367 Sabih Kanadoğlu referandum kararını açıkladı!

367 dayatmasıyla bilinen Yargıtay Onursal Başsavcısı Sabih Kanadoğlu, Referandumda hayır oyu kullanacağını açıkladı.

367 Sabih Kanadoğlu referandum kararını açıkladı!
Eklenme: 20 Mart 2017, 18:03

Çeşme'de söyleşiye katılan Yargıtay Onursal Başsavcısı Sabih Kanadoğlu, 16 Nisan'da halk oylamasına sunulacak anayasa değişikliği konusunda açıklamalarda bulunup, kendisinin 'hayır' oyu kullanacağını söyledi.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Engin Su

Hadi ya! Hiç beklemiyorduk...

Cevapla

Jurnal

EĞER BU ADAM YARGININ ONURSAL BAŞKANIYSA...O YARGININ ONURU YOKTUR...

Cevapla

mutlu hakan

bugüne kadar erdoğandan başkasına oy vermedim ve bundan sonrada vereceğimde yalnız evet diyeceğim maddelere bakıyorum bir tane evet demek için milletimiz ümmetimiz için bir tane sebep bulamıyorum sanki evetin sonu çok daha karanlık gibi geliyor

Cevapla

Numan

Zaten Sabih evet deseydi, ben hayır diyecektim. :) Kendisini kirli çorabım kadar sevmem de.

Cevapla

Edip

Bunun aklıyla hareket edenler daha akıllanmadı galiba!

Cevapla

nane

hayır oyungeçersizzzzzzz...çevresinden kendisiyle beraber 367 kişinindehayır demesi gerekirrrrrrr......

Cevapla

İbrahim koç

Çokta fifi. Bunlaeı haber yapanlarada yazık o kadarmı düştünüz.

Cevapla

Cemil

Pkk, fetö, dhkpc de hayır diyor. Bu adam madem atatürkçü, nasıl onların yanında durabiliyor?

Cevapla

Cafer

Artık böyle insanların ne dedikleri önemli degil. Midemizi bulandırılar. Haber olarak vermeyim artık.

Cevapla

Guclu turkiye icin EVET EVET EVET

Evet deseydi evete hakaret olurdu zaten din düşmani..

Cevapla

Ali

Haklisin

Cevapla

Vatandaş

Ben dinozorların soyunun tükendiğini sanıyordum.. Yanılmışım galiba...:-((

Cevapla

ramo omar

halen kendilerinin bu ülkede bir şey sanıyorlar.bu milletsizin gibi kafalardan çok çekti,halenülkeyi karıştırmak için çalışıyorlar neymiş evet diyecekmiş.avrupada kandilde fetöde evet diyo sen nedemek istiyorsun. tabi sizlerin kafası bitti .hazmedin .

Cevapla

ramo omar

bunlar kendileriniülkenin sahibi zannediyorlar,alışın artık bu millet ülkesine sahip çıkıyor.size kalmadı.ankara danseçkinlerin sırça köşklerden idare vesayet dönemi bitti anlayın artık.insanlarıinsan olarak görün.zorunuza gidiyor sanırmköyden kasabadangelen işcinin emekcininin çocuklarının ülkesini idare etmesini hazmedin.devletin sende memurusun her memur gibi devletine hizmet edecek sin..devletinede biyad edeceksin.

Cevapla

adem

Hay Allah ya. demek öyle.. ya çok saygıdeğer, çok da önemli bir adam ya..:) bi de karar vermiş. başka bir şey demeye gücü olmayan bir adamın "tercihini" açıklamasının ne önemi var.bence Arda Turan'nın tercihini duyurması binlerce kat daha değerli bir habersaygılar..

Cevapla

Mücahit

Aksi bir açıklama yapsaydı, "Evet" Kararımı gözden geçirmek zorunda kalırdım.

Cevapla

vatandaş

Kullanmasa şaşırırdık..!Demekki doğru yolda ilerliyoruz..!Hayırlısı Allah tan..

Cevapla

mehmet

heyy millet duydunuzmun 367 sabihreferandumda hayır oyu kullanacakmış

Cevapla

ali atay

biz zaten biliyorduk haber yapmaya gerek yoktuama evet diyecek deseydiniz kesinlikle bomba gibi haberdi kaçırmamak lazımdı

Cevapla

Tc

Sabih efendi sanadao yakışır. Evet diyecek olsan zaten kimse inanmaz.İ. Üüüüüüüü k. Yürüüüüü

Cevapla

Murat Taşcı

Şu Ebu Cehil de ölse de bundan da kurtulsak artık.

Cevapla

AliAltun

Bu dinazor yaşıyormuydu.

Cevapla

fahrirazi

Bu adamın reklamını neden yapıyorsunuz? Şimdi bunun haber niteliği nedir? Kime ne bu adamın oyundan?

Cevapla