İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Abdullah Gül sessizliğini bozacak

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül yarın bir açıklama yapma kararı aldı.

Abdullah Gül sessizliğini bozacak
Eklenme: 04 Mayıs 2017, 16:10

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün yarın cuma namazı son günlerde adının geçtiği konular hakkında açıklama yapacağı öğrenildi.

 
Haber Tarihi: 04 Mayıs 2017, 16:10
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

mehmet Gökdemir

Ne derse desin hiçbir inandırıclıgı yok kardeşim abdullah Gül diyen Erdogana bile vefasızlIk etti

Cevapla

Nazlı

Bu adam cb olsun diye az mı yırtındınız zamanında? Allah büyük. Gördünüz dimi ortak olduğunuz terör örgütünü ve onlarla ortak olmanın ülkemizi ne hale getirdiğini?

Cevapla

Gayserili

Yine cok konusacak hic bir sey soylemeyecek

Cevapla

eyupakdogan

Sorulduğunda, "EVET" diyemedikten sonra, yarın ne açıklanabilir ki...

Cevapla

Osmnshn

Hele şükür

Cevapla

Sadik yurttas

Onemli olan zor zamanda konusmak

Cevapla

Neşe

Sayin Gül! Bir gun olsun şu yslniz mücadele adami olan RTE arkasinda durmadiniz!

Cevapla

Osman 61

Senide kaybetmiyelim gercekci ol ki senide bilelim. Yola giden arkadaşini yanliz birakilmaz korkark olma.

Cevapla

Zerrr

Nii aciklicaaakkk hwrsey ortada cikacak miy miy miy

Cevapla

ÜMİT

Bak bak ..

Cevapla

Kasım

Ben söyleyeyim; çok şey konuşup hiçbirşey söylemeyecek. Kalıbımı basarım.

Cevapla

Gayserili

Yarin yine cok konusacak ama hic bir sey soylemeyecek

Cevapla

Sahin Mustafa

Senin aciklaman bu millette bir karsilik bulmuyor.ingiliz anahtari.oglunla beraber oy kullandigin sandiktan iki tane hayir ciktigini ve gavurun safinda yer aldigini bu milet gordu.cik yap aciklamani sonrada kendin dinle.davasini satan usak

Cevapla

H.Ö.H

Oynak

Cevapla

sait

Kraliçeden izin aldı galiba gülizabeht.

Cevapla

murat

yine herzamanki gibi iki tarafada cekilebilen muglak aciklama olursa hic sasmam. adam gibi ya evet de yada hayir.. neysen o ol artik herkes bilsin

Cevapla

tomtomtummy

Bugune kadar kendisine saygi ve muhabbetle yaklastim. Hakkinda kesinlike suizan da bulunmadim ve mumkun de degil. Umarim kapiyi aralik birakacak bir konusma yapmaz. Yaparsa zaten niyeti de ortaya cikar. Lakin, vakit "ne sis yansin ne kebab" zamani degildir. Saffini net bir sekilde belli etmekle kalmayacak, o safin onunde en zor anlar da yuruyebilmelisin. Bunun altinda bir aciklamayi ben negatif bulacagim ve kendisine mesafeli duracagim.

Cevapla

Gül bahcesi

Bundan bir cacik olmaz, daha dogrusu olamaz...bir zamanlar esi de esas intifadayi ben baslatacagim demisti, hemen ayni gün aksam Erdogan aile ziyaretine gitmisti.Ve kadin bir daha agzini acmamaya yemin etmisti.Simdi aynisi olur.Yarina bir kelime laf edemez bu da...

Cevapla

Mert

Bskin konusacak sayın gül ve tam olarak nededi kimse anlamiycak

Cevapla

mumine

Abdullah Gül iyi bir insan.Davut Beyde.Bence yanlis kisilerle ugrasiyorsunuz.AKP'nn kurucularindan kotuluk gelmez.

Cevapla

Adil Yücel

Güzel açıklamalar yapsa iyi olur,yoksa oylarımız haram olur.

Cevapla

iys

Yine ucu açık konuşma yapıp, daha çok belirsizliğe neden olacak. Kimse net bir açıklama beklemesin...

Cevapla

JURNAL

HİÇ BİR ŞEY AÇIKLAMANA GEREK YOK...SUSMAKLA HER ŞEYİ ÇOK İYİ ANLATTINIZ ZATEN HELİX...KÜL YUTMAYAN MİLLET ANLAYACAĞINI ANLADI.KİMSE SALAĞA,TAKİYYEYE YATMASIN...

Cevapla

Akim

FETÖ ye kuyruk olmazsın İNŞAALLAH..

Cevapla

erdem

bu açıklamaya gerçekten bu milletin ihtiyacı var.perdenin arkasını bilemiyoruz gaybı da Ancak Allah cc bilir bekliyoruz umarım ki beklendiği gibi bir açıklama olur.ve nifak tohumları ekmek isteyenlere bir kapak olur ben sayın gülün samimiyetine güvenmek istiyorum.vesselam

Cevapla

zafer

Yine evirecek kiviracak yana yatacak camura batacak dambasinda saksagan vur beline kazmayi hesabi sukoyuverecek birsey anlatamayacak bizde anlamayacagiz bu kadar solcusu haini bu adama destek gibi gorunuyor bu kazmada cikip evirmeden kivirmadan mertce bir aciklama yapmiyor seni afedersin opeceklermi miy miy miy miy miy kimi destekliyorsan cik acikca soyle kimden yanasin ulkeden mi hainlerden mi birsey soyleki eger yalansa ismini kullananlarda zibarip otursunlar yok dogruysa biz bilelim kim oldugunu

Cevapla

Ömer

İsabetli karar

Cevapla

Selim

Ne diyecekki? yine gezi olayları olduğu zaman çıkıp milleti hiçe sayarak "sandık her şey değildir" gibi bir şey mi diyecek..

Cevapla

Hasan

Aman aman sarmıyor artık .....ne halt ederse etsin domatesin kilosu 8 TL kimin umrunda ...gavur domates yiyecek diye ben 8 TL den evime domates alamıyorum siyaset vız gelir tırıs gider...

Cevapla

vatandaş

Zahmet olacak beyefendiye, davutoglunuda yanına alsın, oda az kazık atmadı.

Cevapla