Uykusuzluktan kurtulmak için bu besinleri tüketin!

  • Uykusuzluğun bilinmeyen bir nedeni magnezyum eksikliğidir. Magnezyum açısından zengin gıdalar uykusuzluk sorunundan kurtulmaya yardımcı olur.

  • Avokado magnezyum açısından oldukça zengindir.

  • Çiğ hali ille daha fazla magnezyum barındıran ıspanağı mümkün oldukça yemeklerinize katmalısınız. Hamile ve emziren annelerin de sık tüketmesi gereken bu besin tam bir magnezyum kaynağıdır.

  • Lezzetli ve magnezyum açısından fazlasıyla besleyici olan kabak çekirdeğinin 1 su bardağı günlük magnezyum ihtiyacınızın yarısını karşılar.

  • Glutensiz olduğu için gluten hassasiyetine sahip olanların da rahatlıkla tüketebileceği esmer pirinç, bütün tahıllar gibi magnezyum açısından zengindir.

  • Özellikle bitter çikolatalar, magnezyum açısından o kadar zengindir ki 100 gramı tüketilmesi günlük magnezyum ihtiyacı açısından yeterli olur.

  • Keten tohumu ve susam, içerdiği önemli yağ asitleri sayesinde önemli bir magnezyum kaynağıdır.