AB, Türkiye'yi açık açık tehdit etti!

AB'nin Genişlemeden Sorumlu Komiseri Johannes Hahn, Türkiye'nin AB'den giderek uzaklaştığını ve üyeliğinin gerçek dışı söyledi. Hahn Türkiye'yi tehdit ederek Ankara ile sürdürülen üyelik müzakerelerine son verilmesini görüşmelerinin ihtimal dâhilinde olduğunu söyledi.

AB, Türkiye'yi açık açık tehdit etti!
Eklenme: 21 Mart 2017, 11:03

Avrupa Birliği (AB) Komisyonu'nun Genişlemeden Sorumlu Komiseri Johannes Hahn, Türkiye'nin AB üyeliğinin "giderek gerçek dışı" olmaya başladığını söyledi. Hahn Alman basınına verdiği demeçte, "Türkiye'nin uzun zamandır AB'den uzaklaşmakta olduğunu" belirtti ve "Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın otoriter tutumu ve Anayasa'yı değiştirerek başkanlık sistemine geçme planları AB'ye sırt çevirmektir” dedi.

AB Komisyonu üyesi Hahn, AB ülkelerinin yakında Ankara ile sürdürülen üyelik müzakerelerine son verilmesini görüşmelerinin ihtimal dâhilinde olduğunu belirtti. Hahn, Aralık ayında üyelik görüşmelerinin sürdürülmesi yönünde karar aldıklarını, ancak güncel gelişmelerin ışığında yeniden durum değerlendirmesi yapabileceklerini dile getirdi. Hahn, Türk siyasilerinin Nazi yöntemi benzetmelerini sert bir dille yanıtladı.

Türk vatandaşlarına AB ülkelerinde vize muafiyeti uygulanmasının düşünülemeyeceğini belirten Hahn, Türkiye'nin terör ile mücadele yasasını değiştirmeyi ve muhalefetle iktidarı eleştirenleri takibata uğratmamayı reddettiği sürece vize muafiyeti olmayacağını sözlerine ekledi.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Dursun yilmaz

Sıkıntı yok ki dünya Avrupa'daki çok büyük veren Allah alan allah allaha kurban olalim yeter savaşsa ki başladı buyrun savaşa bit allaha biat etmişiz allaha soysuz Avrupa sunnetsizlerine degil

Cevapla

termin13805979

50 yıl Türkiye yi yediniz... hala gözünüz doymadı,,, artık AB yalanlarına kimse inanmıyor,,, artık biz girmek istemiyoruz... sizde bizi böyle almak istemiyorsunuz,,, sizin için kimse dinini de değiştirmez, örf ve adetlerinide,, tek mesele bu işte...siz domuz yiyorsunuz diye bizde mi domuz yemek zorundayız...

Cevapla

Hülya mesnevi

Kesinlikle girmeyelim AB ye...Bunlardan hayir yerine şer gelir.Biz girmek istemiyoruz diye ins Cumhurbaşkanımız cevabını verir.Zaten yavaş yavaş dağılıyolar.Bit kadar hollanda bile çıkmayı planlıyo AB den.

Cevapla

ali

ulan hayvan herif fargina varmadan kendi,kendinizi 3 uncu dunya savasina itiyorsunuz.elhamdulillah.

Cevapla

1958 Batman

Türkiye demekki doğru yolda yürüyor.Yola devam REİSarkandayiz.EVET.EVET

Cevapla

Bamsı Beyrek

Hay sizin AB nizi de sizi de EŞŞEKLER öpsün emi..!Sonra da DOMUZ lar yalsın suratlarınızı!Ab niz size kalsın..!Ekonomileriniz kötüye gidiyor..!Artık sömürüp Avrupaya getirecek zenginlik para vs kalmadı..!Yakında dağılıp gidersiniz.. bekliyoruz...Ekonomileri kötüye gittikçe bunların içlerindeki faşizm, NAZİzim hortlayacak.. Hortluyor zaten..!

Cevapla

çaplı

nazizmi kim icat etti kim uyguladı altı milyon yahudiyi kim katletti ,elli milyon insanın ölmesine kim neden oldu ,almanlar tabi. şu yahudi milleti bu almanlardan ne zaman intikamlarını alacaklar ,çok merak ediyorum ...bize yapılsaydı avrupayı başlarına yıkardık ... türkler katliam ve asimilasyona karşıdır ...türke ya dostsundur yada düşman .ortası yoktur ...

Cevapla

Ahmet Ali

90 yıldır Türkiye elinizde oyuncak idi. Kedinin fare ile oynadığı gibi oynadınız. Artık oyuncak olmayan bir ülke ve lider var karşınızda. Daha anlamadınız mı ey AB.?

Cevapla

hedef 2071

Ey Avrupa; siz bizleri bırakında kendi geleceğinize bakın. Size bundan sonra kötü bir gelecekten başka bir şey yok. Size TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ'nin neler yapabileceğini göstereceğiz. Ve siz bize karşılık bile veremeyeceksiniz. Bu günlerinizi çok arayacaksınız. Ama buna fırsat vermeyeceğiz. Blöflerinizi yutmayacağız. Çok pişman olacaksınız çok. Kararımız net oyumuz EVET.

Cevapla

Mehmet Tanriverdi

Siz hala anlamadinizmi.EU ya girmek isteyen kim.

Cevapla

BAYBURTLU

Zaten bizi Avrupa birliğine alacağınız yoktuki... Şu saatten sonrada bizimde pek bir hevesimiz kalmadı size girmeye zaten kısa süre içinde dağılacaksınız tek tutanağınız türkiye olacak.. yinede diyonuzya AB ye türkleri almayacağız.. türklerde bir laf vardır.. çokta tınnn.

Cevapla

NERO

1960 dan beri beklet simdi uzak oldugunu söyle ne zaman yakındı acaba ve ayrıca sızın birliğinize tüküreyım kendinizi bıbok sanıyorsunuz bızım ülkemız sizde olsane yapardınız acaba

Cevapla

Faruk

Haysiyetsiz , namussuz , insanlığını yitirmiş hayvan sürülerinin parçası zaaten olmak istemez aziz şanlı Milletim ve Devletim.Medeniyet dedikleri canavar avrupa elbet dönüp bu kapıya bakacaksın.

Cevapla

AKINCI

Odevirgeçti hans AVRUPASİZİNOLSUNDÜNYA BİZE YETER...

Cevapla

tuncay

şeref yoksunu avrupa terör bizde olsun ortadoğuyu karıştır silah sat bir sürü mülteciye biz bakalım sonra bize demokrasi insanlık dersi ver siz ne anlarsınız insanlıktan avrupanız batsın biz zaten haçlı kulübüne girmek istemiyoruz yaşlı nüfusunuza bakıcımı arıyorsunuz.bizi bize bırakın yeter.çirkin emelleriniz var türkiye ayağa kalkmasın güçlü olmasın 60 yıldır oyala zaten almayacaksın bulursun bir mazeret.REİS 16 NİSANDAN SONRA İNŞALLAH AÇIKLAYACAK BİZ SİZİ İSTEMİYORUZ DİYECEK.TABİ OZAMANA KADAR YOK OLMAZİSENİZ.

Cevapla

Abdullah

Ya inşallah çifte vatandaşlığı iptal ederler. Biraz da nazi, faşist filan diyelim bunlara. Çifte vatandaşlık iptal olmalı mutlaka.

Cevapla