğu önemli değil bu adam geyiklerintemsilcisi bunun dini olurmu.Geyik geyikde din olmaz. Üzülmeyin eser bir rüzgar savurur harman gibi. Görelim.

Cevapla

Ahmet

Allah seni ya hidayete eriştirsin, ya da Islama daha fazla zarar vermemen için derhal kahru perişan eylesin seni lut torunu seni !

Cevapla

JURNAL

BU DİN SİMSARI ŞARLATANLARA DAHA NE KADAR KATLANMAK DURUMUNDAYIZ....

Cevapla

HACI

Adam uçmuş,biran evvel inişe geçmezse durum vahim.Adam savruldu gitti.İmtihan dünyası.

Cevapla

battal gazi

Ne beklersiniz 33.dereceli bir kafirden ahlak bozucu düşman köpeğidir bu adam

Cevapla

fırat

Allah belanı versin münafık bu dünyadada ahirettede iki yakanı bir araya getirmesin

Cevapla

Vatandaş

Adnan oktar bu dünya da işin iş diğer tarafta işin mafiş

Cevapla

Murat

Bunun gibi düşünenleri insanlar aralarında bile istemiyorlar. Ama bu tv gibi büyük bir kitleye hitap eden en büyük iletişim araçlarından dinimizle resmen alay ediyor ve bunun hakkında hükümet ve yetkililerden hiçbir gerekli adım atılmadı. Müslüman yaşamak kadar müslümanların haklarını gözetmek ve onların inancına tasallutu engellemek devlet erkanının vazifesidir. Bu soytarıların medya kanalıyla halkın inancıyla alay etmesi asla kabul edilemez.

Cevapla

Ömer

YAU Batı'nınbir numaraajanıdırgörün YAU

Cevapla

zafer

Kime calisacak seytana

Cevapla

Müslüman

Öyle gelecek oy yerin dibine batsın adnan oktar.göz zinasını bilir misin

Cevapla

Yavuz

Tutuklanmaz. Hem mason hem yahudi ajanı. Türkiyrde ona kimse dokunamaz. Sen türkiyede hapis yatan bi yahudi gördünmü? Ben görmedim?

Cevapla