Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

ABD'den flaş açıklama: Türkiye olmadan olmaz!

ABD'li yetkili McGurk: Türkiye DEAŞ ile mücadelede yakın müttefik. Koalisyon DEAŞ ile mücadelede Türkiye olmadan başarılı olamaz.

ABD'den flaş açıklama: Türkiye olmadan olmaz!
Eklenme: 19 Mayıs 2017, 22:11

ABD'li yetkili McGurk: Türkiye DEAŞ ile mücadelede yakın müttefik. Koalisyon DEAŞ ile mücadelede Türkiye olmadan başarılı olamaz.

Detaylar geliyor...

 
Haber Tarihi: 19 Mayıs 2017, 22:11
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Avini

Kesin seni tirencilikden indirmişler / 20dakikada TELEFİRİGE bindirmişlerdir / gevurun yalanına inanma Demir yığını it

Cevapla

Mustafa Eryılmaz

Kimin ne yapacağı belli değil tek bilinen bizi hiç istemiyorlar.

Cevapla

kapadokyali

Nasıl rest çekildiğini atalarına sor.

Cevapla

isüzgen

sahtekar hala kandırma yolunda o zaman bırak pyd yi türkiye ile anlaş

Cevapla

Mehmet

Resmen t..şak geciyolar bizimle

Cevapla

Hasan Altıntaş

Rusya Federasyonu ve ABD anlaşmış durumda...Türkiye Cumhuriyetinin Suriye dış politikasını dikkate alacaklarını sanmıyorum. kışa kadar.İşidi bitirirler.Suriyeyide büyük olasılık Nusayri,Sünni ve Kürt bölgeleri olarak üçe bölerler. Kuzey Irak ve Kuzey Suriyeyi birleştirip bir devlet kurabilirler ve petrolü buradan Akdenize ulaştırmayı düşünürler...Ne Suriye nede Türkiye umurlarında bile değil...tezkereden kurtulmak içinde İncirliği Kuzey Iraka yada Kuzey Suriyeye taşıyabilirler...

Cevapla

Oguzhan

teleferik senin gibi hainler Turkiyede nefes aldikca bu ikiyuzlu gavurlar daha cook yalan aciklamalar yapar. Biz Turk milleti olarak ilk basta senin gibilerden kurtulup ondan sonra bunlarla mucadele etmeliyiz.

Cevapla

Levent 15

Yukarıdaki "İT" için bir şey yazayım dedim. Baktım bizim "Objektif " ve " Tele ferik " isimli vatandaşlar ön alıp değişik sesler çıkarmışlar. .. Bize de hem içeriden hem de dışarıdan çemkirenlere had bildirmek düştü. . . Siz ve sizin gibi düşünenleri de gördü bu millet. Beğenmediğiniz bu Lider ve hükümeti 15 Temmuz'da içerideki Haçlı askerlerine, dışarıda PKK-PYD Siyonist- Haçlı ittifakınin gönüllü kölelerine "FIRAT KALKANI " ile "OSMANLI TOKADINI" vurdu! Yoksa SIZDEKI HAZIMSIZLIGIN" sebebi tam da bunlar mı? ?

Cevapla

Yusuf Kamil

ABD Erdoğan'i ciddiye almıyor. ABD YPG'ye Kürt devletini kurduracagini 20 dk da belirtti ve bizimkiler kabul etti. Mecbur , Rıza sarraf kozu var ellerinde.

Cevapla

Ten

pyd'nın subayı McGurk konuşmuş.

Cevapla

vatandaş

devletimizi ve cumhur başkanımızı küçümsemeyiniz.Nokta kondu . Bundan sonra bakın

Cevapla

yılmaz yıldırım

neyini merak ediyorsun bütün medyanın gözü õnünde rest çekti gõrmedinmi duymadınmı o sırada şarkı falanmı dinliyordun şimdi ben merak ediyorum cumhurbaşkanımızın konuşmalarını nasıl dinledin nasıl yanlış algıladın bütün medya bangır bangır bağırdı erdoğan sõylenmesi gereken herşeyi sõyledi diye tabi sen o sıralarda müzik dinlediyin için duymadın uyan uyan uyan...

Cevapla

selcuk

Bu tür haberleri niye yayınlıyorsunuz anlamıyorum. Adamlar resmen dalga geciyor. Biz ise adamları ciddiye alıp bunu haber yapıyoruz. Bu adamlar ancak kaba kuvvetten anlar. anladığı dilden konuşulmalı. Biz en büyük hatayı zaten ABD'ye bunların ayaklarına gitmekle yaptık. Sonucu belli olan bu gezide amaç sadece şov yapmaktı , nihayetinde elimizi zayıflattık.

Cevapla

Murat

20 dakika ilk basbasa görüşmeydi. Sonra heyetle beraber birdaha toplandılar. Bir bok bildiğin yok bari konuşma

Cevapla

Objektif

Böyle dalga geçerler

Cevapla

Tele Ferik

Cok merak ediyorum Tayyip nasil rest çekmiş 20 dakikalik gorusmede. Ic politikada secmen yerde ortalama bir akil isyan eder bu yalan dolana NOKTA

Cevapla