İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Abdullah Gül'den flaş kongre kararı

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, yarın Ankara'da yapılacak Ak Parti'nin 3. Olağanüstü Kongresi'ne katılmayacak.

Abdullah Gül'den flaş kongre kararı
Eklenme: 20 Mayıs 2017, 17:57

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, yarın Ankara'da yapılacak Ak Parti'nin 3. Olağanüstü Kongresi'ne katılmayacağını duyurdu... 

 
Haber Tarihi: 20 Mayıs 2017, 17:57
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

isa özcan

Hayırlısı olsun vatan uzun adama teslim evvel allaha sonra tayyip eydoğana şükürler olsun

Cevapla

Sapına kadar reisci

Çok yaşa gardaş :)))

Cevapla

Oktay

Olsan ne yazar ,olmasan ne yazar. Vefasızlar , tarihe gömülmeye mahkumdur.

Cevapla

neset

Ne düşünüyorsun?alçak adam Beşiktaş a niye laf atıyorsun yoksa sen fetösaray ımı tutuyorsun

Cevapla

İlhan baydar

BEŞİKTAŞ KARA KARTALLARİ TUTAN O TAKIMIN MAÇLARINA GİDEN BİR ADAMIN O SAFLARDA DURMASI BİR MÜSLÜMANIN KİLİSEDE GÜNAH ÇIKARMASI İLE eş anlamlı dir

Cevapla

Ömer

Şimdiden hazır olun baykal işareti verdi.2019 da çatı adayı.Hatırlayın aynı baykal abdalmatik Şenerede aynısını demişti.Senden iyi reis olur demişti.Ne oldu? Adamı çöptenekesine attı.Gülün akibetide aynı.

Cevapla

Ali

Çok da tınnn..

Cevapla

Kaan

Demokrasi var! "Adam" katılmak istemiyor,O kadar.

Cevapla

Efsane

Davasını satanın kongrede işi yok. Böyle insanları çağırmak bile hata.

Cevapla

Ali koc

İci disi birmis mr.no

Cevapla

Ahmet Doğan

Sayın gül...zatınız çok vede pek çok hata yaptınız..o.ikircikli onun bunun gazına gelen tavrınız sizi harcadı...yazık kendi kendinize ettiniz...

Cevapla

Adem

Erdoğan olmasa kim seni adam yerine koyardı ki, ahmak. Bişey mi oldum sanıyorsun.? SEN BİR HİÇSİN HİÇ.!!!

Cevapla

İsmail

Neden,...?!! makul bir sebep beyan etmeli...

Cevapla

Odalarda Işıksız

GÖLGELER AYDINLATAMAZ; BELKİ SERİNLETİR..

Cevapla

Kaplo

Çok GÜLdüm buna! Dışişleri Bakanıyken ABD' ye gelmiş ve basın toplantısında ana dili gibi şakır şakır Türkçe konuşmuştu.

Cevapla

elem

gece gündüz hakeret edin sonra davet edin.. ne iki yüzlülersiniz...

Cevapla

erol

isabet olmuş

Cevapla

merr

Yuruuu yavrum..gelmezsen gelme...

Cevapla

Davut

Şaşırdık mı ??? Hayır

Cevapla

Bamsi beyrek

2019da aday olucaktir ondan katilmamistir ama havasini alir

Cevapla

Gayserili

Buyuk kayip ingilizcede biliyodu

Cevapla

Mehmet

Seni cağiranda suc var ben bi kayserili olarak sana yazıklar olsun

Cevapla

CELİL YAĞMUROĞLU

Adamın elinde değil Kraliçe öğle emir veriyor anlamadınız mı beyler .

Cevapla

sait

Kraliçeden izin alamamıştır gülizabeht.

Cevapla