'15 Temmuz ne ki daha neler göreceksiniz?'

Bursa'da gözaltına alınan FETÖ mensuplarının tabandaki üyelerine moral vermek için, "15 Temmuz ne ki, daha neler göreceksiniz" dediği öne sürüldü.

'15 Temmuz ne ki daha neler göreceksiniz?'
Eklenme: 20 Mart 2017, 22:51

FETÖ/PDY soruşturması kapsamında, Kanun Hükmünde Kararname (KHK) ile kapatılan Özel Nilüfer Eğitim Kurumları'na yapılan operasyonla gözaltına alınan ve bir çoğunun FETÖ'nün hücre yapılanması içerisinde birbirinden farklı gruplar içerisinde abi ve ablalık yaptıkları öne sürülen 33 kişiden 20'si adliyeye sevk edildi. 
 
"DAHA BU NE Kİ, NELER GÖRECEKSİNİZ"

Gözaltına alınan abi konumundaki şahısların üzerinden çıkan F.Gülen ibareli kol saatlerinin Amerika'daki üst düzey Fetöcüler tarafından örgüte finans ve şakirt kazandırma karşılığında Türkiye'deki abilere hediye olarak gönderdikleri belirlendi. Gözaltına alınan kişilerin 15 Temmuz gecesi yaşanan hain kalkışmanın ardından çevrelerindeki kişilere "Daha bu ne ki neler göreceksiniz" dedikleri öne sürüldü. 


   
Bursa Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarda Mücadele Şube ekipleri, Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde yürütülen FETÖ/PDY soruşturması kapsamında, KHK ile kapatılan (Slim A.Ş.) Özel Nilüfer Eğitim Kurumları'na, Bursa ve İstanbul'da geçen perşembe günü operasyon düzenledi. FETÖ /PDY Terör Örgütüne üye olmak ve mali destek sağlamak suçlarından aranan 33 şahıs yakalanarak gözaltına alındı.
 

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Mahmut Süreyya

Bu herif mutlaka öldürülmeli..

Cevapla

Nur

Asıl siz daha bir şey görmediniz fötönün ...deneyin bakın bu millet sizi ne yapacak szi ağaçlarda sallandırırmıyızsallandırmazmıtız göreceksinizbu sefer canınızı kurtaramazsınız size acaip diş biledikkardinalin ... soysuzlar

Cevapla

Ahmet

Namartler elinizden geleni arkanıza koyarsaniz serfsizsiniz, namussuzsunuz, hainsiniz, vatansizsini, it siniz, cehennemin dibinde salya sumuklu cehennem zebanisi ile yeriniz hazır diyeceğim ama normal insanın zoruna gider ama siz mahluklar böyle olduğu için zorunuza gitmez alçaklar topluluğu munafiklar

Cevapla

selim

Gelin bakalım darbeci itler. Bu sefer 15 temmuzdaki kadar merhametli olmayız.

Cevapla

Murat Taşcı

Bunları biz vaktiyle Baş sanmıştık. Ayak çıktılar. Baş olsa, yaptığı zararı görecek. Ayak olduğu için göremiyor.Ve ayak olduğu için asla durmaz da. Çünkü başı kafır. yabancı. Ayağa "yürü!" diyor. Ayak yürüyor. Kimlerle gaye birliğinde, görüyor ve seyrediyoruz.

Cevapla

Anya Konya

"15 Temmuz ne ki, daha neler göreceksiniz" diyen ite, şimdi anasının anını göstermek lâzım!

Cevapla

ali tetik

Orda durun bakem yemin olsun bu sefer 15 temmuz gibi elimiz de sadece bayraklar olmayacak..gelin80 milyon hazir kita bekleyoz ...sizi kim kurtaracak gelin de gorun neler oluyor dogru 15 temmuz nekimillethazir sizi dogdugunuza pisman edecegiz....

Cevapla

Boran1

Bu itler blöf yapiyor bundan sonra kimse bir.bok yiyemez(türk halkindan özür dileyerek)

Cevapla

Cemil nadir özgün

Doğru söylemiş

Cevapla

vatandaş

hadi gelin'de başınızı koparalım , tam fırsat doğmuşken.

Cevapla

hamido

darbeyi yaparken dişlerini göstermediler .Şimdi hainlerin beli kırıldı .bitmedi girilmedik ininiz kalmayacak durun hele daha bitmediiiiii durmk yok devam temizliğe devam

Cevapla

H.Ö.H

Biz her zaman hazır gel

Cevapla

cemaleddin

Dogru söylüyorlar. Ziradestekcileri onlara bu gazi veriyorla. Görüyorsunuz bahaneler Avrupada bashladi. Devamini getirip Türkiyeye saldirabilirler. Aynen Libyaya- Iraka girdikleri gibi. Belkide Füze bahane olur veya Rakka. Belki KK davet eder onlari ve davet üzere geldiklerini söylerler.

Cevapla

Ümit

Bu ülke üzerindeki hak ve batıl savaşı kıyamate kadar devam edecek . Batıl kıyamete kadar da kaybedecek bunu böyle bilin ..

Cevapla

Dursun yilmaz

Hepsini kazığa vurun icraat zamanı halkta buyrun gelin meydan burda idam sehpası hazır sizi bekliyor fetos lar totoslar

Cevapla

15 TEMMUZVE241ŞEHİDİMİZİUNUTMADIK!...

Adiyılan;lanetlenmiş şarlatan!AbdveAB'ninfinoköpegi! DüngeberipCehenbemedüşenyakınarkadaşınRokfeller "Taş" ıgibien kısazamandasen de o Taş 'inyanınagidersinİNŞAALLAH......

Cevapla

sahin kahire

Eyyyy hükümet.şu itleri şu şekilde konuşturuyorsunuz ya.ne söyleyeyim size.0,1 kuruş bile etmeyen domuzlardan ses çıkıyor.

Cevapla