Açıklamanın ardından Çavuşoğlu'na Hollanda'dan telefon!

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, Hollanda Dışişleri Bakanı Bert Koenders ile telefonda görüştü.

Açıklamanın ardından Çavuşoğlu'na Hollanda'dan telefon!
Eklenme: 09 Mart 2017, 20:56

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Hollanda Dışişleri Bakanı Bert Koenders ile telefonda görüştü.

Göüşme talebi Hollandalı Bakan'dan geldi.

Çavuşoğlu gazetecilere yaptığı açıklamada, "Hollanda'ya gideceğim. Bu tür engellemeler bizi durduramaz. Wilders gibi ırkçılara pabuç bırakmayız" ifadelerini kullanmıştı.

 
Haber Tarihi: 09 Mart 2017, 20:56
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

ahmet yüksel

Cemil sen neden domuzdan yanasın?bakan bu milletin seçtiği temsilcisidir.Batının ukala yavşakların fino su, maymunu değil...bu milleti batının kölesi yapmak isteyen irtihali rejim (batıdan çalınıp kopyalanmış üstüne türk kapağı geçirilmiş batının kanun ve dayatmaları)kadim 1000 yıllık türk-islam kültürünü yokedip sömürge kültürünü dayatırsa basiret vakar dirayet(arapça islamı çağrıştırıyor) yasaklanıp nedir unutturulur laiklik kazığıyla dinsizlik dayatılırsaböyle içi boş tasmasız batı hayranı kendini özgür sanan gönüllü köleler çoğalır.

Cevapla

isüzgen

çok güzel bu densizlerin anlıyacağı dilden konuşuyorsun devam

Cevapla

smile33

Bak avrupali sol bir milletvekili Türkiyeye gelip Figenin mahkemesini izleyip röğortaj yapabiliyorsa ve yalniz değilsiniz mesaji veriyorsa bunun adi demokrasidir... Ama teröristlerle bir olanlara da hayir demek de demokrasidir..

Cevapla

Vatandaşız

Tabiki evet ...vatandaşlık borcumuz.1000 kere evet...

Cevapla

Vatandaşız

Tabiki evet

Cevapla

Ali

Sen kimin itisinn yiğido abnin mi pkkninmi onlarda hayır diyor

Cevapla

KUL HAKKI UNUTMA

Ona buna suna bakmaya gerek yok, her koyun kendi bacagindan asilir, Avrupada demokrasi kalmadi diye Turkiyedede sifirlamanin geregi yoktu, bu konular cok tartisilir, tartisilamayacak tek gercek yarin Mahkemei Kubrada bugun yaptigimiz haksizliklarin hesabini verecek olmamuzdir. KUL HAKKI KUL AFFETMEDIKCE AF OLMAZ. bu gercegi avrupali bilmiyor olabilir, onlar gavur da sen neden unuttun ey siyasal islamci...

Cevapla

ahmet yüksel

vatandaş rumuzlu ,Hollanda vatandaşı olduğunu niye yazmadın?Sanırım Red lite district te (hollandanın açık genel ev sokağı)ikamet ediyorsun.Bu kadar bilgi sahibi olduğuna göre ya dükkanın var ya da tezgahtarsın.

Cevapla

Menderes

Ne yazık avrupada ırkcılık hastalıgı hortlamışdırbunu kendileri bile anlamaz duruma gelmişler

Cevapla

Hg

Telegraaf diyorki cavusoglu gelirse Ne karsilasma Ne chaffeur Ne Araba nede Bir konusma yeri

Cevapla

Türk vatandaşı

"Vatandaş" çok tecrübeli anlaşılan. O söylediğin yer pek hayırlı yere benzemiyor

Cevapla

Dbbalug

..fazla ..yine

Cevapla

Abdulhamit

Tabii. .siz redlight daha iyi bilirsiniz. .chp zihniyetliler. .siyasi parti degil fuhus partisisiniz!

Cevapla

Yusuf

Sen bir HAYIRCI olarak bu Red light district dediğin yeri pek iyi biliyorsun gibi.Demekki sadece AKP' li Ler değilmiş buraya uğrayan KARDEŞİM BENİM.

Cevapla

Ulkudas

Sen bu kafayla çok geride kalmışsın şimdiden haberin yok inadına Evet

Cevapla

Osman

Warmoe straat da cok dolastigin belli hoerenloper

Cevapla

Sayın Çavuşoğlu

Ayrıca, "Almanlar Nazi demedik, Almanlar nazik dedik" demiş.

Cevapla

Yüksel

Ne diyorsun

Cevapla

Yorumyok

Sen kimin vatandaşısın?Önce kendi adamına sahip çık ve saygı göster

Cevapla

Cemil nadir özgün

...Bakan YAHU SENİN YAPTIKLARIN HİÇ80 MİLYONLUK BİR ÜLKEYE DIŞİŞLERİ BAKANI OLMANIN GEREKTÎRDÎĞİ NİTELİK VE ÒZELLİKLERİ TAŞIYORMU. SEN KABADAYIMISINBAKANMISIN..

Cevapla

Rasim

Bunu yazarken fazla hollanda otunu cekmissin galiba gardas.Birdaha hollandaya gidersen coffieshopa ugrama olurmu.

Cevapla

Kütahyalı

Sen hayıını ver kardeşim,saygı duyarız.biz a.k.p.ile yıllardan beri EVET demeye alışmışız.yine evettt.

Cevapla

Diriliş

İnadına EVET

Cevapla

sawashian

Alın size fırsat!Avrupanın antidemokratik͵ faşist͵ ırkçı͵ mezhepçi ve dinci bir kıta olduğunu bütün dünyaya ıspatlamanın tam zamanı.

Cevapla

Vatandas.

Gidin beyler gidin. Yanliz Birakin su show yapmayi. Gitsen Ne yazar gitmesen Ne yazar. Biz zaten Hayir verecegiz. Gelmisken red lide district gezersin. Buraya gelen her Turk gidiyor. Simdi kizmayin hemen. Hele hele Akp li kardesler ugramadan geriye gitmezler. Ne guzel ülke deyip Ne hür Bunlar der özenirler. Sonrada istanbulda ön saflarda gösteris yaparlar. Coooook taniyorum.

Cevapla