İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Abdullah Gül için açıklama geldi!

Referandumda oyunun rengini açıklamaması nedeniyle kurucusu olduğu AK Parti cephesinde tepkilere neden olan Abdullah Gül'ün seçim sonuçlarıyla ilgili tavrı belli oldu.

Abdullah Gül için açıklama geldi!
Eklenme: 18 Nisan 2017, 20:47

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün referandumla ilgili tavrı belli oldu. Oyunun rengini açıklamadığı için AK Parti cephesinden eleştirilere uğrayan Gül'ün, referandumdan sonra Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı aramadığı iddia edilmişti.

Cumhurbaşkanlığı görevini bıraktıktan sonra AK Parti'ye uzak durduğu iddia edilen Abdullah Gül ile ilgili tartışmalar sürüyor. Kayseri'deki "evet" mitingine katılmadığı ve 16 Nisan öncesi oyunun rengini belli etmediği için eleştirilen Abdullah Gül'ün, referandum sonuçlarıyla ilgili de ne Beştepe ne de AK Parti ile herhangi bir temasının olmadığı iddia edilmişti.

O İDDİALARA YALANLAMA

Tartışmalar sürerken Abdullah Gül'e yakın kaynaklar, söylenenlerin aksine referandumdan sonra Gül'ün, hem Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı hem de Başbakan Binali Yıldırım'ı telefonla arayarak tebrik ettiği belirtildi.

Abdullah Gül neyi bekliyor?

 
Haber Tarihi: 18 Nisan 2017, 20:47
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Mehmet sahinkaya

Benim gozumse Abdullah gul de Bulent Arinc ta birmistir. Cunku bu jkiside cumhur baskanimizi yalniz birakmislardir.Bunun ikiside menfaatperettirler.

Cevapla

Buğra banaz

Oğlunun yaptığı AVM yi görünce saten ondan söğüdün helal paraylan bırak AVM yapmayı mermerini doseyemez

Cevapla

ERTUGRUL

BUNU BİR KAYSERİLİ OLARAK YAZIYORUM SAÇMA SAÇMA YORUM YAZMIŞSINIZ YOK EFENDİM YAZIKLAR OLSUN YOK EFENDIM KAYSERİ

Cevapla

Abdullah

güle yazıklar olsun.Erdoğan olmasa Gül cumhurbaşkanı olamazdı. Kayseri %92 beklerken ne geldi.Bakmak yeterli ,sebep Gül dür. Gül sadece mitingde sahneye çıksaydı kayseri %92,türkiye%55 olurdu

Cevapla

Tayyip Kılıçkaya

Boş ağızlar bunlar bir kere insanlara çıkıp eveti anlatımı ben Kayseri deyim bir kere bir platform da konuştunmu şimdi çıkmış telefon açmış boş laflar bunlar

Cevapla

saluimm

Pkk nin hayir dedigi yere ben ewet demem ters kose yapacak pkk ewetci diyenler nerde....bu ise chp ewet deyip mhp hyir deseydi hayir derdim niye chp beni hdp beni ayni safa cekemez..gol bit daka bir avrupanin ekmeklerine yg suruyolar bugun tekrar secim oksa yuzde 60 a cikar o oy cogunu kandirdilar aslinda pkk ewetci diye ve kananlarda bin pisman olmustur heralde..

Cevapla

yusuf

sayın abdullah bey cumhurbaskanı degılmıydı metın feyzıoglu bu ulkenın basbakanına racon keserken sessız kalan o gun yasadıgım utancı anlatacak kelıme bulamıyorum o gun sevgım saygım bıtmıstır a.g ve ailesine..bu millet dunyanın gozune bakarak çirkinliklerini yüzüne vuran bu milletin saygısını ıtıbarını artıran insan için ölüme gider 15 temmuz gıbı lakin a.g için bunu yapacaklarını sanmıyorum fark bu işte

Cevapla

Muhsin

Ula buna kargalarda güler utanma pazari aramiştir bencu bu adam kesin gizli Feto'cudur ahada buraya yaziyorum .....

Cevapla

Ismet

Yazık çok yazık

Cevapla

Gayserili

A N sezeride haber yapin bu zat neyse A N sezerde. Odur halkin secmedigi eski cumhur baskanlari

Cevapla

şahin

Aramış maşaAllah çok iş yapmış Türk tipi başkanlık olmaz dememişmiydi illa gevur tipi mi olacak yazıklar olsun kazık kadar adamlar chp yerine oturması için yüzde 55 olması gerekiyordu en azından bunlar daha hangi makama gelmeleri gerekiyordu bilmeyorum.

Cevapla

cemaleddin

Bir A.N.Sezer kadar olamadini bilmesini rica ederiz. Kasetleriyle meshur Baykal kadarda olamadigini bilmesini rica ederiz.

Cevapla