İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Abdullah Gül'den flaş 'AK Parti' kararı!

Cumhurbaşkanlığı görevinden sonra AK Parti'nin hiçbir programına katılmayan Gül, yarın da Kongre'ye katılmayacak.

Abdullah Gül'den flaş 'AK Parti' kararı!
Eklenme: 20 Mayıs 2017, 18:26

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın genel başkanlığını yeniden üstleneceği AK Parti'nin olağanüstü  kongresine özel olarak davet edilen Abdullah Gül'ün, kongreye katılmayacağı öğrenildi.

GELENEĞİ BOZMADI

Cumhurbaşkanlığı görevini bıraktıktan sonra siyasi programlara katılmama kararı alan 11. Cumhurbaşkanı Gül, bu geleneği AK Parti Kongresi için de bozmadı.

 
Haber Tarihi: 20 Mayıs 2017, 18:26
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

DENİZ GEZMİŞ

ABDULLAH GÜLEN,

Cevapla

yaşar

tebrik ederim , tarafsızlık budur , yemin etmeye gerek yok yemin edenleri de gördük

Cevapla

seçkin

Bilip konuşmayan dilsiz şeytandır.Safını belli etmen lazım.

Cevapla

Talha

Isi gucu miy miy miy miy firsat kolluyor heralde...

Cevapla

Ali koc

Mr.no beklenen hareketi yapmis

Cevapla

ARSLANOĞLU

Nede olsa ,,CHATHOM HOUSE,, Görmüş,,İNGİLİZ DERİN DEVLETİ bırakırmı onu...

Cevapla

Sukru

Benim asıl merak ettiğim bunun 15 temmuz gecesi nerede ne yaptığı.Arınçı biliyoruz o torunlarıyla beraber eksi birdeydi ya bu neredeydi acaba o gece.

Cevapla

cccihaddd

Bunun davasının başka dava olduğu, o erbakan ın RP nin FP nin SP nin RTE ile ortağı olduğu akparti nin davasında olmadığı anlaşıldı.

Cevapla

ahmet

Çatı fitne.

Cevapla

H.Düzgün

Kendisi sanki siyasetten gelmemiş gibi,siyasi programlara katılmama kararı almış.Seni Cumhurbaşkanı yapan Ak Partidir.Ak Parti bu ülkenin geleceğidir.Sen kendi geleceğini sonlandırmışsın.Hayırlı olsun.

Cevapla

Ahmet tunç

Şu adamı ilgi göstererek daha fazla şişirmeyin. Kabak tadı vermeye başladı artık.

Cevapla

Efsane

Cehenneme gitsin.

Cevapla

mehmet Gökdemir

Gelmesin kardeşim gelmesin Erďogan onun için hertürlü zorluklara gögüs gerdi oda Erdoganı bitirmeye çalıştı gelip gelmemesi hiçte önemli deyil

Cevapla

OFLU BABA

TAYYIP ERDOGAN BEY KIMINLE AK PARTIYI KURDUYSA BIR COGU KALLES HAIN CIKTI BIRISIDE BU DINGIL

Cevapla

Muhammed mustafa uğurlu

Arkadaş madem umurunuzda değil, o zaman neden ülkeye C. başkanı yaptınız.

Cevapla

Gayserili

Siyaset yapacan tarafsiz olacan varmi boyle bi dunya paket yap yolla evde gulecem

Cevapla

Burak

Aday olmak kuran ayetiyle yasaklandı mı? Bu neyin korkusu böyle

Cevapla

Burak

Ak parti kongresini abdullah gül katılmasın diye devir teslim den bir gün önceye çekmemişlermiydi.?bu neyin telaşı niye şimdi katılmasını istiyoruz. Bir ak partili olarak merak ediyorum neyin korkusu? 2019 da aday olursa olsun ne olurki?Uzayan kol bizden...

Cevapla

Delidumrul

Ne geleneği yahu ümitleri hepten boşa çıktı açıkçası bu

Cevapla

Kemal

Benim düşüncem aralarında hiç bir kırgınlık yok sadece bir takdik olduğunu düşünüyorum tıpkı Erbakan Hoca nın yaptığı gibi

Cevapla

alattin

dava vatan için dava insan için dava islam için dava hak davasi dava allah için dava ümmet için kutsal dir zalime çalışan vatanı görevi yavaşlatan vurdum duymaz calisan feto gibi guruplara hiyanet sebebesine ihanet şebekesine terör uzantilarina çalışanlar belasını bulsun

Cevapla

Yaşar

İngiltere kraliçesi çağırsa...

Cevapla

Mahmut gün

Gülden Ak parti kararı diye neden yalan yazıyorsunuz neden yorum yapmadınız niye katılmıyor diye . yapamazsınız çünki haksızsınız.sizin gibi gazeteceleri Allah mutlaka soracaktır. bizimparalarımızla palazlandınız ama şimdi bize karşınız ama sizde tiynet kalmamış iktidar değiştimi hemen ondantarafa oluverirsiniz. sizin alameti farikanız bu....

Cevapla

Oğuzsoylu

Elhamdulillah , eğerki katılacak olsaydı içime bir şüphe düşerdi , feto ve İngiliz anahtarı Türkiye kilidini bozmak için var.

Cevapla

Mehmet

Aslında iyi adam ancak ortalık karışık o köşesine çekilmeyi sessiz kalmayı hayatını sakin yaşamayı tercih etti şu hayatta olabilecek herşeyi var mal mülk çoluk çocuk para itibar banane devletten ulan kulağa hoş geliyor ama bize savaşcı başkanlar lazım örnek Erdoğan gibi korkak değil dimdik

Cevapla

Muhittin

Bir sohbet arasinda Ankara da tanidigim bir yerli Yahudi arkadasim bana agzinda ki baklayi kacirdi. Abdullah Gul bizden dedi. Adam bunu bana saka niyeti ilemi soyledigini zannediyorsunuz. Zaten ben epey zamandan beri degisik forumlarda pek populer olmayan inanilmasi zor gelebilen fikrimi yaziyorum. Tabii pek cok insan anliyor ne demek istedigimi. Bakin arkadaslar soke olmayin lutfen. Abdullah Gul icinden pazarlikli azili bir FETO cu ve Vatan hainidir. Sadece bir ornek vereyim. Cankaya daki veda resepsiyonunda bir cok FETO cu vardi davet edilmisti. Bunlar soruldugunda hic bir cevap verememisti.

Cevapla

ali

Buradan soruyorum,t.erdoğan olmasaydı..bu adam bu makamları görebilirmiydi..Asla göremezdi..Peki şimdi niye katılmıyor...2019 un çatı adayı muhalifetin...

Cevapla

abdo

ne oldum demeyeceksin gül. düşmez kalkmaz bir allahtır. kendini o kadar fazla beğenme. kötü nefis çok övülmekten , firavun gibi tapılmaktan hoşlanır misali (m.celaleddin rumi)

Cevapla

Ali

Aman eksik olsun gidip sevgili kraliçesi ile birlikte olsun Böyle lerin yeri olmasın kutlu bir yola çıkılmış ise!!

Cevapla

ali

bunlarin hepisi ayak takimi.

Cevapla